Datavail در حال حاضر در ویژه DBTA میزگرد وبینار

Datavail یک تکنولوژی را فعال کنید داده ها, مدیریت برنامه های کاربردی و هوش کسب و کار ارائه دهنده راه حل, خواهد

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

Datavail یک تکنولوژی را فعال کنید داده ها, مدیریت برنامه های کاربردی و هوش کسب و کار ارائه دهنده راه حل, خواهد شد با ارائه یک وبینار در همکاری با DBTA در جولای 30.

جهانی عمل منجر شود و مدیر Srinivasa کریشنا تکامل از DBA: تغییرات و چالش ها و فرصت ها در روز پنج شنبه جولای 30, 2020 در 11 PT/2pm ET. کریشنا خواهد بود شرکت ارائه با بلندگو از Nutanix و InfluxData. گرایش های عمده در فن آوری در حال تغییر شکل نقش DBA در بسیاری از سازمان ها. اندازه و پیچیدگی از پایگاه داده سیستم همچنان به رشد با داده ها بالاتر حجم بیشتر حجم کار و افزایش نرخ پایگاه استقرار است که باید مدیریت شود. بیشتر چه جدید انواع داده ها و برنامه های کاربردی در حال ظهور ادامه به درایو تصویب نرخ جدید انواع پایگاه های داده. ناهمگونی قوانین این روز در بیشتر این بخش است. در مجموع DBAs تحت فشار ثابت به طور مداوم در حال تحول محیط – مبارزه با آتش سوزی به نگه داشتن چراغ در حالی که مرور تاثیر ابر و اتوماسیون در شغل روزانه خود را

ثبت نام می توانید انتظار برای دیدن چگونه ابر شکل دادن به DBAs نقش و مسئولیت همراه با استراتژی برای مقابله با این تغییرات و چالش ها.

ثبت نام در وبینار در اینجا.
 

در مورد پایگاه داده و روند برنامه های کاربردی
پایگاه داده روند و برنامه های کاربردی (DBTA) منتشر شده توسط اطلاعات امروز, Inc., یک مجله دو ماهنامه ارائه می شود که روند پیشرفته تجزیه و تحلیل و مطالعات موردی در مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل طراحی و توسعه توسط یک تیم با بیش از 25 سال تجربه در صنعت. بازدید www.dbta.com برای اشتراک اطلاعات است. DBTA نیز ارائه پیشگامانه تحقیقات بازار به طور انحصاری از طریق آن Unisphere گروه پژوهشی.
 
در مورد Datavail
Datavail است AWS پیشرفته مشاوره شریک و طلا مایکروسافت شریک است که فراهم می کند طیف گسترده ای از خدمات در حمایت از پایگاه داده ها, تجزیه و تحلیل و برنامه های کاربردی. از خدمات مدیریت و مشاوره برای پروژه ها و 24x7 عملیاتی پشتیبانی Datavail شما و داده های خود را پوشش داده است. ما صدها مشتریان مهاجرت خود را به برنامه های کاربردی و پایگاه داده حجم کار به ابر.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب