دمشق و مسکو را متهم کرد از 'جنایات جنگی' در شمال غربی سوریه

مدارس و درمانگاه در شمال غربی سوریه هدف قرار گرفتند در 18 حملات بین آوریل سال گذشته و فوریه به گفته سازمان عفو

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

مدارس و درمانگاه در شمال غربی سوریه هدف قرار گرفتند در 18 حملات بین آوریل سال گذشته و فوریه به گفته سازمان عفو بین الملل. گروه حقوق متهم رژیم سوریه و نیروهای روسی از "جنایات جنگی است."

سازمان عفو بین الملل روز دوشنبه متهم سوریه و روسیه از یک "بی شمار نقض جدی قوانین بین المللی بشردوستانه" در شمال غربی این کشور جنگ زده کشور است.

با استناد به 18 هوایی و حملات زمینی بین آوریل 2019 و اواخر فوریه سال 2020 گروه حقوق سرزنش رژیم بشار اسد و متحد نیروهای روسی که retaken swathes از سوریه و تجاوز در استان ادلب محاصره شلوغ با 3 میلیون غیرنظامیان و شورشیان در نزدیکی مرز با ترکیه است.

ادامه مطلب: است که طول می کشد استفاده از coronavirus به سطح شیب دار تا حملات در عراق و سوریه

نقشه کشی در مصاحبه با 70 نفر از جمله سازمان ملل متحد و کارکنان و با استفاده از تصاویر ماهواره ای و رادیویی ترافیک, سازمان عفو مدیر منطقه ای Heba Morayef گفت: این حملات بودند "با هدف ارعاب جمعیت غیر نظامی است."

اکثر حملات در این سال اتفاق افتاد

اکثر حملات رخ داده بود این گذشته ژانویه و فوریه گفت: عفو بینالملل طی یک یورش آغاز شد که در ماه دسامبر که در سمت چپ 500 غیرنظامی و آواره تقریبا یک میلیون نفر است.

این گزارش روسیه حملات هوایی در نزدیکی یک بیمارستان در شهر Ariha در ژانویه 29 که پهن حداقل دو ساختمان های مسکونی و کشتن آن گفت: 11 غیرنظامیان است.

ادامه مطلب: سوریه: عمده شکاف کنترل ظهور در درون خانواده اسد

در دو حمله سوریه حال استفاده از روش خوشه ای گفت: عفو بین الملل همچنین سرزنش سوریه اخیر بمب های خوشه ای در حمله به یک مدرسه.

که حادثه در شهرستان ادلب در فوریه 25 کشته شدن سه نفر گفت: عفو بین الملل با استناد به یک شنیع الگوی گسترده و سیستماتیک حملات است."

جنگ سوریه را در سال 2011 آغاز شد و بیش از چپ 380,000 نفر کشته و میلیون ها نفر آواره. از سال 2015 روسیه جت های متفقین با اسد شروع به حمله به مناطق شورشی.

ipj/mm (dpa AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن