دن richard shaw می رود کامل تمام زندگی از ماده " طول کنگره شنوایی خشونت پلیس

جورج فلوید است که در میان شاهدان دعوت دموکرات ها را به صحبت می کنند در یک خانه قضائیه جلسه کمیته در پلیس فرانس

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

جورج فلوید است که در میان شاهدان دعوت دموکرات ها را به صحبت می کنند در یک خانه قضائیه جلسه کمیته در پلیس فرانسه صبح روز چهارشنبه. جمهوری خواهان دعوت فاکس نیوز نویسندگان دن richard shaw.

Richard shaw سابق سرویس مخفی آمریکا عامل ساخته شده است که چندین ناموفق مناقصه برای کنگره را افتتاح بیانیه به تایید "چند سیب بد" نظریه پلیس در آوریم. اما در زمان او در مواجهه با تشکر. Hakeem Jeffries (D-NY) او رفتن کامل "تمام زندگی مهم است."

Jeffries ذکر شده خاموش بسیاری از نام آشنا از مردان و زنان که به ناحق کشته شده توسط پلیس. "اما آقای richard shaw پلیس در زمان قادر به نشان دادن خویشتن داری تحت شرایط بسیار دشوار است این است که درست است ؟" کنگره خواسته است. پس از richard shaw پاسخ مثبت Jeffries ذکر شده برخی از شناخته شده توده بورس مانند جیمز هولمز و Dylann سقف که نمی شد به قتل توسط پلیس و با وجود اینکه به شدت مسلح.

"پلیس به نحوی دستگیر دیلن سقف بدون حادثه و حتی او را تحت درمان به برگر کینگ" Jeffries گفت. "آقای richard shaw, Dylan سقف سفید است, آیا این درست است ؟

"من نمی بینم که در آن شما در حال رفتن با این" richard shaw پاسخ داد و اضافه کرد: "این یک چیز افتضاح او که آیا او سفید بود یا سیاه و سفید." یکی پس از دیگری مشابه مثال richard shaw گفت: "من نمی دانم که چرا شما در حال ساخت یک نژادی چیزی خارج از آن."

"از آنجا که سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست آقا!" Jeffries به او گفت.

"تمام زندگی ماده آقا" richard shaw ضرب گلوله کشته است. "هر زندگی مهم است. سفید, سیاه, اسیایی, و یا در غیر این صورت." زمانی که Jeffries املای نقطه او ساخت, richard shaw گفت: "من بازداشت این افراد آقا شما نمی," ظاهرا اشاره به روی لئامت دادن خود را به عنوان یک افسر NYPD در اواخر '90s.

تبدیل به یکی دیگر شاهد Jeffries گفت: "گناه غیر مسلح آفریقایی-آمریکایی ها بارها و بارها کشته در برخورد پلیس بعد از پلیس روبرو می شوند. آیا این منصفانه است که بگوییم تفاوت که به نظر می رسد قابل توضیح در پلیس رفتار به نحوی مربوط حداقل در بخش مسابقه؟"

به عنوان استاد حقوق دانشگاه جرج تاون Paul Butler پاسخ داد: "در قانون و پلیس در شیوه های سیاه زندگی را به همان مقدار که سفید زندگی کرده اند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب