IF: دیوان عالی کشور رد تهمت پیشنهاد برای پایان دادن به برنامه مهاجرت

مغلوب ساختن پیشی جستن واکنش به tweeting که دیوان عالی کشور "نمی خواهم من؟" اما در پایان آن یک قاضی محافظه کار

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن واکنش به tweeting که دیوان عالی کشور "نمی خواهم من؟" اما در پایان آن یک قاضی محافظه کار که نوک تعادل است.

دادگاه عالی ایالات متحده روز پنجشنبه نقض جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد به لغو یک برنامه است که محافظت از مهاجران جوان از اخراج.

محافظه کار عدالت جان رابرتز طرفه با چهار دیوان عالی کشور لیبرال ها برای تولید یک 5-4 رای تایید پایین تر تصمیم دادگاه که برنده شده بود رویه "دمدمی مزاج" نسبت به این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی (IF) ایجاد شده در سال 2012 توسط خود را دموکراتیک سلف باراک اوباما.

این محافظت در اطراف 650,000 مهاجران که مطرح شد در ما بدون وضعیت مهاجرت قانونی شناخته شده به عنوان "خیال." این حکم بدان معنی است که آنها واجد شرایط برای به دست آوردن تجدید پذیر دو سال اجازه کار.

تهمت بود به دنبال پایان این برنامه پس از 2017.

رابرتز تاکید کرد که این دادگاه را "تصمیم بگیرید که آیا IF و آن فسخ صدا هستند سیاست" سیگنالینگ که تهمت می تواند دوباره سعی کنید.

ادامه مطلب: چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن IF مهاجرت سرکوب یک پاره از هم جدا خانواده

'گریه اشک شادی'

در طبقه سنا " تام پنبه از آرکانزاس برچسب DACA به عنوان غیر قانونی و خواستار آن شدند که رئیس دادگستری رابرتز "استعفا دهد."

استقبال از اقامت رهبر حزب دموکرات چاک شومر گفت: او گریه: "اشک شادی" اضافه کردن او احساس "این کودکان و نوجوانان این خانواده ها... و من فکر می کنم همه از امریکا می کند."

IF enrolee وندی Larios, 19 در حال حاضر در حال تحصیل در رشته پرستاری و روانشناسی در بیکرزفیلد کالیفرنیا گفت: "من احساس اشک امداد در حال اجرا را به صورت من" به عنوان تصمیم دیوان عالی کشور پدید آمده است.

"این یک surprize" گفت: Daniel Olano یک 28 ساله ویرجینیا اقامت کرده و از ال سالوادور در سن هشت سالگی. "من و خانواده ام انتظار بدترین."

'انفجار تفنگ ساچمهای' می گوید: مغلوب ساختن پیشی جستن

مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت: "این وحشتناک & لحاظ سیاسی به اتهام تصمیم گیری های آینده از دیوان عالی کشور در حال انفجار تفنگ ساچمهای به چهره از مردم هستند که افتخار می کنیم به تماس خود خواهان یا محافظه کاران است."

"ما باید بیشتر قضات و یا ما را از دست ما 2nd Amendment [در حمل اسلحه] & هر چیز دیگری," او گفت: "رای تهمت 2020!"

بایدن را DACA دائمی

فرض دموکراتیک ریاست جمهوری رقیب جو بایدن متعهد در صورت انتخاب به ارسال کنگره قانون پیشنهادی برای ایجاد IF حمایت دائمی است.

سابق دموکرات باراک اوباما رئیس جمهور توییتی پنج شنبه: "هشت سال پیش در این هفته ما محافظت افراد جوان که مطرح شد به عنوان بخشی از ما خانواده آمریکایی از تبعید."

"امروز من خوشحالم برای آنها و خانواده های آنها و همه ما" نوشت: اوباما ،

دوشنبه حاکم دنبال یک دادگاه عالی ملامت دوشنبه اعلام غیر قانونی از شلیک همجنسگرا و تراجنسیتی کارگران و اصرار آنها تحت حفاظت فدرال ایالات متحده قانون استخدام.

ipj/rt (Reuters, AP, AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب