کدبانو Jenni موری به ترک زن ساعت

پس از 33 سال و صدها مصاحبه با برخی از مهمترین و حداقل قدرتمند زنان در سراسر جهان Dame Jenni موری در حال خروج,

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

پس از 33 سال و صدها مصاحبه با برخی از مهمترین و حداقل قدرتمند زنان در سراسر جهان Dame Jenni موری در حال خروج, رادیو, 4 زن در ساعت در حال حرکت به یک مرحله جدید در او طولانی و برجسته پخش حرفه ای.

برنده دو سونی جوایز از جمله جایزه طلا Jenni عضو رادیو آکادمی سالن از شهرت و دریافت کننده جایزه یک عمر دستاورد از رسانه ها در جامعه است. Jenni ساخته شده بود یک کدبانو در سال 2011 در به رسمیت شناختن سهم خود را به رادیو و تلویزیون. او طولانی ترین خدمت مجری زن ساعت در آن 74 سال سابقه.

در طول دوره تصدی خود را, برخی از Jenni به یاد ماندنی ترین مصاحبهها با Bette Davis, مارگارت تاچر, باربارا, قلعه شرلی ویلیامز, گلوریا استاینم, Monica Lewinsky, هیلاری کلینتون, آنا Politkovskaya کیت McCann, Margaret Atwood, تونی موریسون, وانگاری Maathai, بی نظیر بوتو, Judi Dench, Saoirse Ronan و جوآن بائز که سنگ الماس و زنگ در استودیو به خصوص برای Jenni - طولانی او شماره یک فن.

Jenni می گوید: "من به صرف نزدیک به نیمی از زندگی من با زن ساعت و این یک امتیاز و لذت به اطلاع رسانی آموزش و سرگرمی وفادار و رشد مخاطبان از زنان و مردان است. خداحافظی بسیار سخت خواهد بود اما از آن زمان به حرکت در تاریخ است."

مدیر کل تونی هال می گوید: "Jenni موری قابل توجه پخش و چند همسان او سهم برجسته به سی و مخاطبان ما. برای بیش از سه دهه Jenni شده است بی تردید و صدای گرم است که در مصاحبه های بسیاری از شناخته شده ترین زنان در جهان و کمک به روشن کردن مسائل است که مهم است. رادیو امواج رادیو و تلویزیون همان نخواهد بود و بدون او."

Mohit Bakaya کنترل رادیویی 4 می گوید: "Jenni یکی از دوست داشتنی ترین صدای رادیو 4. برای بیش از 30 سال او پنجه مسائل مهم از طرف شنوندگان باز کردن گاهی اوقات مشکل گفتگو در مورد تجارب زنان و تاباندن نور بر روی سوژه ای که دارند و متاسفانه نادیده گرفته شده است.

"من می خواهم برای تشکر از او را برای او فوق العاده تعهد به زن ساعت به رادیو 4 به طور کلی و برای شور و شوق او نشان داده است برای این موضوعات مورد بررسی در طول زمان خود را در برنامه. من برای او آرزوی بهترین با برنامه ریزی برای آینده است."

Jenni نهایی برنامه خواهد بود و در 1 اکتبر. یک زن جدید است ساعت ارائه خواهد شد اعلام کرد در دوره به دلیل.

زن ساعت پخش برنامه در رادیو بی بی سی 4 در 10 روزهای دوشنبه-جمعه ها و 4 بعد از ظهر در روزهای شنبه. روزانه پادکست را می توان از بی بی سی برای تلفن های موبایل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب