موتور دانفوس امن و امان ظرفیت برای electro-تحرک تراشه در Infineon

در نمای بلند مدت بازار رو به رشد تقاضا برای قدرت نیمه هادی ها به صورت برقی اتومبیل موتور دانفوس A/S و ifx را ا

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

در نمای بلند مدت بازار رو به رشد تقاضا برای قدرت نیمه هادی ها به صورت برقی اتومبیل موتور دانفوس A/S و ifx را امضا کرده اند چند سال حجم قرارداد. Infineon را عرضه چیپست از IGBTs و دیود به موتور دانفوس Silicon Power واحد کسب و کار. تراشه های به طور عمده مورد استفاده در ماژول های قدرت اینورتر که کنترل موتور در وسایل نقلیه الکتریکی.

"بازار الکترو-تحرک چیدن قابل ملاحظه و عرضه صنعت در حال آماده شدن برای این می گوید:" کلاوس پترسن معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر کل در موتور دانفوس Silicon Power. "برای ما به عنوان یک تولید کننده ماژول های قدرت الکتریکی drivetrains دراز مدت تامین امن از نیمه هادی ها بسیار مهم است. با این توافق ما می توانیم جای رشد بالا انتظارات مشتریان" پترسن نتیجه می گیرد.

"با الکترو-تحرک نیمه هادی محتوای هر خودرو افزایش خواهد یافت و تقریبا به دو برابر است که از اتومبیل های معمولی است. قدرت نیمه هادی ها نمایندگی تا کنون بزرگترین بخشی از این محتوای اضافی می گوید:" پیتر Schiefer رئیس جمهور از خودرو بخش در Infineon. "گسترش ظرفیت تولید ما به عنوان مثال در فیلاخ اتریش ما را قادر می سازد برای ایجاد یک همکاری بلند مدت با مشتریان مانند موتور دانفوس. قابل اعتماد و انعطاف پذیر در زنجیره تامین بسیار مهم است برای موفقیت سریع از تحرک انقلاب است."

Infineon تولید IGBTs و دیود برای موتور دانفوس در آن گیاهان در درسدن آلمان و در شهر فیلاخ اتریش. موتور دانفوس تولید آن ماژول های قدرت در فلنسبورگ آلمان و Utica, نیویورک, ایالات متحده آمریکا.

موتور دانفوس Silicon Power

یک تکنولوژی-رهبر سفارشی ماژول های برق برای, خودرو, خورشیدی, باد و کاربردهای صنعتی - یک کسب و کار مستقل و بخشی از موتور دانفوس گروه برق را قادر می سازد برای تغییر جهان ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن