DC Universe راه اندازی جدید برنامه پاداش های با ارزش جمع آوری و اقلام منحصر به فرد برای همه طرفداران

مقصد نهایی برای DC طرفداران DC UNIVERSE, رونمایی از برنامه جدید, DC Universe پاداش. در حال اجرا از طریق سقوط,

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

مقصد نهایی برای DC طرفداران DC UNIVERSE, رونمایی از برنامه جدید, DC Universe پاداش. در حال اجرا از طریق سقوط, این برنامه طراحی شده است برای پاداش دادن به طرفداران برای انجام آنچه آنها در حال حاضر دوست دارم - غواصی عمیق خود را به fandom. به همه طرفداران - نه فقط خدمات مشترکین - این فرصت را به شرکت در انتخاب گزینه های DC Universe پاداش امکانات برنامه می توانید نیست-دست موارد و منحصر به فرد منتشر شده همه بدون هیچ هزینه.

معتبر جشن fandom, DC Universe پاداش خواهد کاربران را قادر می سازد برای به دست آوردن نشانه خاص برای ادامه تعامل و مشارکت در DC جهان از جمله رایگان به تمام بخش اجتماعی و ویژگی های تحریریه و "DC روزانه است." این نشانه در اوردن از گرو برای مجموعه ای شگفت انگیز از پاداش از 30 روز اشتراک حق بیمه به DC UNIVERSE به فوق العاده منحصر به فرد مجموعه مانند a special limited edition Harley Quinn خائنانی فوق العاده پین تنظیم شده است. DC Universe پاداش ارائه خواهد شد جدید کسب فرصت ها و پاداش در هر هفته.

طرفداران می توانند کسب نشانه و "سطح بالا" به سادگی با انجام آنچه آنها در حال حاضر دوست دارم. این که آیا آن را مشترکان اتمام دیجیتال DC comic, مشاهده کل, DC فیلم و یا تلویزیون قسمت و یا حتی غیر مشترکین و مشترکان به طور یکسان در تعامل با طرفداران دیگر در DC جهان, جامعه, تخته وجود دارد فرصت های مختلف برای علاقه مندان به جمع آوری نشانه است که می تواند بازخرید برای پاداش.

همه شرکت کنندگان باید انجام دهید این است ثبت نام به صورت رایگان در DC جهان را انتخاب کنید و سفارشی آواتار. سپس آنها می توانید شروع به کسب درآمد نشانه اوردن از گرو برای پاداش با مرور به برنامه پاداش در MyDC بخش از DC UNIVERSE یا کلیک کردن/ضربه زدن بر پاداش در منو.

در زیر جوایز در حال حاضر در دسترس است با راه اندازی رسمی از DC Universe پاداش بیشتر به طور مداوم نورد از سراسر برنامه:

  • DC Universe 30 روز اشتراک حق بیمه
  • DCU منحصر به فرد HARLEY QUINN خائنانی فوق العاده پین تنظیم
  • DC جهان منحصر به فرد Harley Quinn نمایش مجسمه
  • DC هنرمندان کوچه Batgirl (سفید و طلایی) توسط شو Murase طراح وینیل
  • دیجیتال فیلم رستگاری از طریق فیلم در هر نقطه
  • DC جهان منحصر به فرد نسخه محدود "تیتان" پوستر
  • DC جهان منحصر به فرد نسخه محدود "رستاخیز گشت" پوستر
  • DC Universe متا تیمارستان Lex Luthor Masterminds تی شرت
  • DC Universe متا تیمارستان Darkseid مهاجمان تی شرت
  • DC Universe متا تیمارستان یوزپلنگ جانوران تی شرت
  • DC جهان منحصر به فرد Batcave تصاویر پس زمینه
  • DC جهان منحصر به فرد قلعه تنهایی تصاویر پس زمینه
  • فروشگاه DC $5 تخفیف برای خرید
  • فروشگاه DC 10 دلار تخفیف برای خرید
  • فروشگاه DC 25 دلار تخفیف برای خرید

به علاوه DC Universe پاداش های منحصر به فرد به آینده اولین "Stargirl," "رستاخیز گشت" فصل دو و خیلی بیشتر به زودی!

در مورد DC UNIVERSE
DC UNIVERSE اول-از-آن-نوع دیجیتال آبونمان خدمات است که طرفداران می توانید تاریخ امروز به جریان بسیار تحسین سری اصلی سازمان دیده بان متحرک و زنده-فیلم های اکشن و سری و خواندن بیش از 23,000 دیجیتال کتاب های کمیک که در طول 80 سال از یاد داستان. این یک عضویت شبیه هیچ دیگر طراحی شده برای DC طرفداران یک تجربه تصویری کمیک و جامعه فراهم می کند که یک مکان مشترک به جمع آوری در اطراف همه چیز DC. با منحصر به فرد عضو پاداش و کالا منحصر به فرد روزانه سی نیوز نشان می دهد و یک جامعه پر رونق طرفداران می توانید به عنوان خوانده شده, فروشگاه, اتصال و اکتشاف هرگز مانند قبل برای تنها $7.99 در هر ماه و یا $74.99 سالانه (به علاوه مالیات که در آن قابل اجرا باشد). DC جهان در دسترس است در ایالات متحده در آمازون تبلت و آتش تلویزیون, آندروید, اپل, تلویزیون اندیشه, تلویزیون, Chromebook, iOS, Roku پلتفرم Xbox One و همچنین وب و وب سایت تلفن همراه. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید امروز, بازدید dcuniverse.com و به دنبال DC جهان در شبکه های اجتماعی از جمله Facebook, Instagram, و توییتر. DC UNIVERSE در نظر گرفته شده است برای کودکان.

در مورد DC
DC یکی از بزرگترین فارسی-زبان ناشران کمیک و رمان های گرافیکی در جهان و به برخی از نمادین ترین و قابل تشخیص شخصیت تا کنون ایجاد شده. به عنوان یک خلاق واحد WarnerMedia DC شارژ با استراتژیک یکپارچه سازی آن داستان ها و شخصیت های سراسر فیلم, تلویزیون, مصرف کننده, محصولات, صفحه اصلی, سرگرمی, بازی های تعاملی و DC Universe دیجیتال سرویس اشتراک. برای اطلاعات بیشتر dccomics.com و dcuniverse.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب