دانمارکی ربات سواب گلو برای coronavirus

محققان توسعه داده اند یک ربات است که می توانید انجام COVID-19 آزمایش غربالگری با خیال راحت. این پیشرفت می توان

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

محققان توسعه داده اند یک ربات است که می توانید انجام COVID-19 آزمایش غربالگری با خیال راحت. این پیشرفت می تواند به معنای بهداشت و درمان کارگران در معرض خطر در طول فرآیند خسته کننده از گرفتن نمونه.

دانشگاه جنوب دانمارک روز چهارشنبه اعلام کرد که در آن محققان توسعه یافته برای اولین بار در جهان به طور کامل به صورت خودکار ربات قادر به حمل کردن سواب گلو برای COVID-19.

این تجهیزات با استفاده از 3D چاپ یکبار مصرف arm است که به طور خودکار عوض میکنه بعد از هر بیمار است. این ربات با یک سواب با یک ویژه طراحی ابزار یکبار مصرف که بازدید دقیق بخشی از گلو که از آن نمونه باید انجام شود.

سپس آن قطره سواب را به یک شیشه و مهر و موم نمونه با درهم کوبیدن درب.

یک تیم از ده محققان در حال کار در سراسر ساعت برای توسعه نمونه اولیه به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

ادامه مطلب: چرا من ترحم ربات است که طول می کشد کار من

"من یکی از اولین برای بود swabbed توسط ربات, پروژه, رهبر, استاد Thiusius Rajeeth Savarimuthu گفت: دانشگاه سایت "واقعا خوب پیش رفت. من هنوز اینجا نشسته."

"من شگفت زده در چگونه آرام ربات موفق به زمین و گرد و خاک در نقطه ای در گلو که در آن قرار بود به ضربه پس از آن یک موفقیت بزرگ بود."

این اختراع می تواند کمک به تسکین بهداشت و درمان کارگران از کار خسته از تست. اما مهمتر آن نیز می تواند به کاهش خطر قرار گرفتن در معرض.

این تیم تا به حال در مورد تقاضا برای تجهیزات از جمله پس از صحبت به تحقیق از همکاران در Odense University Hospital.

پزشکی بیمارستان مدیر کیم بریخن گفت: هیچ یک مزیت بزرگ در این واقعیت است که ربات نمی خسته و بی حوصله و خسته کننده کار می کنند.

ادامه مطلب: آنچه شما باید بدانید در مورد کوروناویروس آزمون

"در حال حاضر متخصصان مراقبت های بهداشتی در حال انجام سواب گلو برای Covid-19; اما شرایط کاری می تواند یک چالش" گفت: بریخن. "این کار مستلزم طولانی روز کاری خسته کننده کار می کنند. در همان زمان کارکنان در تقاضای زیادی در توابع دیگر."

یک نمونه به سواب بیماران است که انتظار می رود تا پایان ماه ژوئن با برنامه به روبات آماده برای بازار توسط پاییز در صورت دوم یا سوم موج coronavirus.

همچنین انتظار می رود که این تکنولوژی ممکن است اقتباس شده برای کمک به با تست برای ویروس های دیگر مانند آنفولانزا.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب