د Blasio: من نمی سرزنش پلیس برای رانندگی به معترضان

به عنوان اعتراض به مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس آب پز را بیش از, در شهر نیویورک در روز شنبه و تصویری از یک N

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

به عنوان اعتراض به مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس آب پز را بیش از, در شهر نیویورک در روز شنبه و تصویری از یک NYPD خودرو رانندگی به تظاهرکنندگان موجب خشم, شهردار, بیل د Blasio گفت: "سرزنش" افسران پلیس در مواجهه با چنین "وضعیت غیر ممکن است."

"اگر کسانی که معترضان تا به حال فقط بدست از راه و نه ایجاد شده و تلاش برای فراگیر که خودرو ما نمی خواهد صحبت در مورد این" de Blasio گفت: در یک تماس در ظاهر در NY1 فقط قبل از اینکه با عجله برنامه ریزی شده در اواخر شب در کنفرانس مطبوعاتی.

که او را زنده ظاهر در بیش از دو شب از هرج و مرج در سراسر کشور بیش از 24 ساعت پس از شورای شهر سخنران Corey Johnson فکر در توییتر "شهردار است که در آن???" در میان ناآرامی های گسترده تخریب و صدها نفر از بازداشت در نیویورک است.

این فقط آخرین نمونه از نیویورک بحرانزده شهردار در تلاش برای ایجاد حس خشم در شهرستان خود را—و یک نیروی پلیس که به نظر می رسید به طور فزاینده ای قادر و یا تمایلی به پاسخگویی به لحظه.

در حالی که دفاع از پلیس در برابر معترضان که او گفت: "چیزی اشتباه" با اطراف خودرو, de Blasio همچنین ادعا کرد بسیاری از ناآرامی در شهر خود آمد از غیر خودی. او گفت که او می خواهم در یک متن زنجیره ای با دیگر شهرداران که در گزارش تازه وارد گروه عمدتا سفید خارجی— یک مرجع مایل به سمت چپ-بال سیاه و سفید-بلوک نوع از شهردار که اغلب مورد سرزنش دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای الهام بخش اعمال زشت در نیویورک—جرقه درگیری با پلیس.

"افرادی که به نمایندگی از جوامع از شهر ما و ساکنان شهر ما نیست پیوستن به منفی و خشونت آمیز تظاهرات. شما می توانید آن را با چشم خود او گفت:" در کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان NY1 نشان داد او را در یک تقسیم صفحه نمایش با یک جمعیت در حال تماشای یک ماشین پلیس سوزاندن توسط اتحادیه مربع است. "آنها نه فقط شرکت کننده در آن است."

در واقع در Flatbush زودتر شنبه پلیس تا به حال مستقر اسپری فلفل به عنوان برخی از معترضان پرتاب بطری آب آجر و سنگ از بتن در آنها. در اتحادیه مربع کشت ویندوز بودند شکست قبل از پلیس با استفاده از اسلحه تیزر به کررل دانش سطحی از معترضان. یکی بروکلین در آنجا سکونت خوانده شده را علامت که خواست برای نام خانوادگی خود را به پروین گفت که او شاهد NYPD ون شخم به گروهی از معترضان پیش از آن در شب است.

"من فکر کردم این بود که به من رسید اما سپس آن را به یک دوچرخه" او گفت: روزانه وحش. "این باور نکردنی بود. پلیس غیر انسانی آنها اهمیتی نمی دهند در مورد مردم است. سعی کردم به تلآویو من و دیگری مرد است."

د Blasio گفت: "ما شاهد بسیاری از خویشتن داری از NYPD" و "من باور دارم NYPD است که اکثریت اقدام مناسب است."

شهردار گفت که او نمی تواند بلافاصله با ارائه اعداد برای چگونه بسیاری از مردم دستگیر شده بود و یا چگونه بسیاری از آنها از خارج از شهرستان. اما یک NYPD منبع گفت که 204 نفر دستگیر شده بود در روز جمعه از جمله 163 از شهر نیویورک است. در حالی که بسیاری از این افراد به سرعت منتشر شد, دو خواهر از Catskills مواجه فدرال اتهامات پس از اتهام تلاش برای پرتاب یک کوکتل مولوتف به یک NYPD ون در بروکلین.

یکی دیگر از تظاهر کنندگان امیره Dunn, 23, گفت, پاسخ پلیس روز شنبه در آخرین دور از ناآرامی شده بود, مخلوط شده است. در حالی که برخی به شدت محصور معترضان به او گفت: دیگران به نظر می رسید "فروتن."

"وجود دارد بسیار نفرت خیلی نا امنی اما نگاه من در چشم و از آن نگاه مانند آنها gonna cry," او گفت: روزانه وحش.

با وجود تماس خود را شنبه به نیویورک برای رفتن به خانه de Blasio گفت که وجود دارد بدون نیاز به مقررات منع رفت و آمد در نیویورک به عنوان دیگر شهرداران اعمال کرده بود با توجه به اندازه NYPD.

هنوز حساب از ساکنان در حال کردن کوس—یک روزنامه نگار دیده می شد که رهبری دور در دستبند در بروکلین در شنبه شب—موجب نگرانی که آمریکا بزرگترین نیروی پلیس شد دوباره unmoored.

آخرین جا از خشم بیش محلی و ملی پلیس آمد فقط یک روز پس از یک افسر NYPD فیلم برداری شده بود تنه زدن یک زن به زمین و تماس او را "احمق لعنتی عوضی." اما آن حادثه و ون هجوم به معترضان در Flatbush خیابان در پارک شیب شنبه به نظر نمی رسد برای ثبت نام با پلیس در منهتن ساعت بعد.

یک افسر در میدان اتحاد اواخر شنبه شب استدلال کرد که انگیزه برای خرابکاری بود معلوم نیست گفتن Daily Beast, "این خشونت تصادفی. آن را فقط به شورش."

در حدود همان زمان تعدادی از معترضان روشن سطل زباله در آتش و صحنه تشدید با تظاهرکنندگان شعار "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است." پلیس اقدام به دستگیری یک مرد که در برابر—شد و کشتی به زمین و سپس tasered چند بار.

-با گزارش توسط راشل Olding, Lachlan کارترایت و دنی طلا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن