دیوید اویلو می گوید اپرا آمریکا باید "توبه این گناه' از نژادپرستی

دو شب ویژه خود را ویژه: کجا ما از اینجا بروم ؟ که توسط اپرا وینفری سه شنبه و شب چهارشنبه قابل توجه بود. این پخ

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

دو شب ویژه خود را ویژه: کجا ما از اینجا بروم ؟ که توسط اپرا وینفری سه شنبه و شب چهارشنبه قابل توجه بود.

این پخش در سراسر 19 مختلف کشف متعلق به شبکه به طور همزمان در ساعات پر بیننده که بدان معنی است که در رسانه های مانند خود HGTV, مواد غذایی, شبکه, Animal Planet, و, Travel Channel—به عبارت دیگر کانال های که محتوای برنامه است که مردم به طور معمول در گله به منظور فرار از واقعیت های خشن از اخبار و جهان است.

اما حتی اگر فقط برای یک ساعت آن قابل توجه بود که برنامه نویسان بسیج و گفت: "هیچ رقابت پخت و پز بدون صفحه قبل فوق العاده. امشب ما قصد داریم برای مقابله و یاد بگیرند." به طور خاص در مورد سیستمیک نژاد پرستی در ایالات متحده و چه سیاه و سفید جامعه احساس می کند در مورد وضعیت کشور ما در این لحظه ای سرنوشت ساز.

البته یک ژست است تنها یک چیز است. مهم بیت بود که چگونه خام احساسی و آموزنده دو بخش ویژه شد.

مونتاژ پانل که شامل بازیگر David Oyelowo, فیلمساز Ava DuVernay گرجستان دموکرات استیسی آبرامز و جایزه پولیتزر برنده قدیمی, هانا جونز شد فرانک در مورد غم و اندوه و شخصی تلفات از آمریکایی های سیاه و سفید' سابقه تروما و ظلم و ستم. آنها کاندید مورد خستگی با چرخه خشونت و همان مکالمات آنها ماشه و خاص خود را در خرابی سیستم های حمایت از این کشور نژادپرست ستون فقرات—بدون آبیاری کردن یا سانسور اطلاعات به عنوان می تواند مورد بوده است در دیگر اخبار انجمن.

چهارشنبه شب بخش دوم کجا ما از اینجا بروم ؟ متمرکز سفید امتیاز و مورد عمل: چه بخواهید ؟ چه ملموس عمل می کند سیاه و سفید جامعه می خواهند و چه نتایجی را که انتظار آنها از این اقدامات?

"من می خواهم به بحث در مورد آن کلمه 'امتیاز'" وینفری گفت. "من فکر می کنم به خصوص برای طبقه متوسط و طبقه کارگر سفید عامیانه آن را دشوار شده است مدت برای آنها را به قبول و یا به درک. من شنیده ام دوستان من می گویند که کلمه طنین انداز نمی زیرا کلمه 'امتیاز' است که در ارتباط با فراوانی...من فکر می کنم که برای بسیاری از مردم سفید افراد خاص که کلمه سخت است برای آنها را به قبول. شاید بیشتر توصیفی است مزیت است."

اکو از شب یکی از خاص است که هر فرد در پنل هر فرد سیاه و سفید در دفتر خود و بسیاری از مردم سیاه و سفید در آمریکا خواسته شده است توسط مردم در زندگی خود آنچه را که آنها باید انجام دهند در حال حاضر. به آن نقطه وجود دارد هر دو نیاز است که اطلاعات درخواست, اما همچنین یک بار به آن است.

هانا جونز صحبت در مورد امتیاز سفید و این فرض غلط است که اگر یک فرد در تلاش است در زندگی خود آنها هنوز ممتاز—تفاوت بین مبارزه در یک سیستم به معنای حرکت آنها به جلو در مقابل یکی که به معنای فشار آنها را به عقب.

"امتیاز سفید در حال شنا کردن در یک جریان و شما در حال شنا کردن در جهت است که این جریان می گذرد. شما در حال شنا همراه با زمان," او گفت:. "این به آن معنا نیست که شما در حال کار سخت است. این به آن معنا نیست که شما در حال مبارزه. اما این بدان معنی است که شما در حال شنا همراه با زمان. سیاه و تجربه به معنی کار سخت و شنا در برابر زمان."

"من فکر می کنم که برای بسیاری از مردم سفید افراد خاص که کلمه سخت است برای آنها را به قبول. شاید بیشتر توصیفی است ، "

اپرا سفید امتیاز

روزنامه نگار Charles M. ضربه افزود: "آن را آسان تر به درک امتیاز زمانی که شما فکر می کنم امتیاز و ظلم و ستم موجود در بالا و پایین رفتن. شما فقط تا آنجا که من پایین. امتیاز مناسبی برای موقعیت. اگر وجود دارد هیچ ظلم و ستم خواهد بود وجود دارد هیچ امتیاز است."

قدرتمند لحظه ای رسید که اویلو در نظر گرفته چه سفید مردم نیاز به انجام این کار فراتر از اعتبار و به رسمیت شناختن امتیاز—که اولین گام در جهت upend سیستم از ظلم و ستم.

"چه نیز نمی شود اذعان کرد این است که پخته شده به آغاز به کار این بنیاد از امریکا به عنوان یک کشور است که امتیاز سفید," او گفت:. "ما به سرقت رفته از یک قاره و آورده اینجا. زانو و گردن آغاز شده وجود دارد. بلکه foundationally امریکا ساخته شده بود با زانو بر گردن بومی آمریکایی است. این اتفاق افتاد به مکزیکی ها به عنوان به خوبی. آن چیزی که در این کشور ساخته شده بود."

ما متوجه می شوند که در حال حاضر وجود دارد این است که چیزی اشتباه است با جامعه آمریکا که "گناه وجود دارد پخته شده را به این کشور و چگونه از آن ساخته شده بود," او گفت:. او است پیدا کردن خود را در این گیج کننده موقعیت در هفته های اخیر از کمک به مردم سفید از طریق اشک از درد خود در تحقق این. اما آنچه باید اتفاق می افتد به او گفت: توسل به این کشور معنوی DNA است "آنها نیاز به درک که آنها باید توبه این گناه در سفارش وجود دارد به رستگاری فراتر از آن."

سپس می پرسد: از کجا ما از اینجا بروم ؟

ضربه خواست تعهد است. همین حالا از او بخواهید برای راه حل سریع—که در آن به کمک آن به ماه مارس که به عصبانی در—و سپس ناپدید می شوند.

"من نیاز به متحدان ما برای نشان دادن به من که شما می توانید شکستن چرخه ناامید کننده ما به خاطر شما انجام شده است را در کل تاریخ این کشور است." "من نمی خواهم شما باید در این خیابان ها به دلیل شما خجالت کشیدم. من نمی خواهم شما را به خارج در خیابان زیرا شما در برابر ظلم و ستم اما نه من برابری کامل. من می خواهم شما را به تمام راه را با هر دو پا."

او همچنین خواست برای حقوق مدنی, لایحه از سال 2020 "یک مفهوم گسترده" او اعتراف کرد. "و ما نباید خجالتی بودن جسورانه است. این که شما چگونه مذاکره به هر حال."

DuVernay صحبت در مورد یکی از پروژه های او و دیگر هنرمندان همکاری در اجرای قانون پاسخگویی پروژه که با استفاده از روایت تغییر برای تقویت شناسایی پلیس که کشتن مردم سیاه و سفید.

"ما دیگر نمی توانیم به این نقطه کور که در آن ما نمی دانیم که خود را در چهره و نام" او گفت:. "در حال حاضر اگر Tamir برنج قاتل راه می رفت تا به هر یک از ما می توانیم می دانم که او ، می تواند به ما می گویند نام خود را ؟ اما ما می دانیم که این نام از برادران و خواهران ما که به قتل رسیده اند؟"

پس از آن گروه کر: رای. رای دادن این رای گیری به دلیل این رهبران محلی که بر جامعه خود را. متقاعد کردن دیگران برای رای دادن. برگزاری سیاستمداران که دادگاه رای سیاه پوستان مسئول سیاست هایی که به طور مستقیم به نفع جامعه سیاه و سفید. به خاطر رای دادن در سال های آینده به طوری که پیشرفت نمی غرفه.

و فشار برای پلیس پاسخگویی. "پلیس نمی خواهد خیره به دوربین و قتل یک مرد اگر آنها فکر می کنم آنها می توانید دور با آن گفت:" هانا جونز. رای به اصلاحات در ادارات پلیس "به طوری که آنها نمی اشغالگر سیاه جوامع اما پلیس سیاه جوامع است."

فیلم های بیشتر و صحبت کردن امتیاز از کجا ما از اینجا بروم ؟ —و وجود دارد خیلی بیشتر به باز کردن—موجود برای جریان در سازمان دیده بان خود را و کشف خانواده TVE برنامه به عنوان به خوبی به عنوان خود را Instagram, Facebook, و کانال های یوتیوب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن