دیوید لینچ است که در تلاش برای نگه داشتن شما را سالم در طول قرنطینه

منt یک روز زرق و برق دار در لس آنجلس و دیوید لینچ در تلاش است تا خود را شخصی نوسان ادرار نصب شده است. "من شیب

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

منt یک روز زرق و برق دار در لس آنجلس و دیوید لینچ در تلاش است تا خود را شخصی نوسان ادرار نصب شده است. "من شیب درست و به نظر می رسد به کار خوب," او می گوید با آرام غرور و افتخار است. "در انگلستان آنها را از آن تماس بگیرید 'Ur-من-nal.'"

ساخت و ساز منحصر به فرد این تدبیر است تنها یکی از بسیاری از کارهای لذت بخش است که لینچ—نماد بین المللی arthouse, co-creator از نوآورانه ترین فیلم (و یا آن را به یک تلویزیون نشان می دهد؟) از دهه گذشته و اختصاص سابق عقاب Scout—به اشتراک گذاشته شده در کانال یوتیوب, David Lynch, تئاتر, پس از راه اندازی آن در بهار گذشته. در مه 11, لینچ بی سر و صدا و بدون اخطار اول خود را منتشر جدید گزارش آب و هوا در بیش از 10 سال است. از آن زمان به بعد کانال منفجر شده با مطالب جدید از جمله به طور منظم خاطرات لینچ روز به روز فعالیت به نام "چه David کار امروز؟"; آنلاین برای اولین بار از چند به ندرت دیده می شود فیلم کوتاه مانند یک نوای خود را در زمان طولانی همکار Alan R. Splet; و سرهمی انتشار خود انسان حیوان دست اموز سری خرگوش.

محور David Lynch, تئاتر, اما, است, گزارش آب و هوا که لینچ سوابق هر روز صبح می فرستد و به او زمان, تهیه کننده, Sabrina A. ساترلند که مدیریت کانال. بینندگان در سراسر جهان (که از آن او است و صدها هزار نفر) در حال حاضر تبدیل به عادت کرده اند به این مدیر در لباس امضای خود را سیاه و سفید را فشار دهید تا اسب سواري, سه فنجان قهوه روی میز, پیش بینی "آسمان آبی و طلایی آفتاب!" با لمس joie د vivre.

"ما شروع به صحبت در مورد یک کانال یوتیوب درست بعد از Twin Peaks," ساترلند به یاد می آورد با اشاره به انبوه تحسین فصل سوم او لینچ و شرکت سازنده مارک فراست ساخته شده برای پی اس در سال 2018 است. اما با توجه به همکاران آن نیست تا زمانی که "زیبا" انزوا از COVID-19 همه گیر "به [ما] فرصت" که آنها شروع به واقعا سرمایه گذاری در رشد لینچ حضور دیجیتال.

قبل از قرنطینه فیلمساز "نمی خواهم به برنامه جلسات قبل از 11 صبح—شاید حتی ظهر. در حال حاضر مثل این صبح من تا 3:30 راه قبل از پرندگان" لینچ به من می گوید. این تغییر اجازه داده است آنها را هر دو به توسعه دیوید لینچ تئاتر به عنوان یک خانه برای یک عجله جریان کار جدید و همچنین سنگهای قیمتی از لینچ آرشیو شخصی. "یوتیوب—آن را به شما متصل با جهان در راه" او توضیح می دهد. "شما الهام و ایده های شما از بین برود."

کانال افزایش virality نیز فراهم لینچ گسترده تر پلت فرم برای بالا بردن علل نزدیک به قلب او. "Black Lives Matter الهام بخش من" او می گوید: به تلفظ اظهارات همبستگی زمانی که کشتن جورج فلوید مشتعل تظاهرات در سراسر این کشور علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نهادی. در ژوئن 2, به افتخار خاموشی سه شنبه لینچ قلم, گزارش آب و هوا در دسترس نباشد (یک تصویری از آن روز پس از حذف برجسته تیز صندلی خالی); صبح روز بعد او مستقر غول پیکر پل بنر پشت سر او یک عمل به صراحت سیاسی برای لینچ که آن را الهام گرفته از هر دو اخبار بین المللی و درجه یک memes.

هر دو لینچ و ساترلند می گویند که امریکا در حال انجام نژادی حساب از جمله شیپور خواستار افزایش تنوع در جلو و پشت دوربین باعث شده است که آنها را به در نظر گرفتن راه هایی برای بهتر مرکز BIPOC صدای در کار خود یک موضوع است که لینچ ویژگی ها به مدت طولانی مورد بازجویی قرار گرفت.

"این باعث می شود من فکر می کنم در مورد آنچه که من انجام شده است و چگونه من می تواند به بهبود در این رابطه" بازتاب ساترلند. او می گوید که در حالی که بسیاری از دیوید لینچ تولیدات کارکنان با زمان لینچ مانند همکاران Duwayne Dunham, پیتر دمینگو آلفردو پنکاو قصد دارد به "دادن فرصت هایی که نمی شده است وجود دارد در گذشته" زمانی که پروژه های جدید می توانید شروع با خیال راحت crewing ،

لینچ به نوبه خود می گوید که در حالی که "این اشتباه خواهد بود برای قرار دادن کسی در یک نقش به هر دلیل دیگر از آنها مناسب برای بخش" او همچنین "درک سرخوردگی اگر مردم نیست, خوش آمدید به جدول." این حکومت که او در حال حاضر پس از گذشت بیش از پنج دهه از فیلمسازی است که به سادگی برای پیدا کردن همنوعان مایل به "دنبال ایده" را به عنوان آنها می آیند تا در تولید است. اگر این مورد است که "من باز برای هر چیزی و من با هر کسی کار اگر آنها حق را برای قسمت. صفر, مشکل," او می گوید.

یک راه حل ممکن برای ملی ما نزاع لینچ مسلم است مراقبه روش او تمرین و ترویج به عنوان بنیانگذار David Lynch Foundation, برای چند دهه. "صلح واقعی صلح است و نه فقط نبود جنگ اما فقدان منفی. در صلح واقعی همه تنوع قابل قدردانی است به طور کامل. آن را به نام "میدان واحد" توسط فیزیکدانان. آن را به ارمغان می آورد همه چیز را با هم. شما هنوز هم باید تمام تفاوت های, اما آنها قدردانی توسط هر کس," او می گوید.

"لینچ حتی می گوید که او معتقد است که اگر مردم مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد "در برنامه" این کشور می تواند در نهایت شروع به "گرفتن خوشحال شروع به از دست دادن این همه استرس و منفی است که باعث می شود خیلی لعنتی مشکلات در این جهان است.""

لینچ حتی می گوید که او معتقد است که اگر مردم مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد "در برنامه" این کشور می تواند در نهایت شروع به "گرفتن خوشحال شروع به از دست دادن این همه استرس و منفی است که باعث می شود خیلی لعنتی مشکلات در این جهان است." در حالی که فیلمساز به رسمیت می شناسد که برخی از "مردم از دست داده اند تماس با ما" با "گسترش وحدت در حال گسترش سعادت و گسترش هوش" او همچنان مصمم است که همه آن را متعلق "به هر فرد: بیخدا, اگنوستیک, هر چه!"

برای Sutherland, David Lynch تئاتر در نظر گرفته شده است به یک مقدار مورد نیاز مجرا برای این بی تردید و "خوش احساس شادی" در تاریک و dispiriting بار. "دیوید تجسم و مراقبه در راه" او توضیح می دهد. "من فکر می کنم که ترجمه ای در کار خود را و آن را در ترجمه خود ، من او را تماشا و من شیفته هستم."

در حالی که او می پذیرد که برخی از افراد ممکن است ترجیح می دهند مطالب که سریع و گاز گرفتن خود فیلم ها هستند که برای هر کسی که علاقه مند به "نشستن و فقط تماشا [لینچ] رنگ" چیزی که او می کند به طور منظم با کمک خود را "باور نکردنی چک کردن چوب." آن را تسکین دهنده ساترلند می گوید: "در این جهان امروز ما نیاز به کم کردن سرعت را در زمان ما است. و دیوید قدردانی زمان است."

در نهایت Sutherland and Lynch اذعان زمان اجرا خواهد شد برای این پروژه خاص و همچنین با مدیر ارائه cryptically که "ممکن است چیزهایی آینده همراه است که به معنی زمان کمتر صرف می تواند در کانال." اما با بسیاری از مردم در سراسر جهان در حال حاضر با تکیه بر لینچ از ادای احترام به آنها را هر روز صبح یکی از شگفتی زمانی که ممکن است در زمان مناسب به سرانجام رسید مکث روزانه گزارش آب و هوا.

لینچ ویژگی های تلخ شکستن را به یک روشن خنده در چشم انداز: "هنگامی که شما می میرند!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب