Danone سرمایه گذاری €100 میلیون برای تقویت متخصص تغذیه در چین بیشتر در خدمت چینی بهداشتی نیاز دارد در حالی که تبدیل شدن به بزرگترین B پارسیان™ شرکت در آسیا

Danone اعلام یک سری از سرمایه گذاری برای تقویت بازار محلی قابلیت پشتیبانی و تعهد خود را متخصص تغذیه, کسب و کار

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Danone اعلام یک سری از سرمایه گذاری برای تقویت بازار محلی قابلیت پشتیبانی و تعهد خود را متخصص تغذیه, کسب و کار در چین است. این سرمایه گذاری را قادر خواهد ساخت منحصر به فرد این شرکت برای گسترش و تعمیق آن طیف وسیعی از محصولات غذایی و خدمات است که متناسب به نیازهای بهداشتی سنت ها و سلیقه ها.

در مجموع حدود 100 میلیون یورو (RMB 790 میلیون) این سرمایه گذاری ها شامل افتتاح یک علم, مرکز تحقیقات مستقر در شانگهای کسب محلی فرمول شیر خشک نوزاد قابلیت و گسترش ظرفیت برای توسعه بیشتر ارائه شده در FSMP (مواد غذایی خاص برای اهداف پزشکی) معنی غذا برای افرادی که نیازهای تغذیه ای نمی تواند ملاقات با غذاهای طبیعی.

در پر انسجام با آن یک سیاره است. یکی سلامت قاب, اکشن, Danone همچنین اعلام کرد که در اوایل زندگی خود تغذیه واحد کسب و کار در کشور دست یافته B CorpTM صدور گواهینامه. این به این معنی است که دنون می شود بزرگترین B پارسیان™ در آسیا است که به طور کامل مظهر واقعیت تعهد خود را نسبت به رفاه مردم محلی و حفاظت از محیط زیست محلی. نشان دهنده آن نیز یک گام مهم به سوی دنون را شتاب جاه طلبی برای تبدیل شدن به B پارسیان™ تایید شده توسط 2025.

ورونیک Penchienati-Bosetta معاون اجرایی رئیس جمهور متخصص تغذیه گفت:

"برای برخی از سی سال دنون بوده است در خدمت نیازهای مردم در چین برای هر دو اوایل زندگی, تغذیه و, تغذیه برای کسانی که بیمار یا سالخورده. باز از باز کردن علوم تحقیقات, مرکز خرید محلی و قابلیت های ساخت و B پارسیان™ صدور گواهینامه نقاط عطف کلیدی برای دنون حضور در چین به آنها اجازه خواهد داد که ما را به سرمایه گذاری بیشتر مسئولانه در توسعه سالم و متعادل رژیم غذایی مبتنی بر تحقیقات علمی و متناسب با چینی غذایی و نیازهای بهداشتی و عادات و سنت. این سرمایه گذاری بیشتر نشان می دهد دنون باور در بلند مدت پتانسیل رشد نوزاد فرمول شیر و پزشکی تغذیه بازار در چین و در قدرت تغذیه به تاثیر مثبت سلامت شماست."

€100 میلیون دلار سرمایه گذاری برای تقویت ظرفیتهای محلی از متخصص تغذیه در چین

▪ واقع در شانگهای جدید دنون باز علم مرکز تحقیقات LifeTransforming تغذیه خدمت خواهد کرد به عنوان دنون پلت فرم برای انجام مطالعات و تحقیقات در منطقه به ویژه با تمرکز بر شیر دل و روده و سلامت. آن را قادر خواهد ساخت دنون برای توسعه بیشتر مربوط به تغذیه محصولات و خدمات ساختمان در محلی دانش و علم و کمک به این کشور را 'سالم چین تا سال 2030' دستور کار است. انجام نقش خود را به عنوان یک "باز" مرکز علوم برای همکاری این مرکز را هم در بخش عمومی پزشکی و نهادهای علمی شرکای کسب و کار و مصرف کنندگان خواهد شد و ترکیب مهارت های بیش از 100 محققان در زمینه تغذیه و مصرف کننده علم و کیفیت و ایمنی مواد غذایی و نوآوری های دیجیتال است.

▪ سرمایه گذاری نیز شامل کسب موری Goulburn لبنی (چینگدائو) شرکت با مسئولیت محدود از Saputo لبنی در استرالیا می باشد. این به ارمغان می آورد با آن ثبت نام فرمول شیر خشک نوزاد با نام تجاری و یک مرکز واقع در چینگدائو. تکمیل شده در ماه ژوئن سال 2020 معامله به معنی دنون در حال حاضر اولین مرکز تولید برای فرمول شیر خشک نوزاد در چین است.

▪ علاوه بر این سرمایه گذاری را نیز به نفع این شرکت پیشرفته پزشکی تغذیه مرکز در ووشی استان جیانگ سو. آن را قادر خواهد ساخت به توسعه مبتنی بر پروتئین مایع مکمل های تغذیه ای و راه حل های گسترش بیشتر آن مواد غذایی به صورت ویژه پزشکی با هدف ارائه به مواد مغذی سالم حمایت پیری و تسهیل بهبود بیمارانی که بیمار هستند.

سرمایه گذاری بیشتر در ظرفیت های محلی و اقدام به عنوان یک B پارسیان به صورت محلی با قوی اجتماعی تعهدات دنون مجددا حمایت خود را به اولویت های ملی "سالم چین تا سال 2030" و هدف آن خدمت به سلامت چینی جمعیت در هر مرحله از زندگی.

در مورد دنون (www.danone.com)

Danone پیشرو چند محلی مواد غذایی و آشامیدنی شرکت ساختمان بر سلامت متمرکز و به سرعت در حال رشد ها در 3 کسب و کار: ضروری لبنی و گیاه-محصولات مبتنی بر آب و متخصص تغذیه است. با آن 'یک سیاره است. یکی سلامت' قاب از عمل که به نظر بهداشت و سلامت مردم و سیاره به عنوان تنگاتنگی به هم پیوسته دنون با هدف الهام بخشیدن سالم و پایدار تر خوردن و نوشیدن شیوه های. برای سرعت بخشیدن به این انقلاب غذایی و ایجاد برتر پایدار و سود آور ارزش برای تمامی ذینفعان دنون تعریف شده نه 2030 اهداف و راه را به عنوان اولین شرکت ذکر شده به اتخاذ "Entreprise à ماموریت" وضعیت در فرانسه. با یک هدف را به سلامت از طریق مواد غذایی به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است مربوط, اجتماعی, اجتماعی و زیست محیطی اهداف تعیین شده در اساسنامه دنون مرتکب به عامل کارآمد و مسئول و فراگیر شیوه در راستای اهداف توسعه پایدار (SDGs) سازمان ملل متحد. توسط 2025, Danone با هدف تبدیل شدن به یکی از اولین شرکت های چند ملیتی برای به دست آوردن B پارسیان™ صدور گواهینامه. با بیش از 100,000 کارکنان و محصولات فروخته شده در بیش از 120 بازار دنون تولید €25.3 میلیارد دلار فروش در سال 2019. Danone نمونه کارها شامل پیشرو مارک های بین المللی (Actimel, Activia, Alpro, آپتامیل, Danette, دانیو, Danonino, اویان, Nutricia, کودکان, Volvic, در میان دیگران) نیز به عنوان قوی محلی و منطقه ای مارک (از جمله ورزشهای آبی Blédina, Bonafont, Cow & Gate, افق آلی Mizone, Oikos, Prostokvashino ابریشم وگا). ذکر شده در Euronext پاریس و در حال حاضر در OTCQX بازار از طریق یک ADR (دریافت سپرده ای آمریکایی) برنامه دنون یک جزء سهام پیشرو پایداری شاخص از جمله آنهایی که موفق توسط Vigeo Eiris و Sustainalytics و همچنین Ethibel پایداری شاخص MSCI ESG شاخص های FTSE4Good شاخص سری بلومبرگ شاخص برابری جنسیتی و دسترسی به تغذیه شاخص.

در مورد B Lab™ و B شرکت ها™

B Lab™ غیر انتفاعی است که در خدمت یک حرکت جهانی از مردم با استفاده از کسب و کار به عنوان یک نیروی خوب است. B Lab™'s طرح شامل B پارسیان™ گواهینامه; اداره B تاثیر ارزیابی SDG اقدام مدیر و B تجزیه و تحلیل و ایجاد و حمایت برای اداره شرکت سازه که اولویت بندی ذینفعان ارزش بیش از سود سهام.

گواهی B شرکت ها برای سود شرکت های که با استفاده از قدرت کسب و کار برای ساخت بیشتر فراگیر و پایدار اقتصاد است. آنها با تایید بالاترین استانداردهای اجتماعی و زیست محیطی عملکرد شفافیت و پاسخگویی است. به تاریخ وجود دارد بیش از 3000 گواهی B سپاه™ در 150 صنایع و 70 کشور و بیش از 70000 شرکت ها با استفاده از B ارزیابی تاثیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب