مرده به من در بر داشت یک صابون درخشان راه برای بازگرداندن جیمز مارسدن در فصل 2

این پست شامل اخلال گران برای مرده برای من فصل 2.شاید surreality خوب همه چیز به تازگی—و یا شاید آن را فقط سالخو

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

این پست شامل اخلال گران برای مرده برای من فصل 2.

شاید surreality خوب همه چیز به تازگی—و یا شاید آن را فقط سالخورده مانند شراب خوب همه شخصیت های آن بازی شیر یا خط پشت بطری. هر چه دلیل مرده به من فصل 2 بازدید حتی بهتر از فصل 1—مبارزه با یک دانشجوی سال دوم رکود با یک دسته تازه از تاب چشمگیر, ironies و از همه مهمتر بیشتر Christina Applegate angsting به فلز. شاید این فصل باهوش ترین حرکت این است یک استعاره کشیده مستقیما از صابون درام 101: آوردن James Marsden بازگشت به بازی خود را ،

خالق سری لیز فلدمن شد ارسال معمول با تشکر از شما یادداشت ها به جلو و عقب با بازیگران و خدمه پس از فصل 1 پیچیده می شود هنگامی که او دریافت به خصوص سرگرم کننده پیام از مارسدن.

"او می فرستد و من این فقط دوست داشتنی ایمیل و گفت: اساسا نوع شوخی, مانند, 'چه فرصتی که استیو می تواند زنده ماندن یک ضربه مغزي?'" فلدمن گفت: روزانه وحش با خنده در مصاحبه اخیر خود. "من فکر می کردم خدا اگر وجود دارد یک راه برای او را به عقب, من فقط می خواهم عشق را به نگه داشتن کار با او. و بنابراین من این ایده را در سر من. آن را فقط به من بخندی."

در مرده به من's برتر فصل مارسدن نقش وکیل استیو چوب—سوء استفاده ex-نامزد برای Linda Cardellini را جودی هیل که در گذشته دیده می شد شناور مرده در جن (Applegate است) استخر در طول فصل 1 آخر. فصل 2 بررسی, در میان چیزهای دیگر دقیقا چگونه است که اتفاق افتاده است.

به عنوان فلدمن مورد بحث امکانات برای فصل 2 بیش از قهوه با مرده به من نویسنده کلی هاچینسون او ذکر شده ایمیل از مارسدن—"و ما فقط به معنای واقعی کلمه در هر نگاه و در همان زمان دقیق ما مثل, 'دوقلوها?!'"

در پیچ و تاب در حد معمول "evil twin" شروع بازی شطرنج مارسدن بن است که یک نوع دل فیزیوتراپ و مارسدن شیرین خارج از صفحه نمایش شخصیت قطعا ضرری ندارد در فروش آن است. "جیمز جسمی به ارمغان می آورد از جمله یک نور به مجموعه هر زمان او وجود دارد" فلدمن گفت. "او مانند یک ری از رنگین کمان آفتاب. هر چه ایده آل خود را مانند آنچه که یک مرد فوق العاده است که."

بله فلدمن می داند که این یک استعاره-y چیزی که به انجام است که نوع نقطه است. Dead to Me Season 2 همچنان نشان می دهد تاسیس سنت از ترکیب ژانرهای تلویزیون به انعکاس اغلب پوچ راه است که در آن زندگی واقعی گستراند. در زمان است که می تواند شامل برخی از روز تلویزیون استعارههای—اعدام همیشه با یک حیله گر چشمک.

فلدمن نوشته است در مورد چگونه زندگی واقعی باروری تحت تاثیر مبارزات مرده به من's اخلاق; در یک ستون برای زرق و برق در بهار گذشته او نوشت: "من آموخته اند که به دنبال در تاریک ترین لحظات در زندگی و دیدن کمیک هاله اطراف آنها را. آن را تبدیل به بیش از یک مکانیسم مقابله ای آن من اخلاق. و در حال حاضر آن را به یک تلویزیون نشان می دهد."

در حال حاضر در میان ویرانگر بیماری همه گیر است که اخلاق را می توان تقریبا به آرامش آن را به عنوان سرگرم کننده—مانند اذعان چقدر تموم زندگی واقعا می توانید دریافت کنید. "اما حتی قبل از این بود که فقط تجربه من از زندگی" فلدمن گفت. "مثل یک روز شما می تواند در بالای جهان است. شما می دانید بعد از آن روز شما می توانید پیدا کردن شما می دانید بهترین دوست شما در گذشت."

"هنگامی که شما در غم و اندوه وجود دارد برخی از فیلتر است که شما تجربه زندگی از طریق" فلدمن اضافه شده است. "این فوق حساسيت و آن را آسیب پذیر و من فکر می کنم این چیزی است که بافته شده پارچه را نشان می دهد."

"ما فقط به معنای واقعی کلمه در هر نگاه و در همان زمان دقیق ما مثل, 'دوقلوها?!'"

مرده به من " خالق لیز فلدمن

مارسدن Cardellini و Applegate بودند همه دوستان قبل از کار با هم نشان می دهد که می توانید این مجموعه چیزی از تحسین متقابل جامعه است.

"من فقط صحبت کردن به کریستینا روز گذشته بود و او فقط به من گفتن چقدر خوب او فکر می کند لیندا است" فلدمن گفت. "و من در صحبت کردن به لیندا لیندا بود گفت: چقدر خوب او فکر می کند Christina است."

در فصل 2 فلدمن می خواستم حفر کردن عمیق تر به بدبینانه جن و سازمان حفاظت محیط زیست-چشم جودی دوستی لایه و چند لایه برای کشف اینکه آیا اوراق قرضه که "می تواند فراتر از سميت که از آن آمد." اما او همچنین می خواستم به گسترش در چند کوچکتر از شخصیت های فصل 1 از جمله دیانا ماریا ریوا کارآگاهی Ana Perez. معلوم پرز خیلی پیچیده وضعیت در صفحه اصلی; او هنوز با زندگی سابق او میشل (Natalie Morales) که (به طور طبیعی) اتفاق می افتد برای شروع آشنایی جودی.

"من تا به حال همیشه در ذهن من فکر [پرز] به عنوان یک جامعه فرد" فلدمن گفت. "این فقط گفت: هرگز در فصل اول به دلیل وجود دارد هیچ دلیلی برای آن می گویند شما می دانید, آن را فقط نمی آیند."

جودی فلدمن اضافه شده بود با الهام از امیزش از دوستان او. این احساس طبیعی را به او معرفی queerness بدون هیاهو: "مثل این که فقط او است. او یک پیاده روی ضربان قلب است."

و پس از آن وجود دارد را نشان می دهد "چهارم سرب" شخصیت به عنوان فلدمن آن قرار می دهد—همه از آن شراب است. وقتی پرسید که چگونه بسیاری از بطری سرپا نگه داشتن شراب سری می رود از طریق به فیلم حتی یک قسمت فلدمن اعتراف کرد او حتی نمی تواند می گویند. و پس از آن آمد شاید بزرگترین پیچ و تاب و از همه: "این حق است" فلدمن گفت. "حقیقت این است که من حتی نمی نوشیدن شراب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب