دبی Hickman را "خشمگین ساعت" یک حواس پرت بچه قصه برای بچه ها و پدر و مادر به طور یکسان

در "را برافروخته ساعت" 12 عدد در ساعت در حال احمقانه پر سر و صدا و غیر مسئولانه است. در نتیجه این ساعت تصمیم ب

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

در "را برافروخته ساعت" 12 عدد در ساعت در حال احمقانه پر سر و صدا و غیر مسئولانه است. در نتیجه این ساعت تصمیم به پرتاب هر یک از اعداد که می شود کاملا یک مشکل به دلیل این شماره ها خود به خود و clueless هستند. در نهایت هر تعداد می یابد یک کار بهتر از کار در ساعت است. بچه ها را با نفس بریده بریده راه خود را از طریق این کتاب خنده در antics از اعداد و منفعت غریب و سورئال اشتغال است.
 
یک بررسی مثبت در این کتاب آمازون صفحه می خواند:

"این کتاب سرگرم کننده هوشمند و یک ماجراجویی کتاب همه پیچیده شده در یک. داستان دعوت مبتکر با فقط به اندازه کافی احمقانه بازیگوشی. سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان که ممکن است خواندن آن را به عنوان به خوبی. تصاویر مناسب برای این داستان. آنها در قرعه کشی خواننده با عبارات تغییر دیدگاه و طنز آمیز, جزئیات. من از شنیدن شایعات از کتاب های بیشتر به آمده از این نویسنده است. من امیدوارم که این فقط یک شایعه! ارسال!"
 
این کتاب به عنوان خوانده شده با صدای بلند با مقدار زیادی از فرصت ها برای صداهای خنده دار و احساسات! همچنین اعداد را وادار به کشف بهترین فعالیت برای منافع فردی خود را. این باعث می شود برای خوب بحث در مورد چه چیزی می تواند سرگرم کننده و قابل پیش بینی هرج و مرج به یک وضعیت. کودکان و نوجوانان خواهد شد لذت بردن از ماجراهای.
 
اگر کسی علاقه مند به دعوت دبی Hickman به مدرسه خود را به خواندن کتاب خود "را برافروخته ساعت" و یا اگر شما می خواهید به یک لیست رایگان از پیشنهاد و یا فعالیت های عملی تکنیک های نوشتن شما می توانید با ارسال یک ایمیل به در debhickman20@gmail.com.
 
پشتیبانی دبی Hickman را به خوبی تحویل کتاب کودکان "را برافروخته ساعت" با سفارش یک کتاب جلد کاغذی یا kindle نسخه از این کتاب در آمازون در:
https://www.amazon.com/Exasperated-Clock-Debbie-Hickman/dp/1460218116/
 
 
از برافروخته ساعت
نویسنده | دبی Hickman
ناشر | FriesenPress
| تاریخ انتشار May 24, 2013
نوع | کتاب کودکان / طنز
ISBN-13 | 978-1460218112
شومیز قیمت | $23.99
 
 
بیوگرافی نویسنده

دبی Hickman متولد ونکوور واشنگتن بزرگ شد در آیداهو است و در حال حاضر زندگی در سیررا ویستا آریزونا با خانواده اش. در بین او زندگی می کردند و به تدریس در آریزونا, بحرین, کویت, هند, ترکیه, قزاقستان و تایلند و مالزی است. او الهام گرفته شده بود برای نوشتن این داستان زمانی که یادگیری که جدی ریاضیدانان اغلب به شماره های خود را به عنوان "دوستان". انیشتین معروف سوال "چه زمان آن واقعا ؟" به حرکت به تفکر خود را به عنوان به خوبی. البته پاسخ به داستان های او از او متعدد تخیلی جوان دانش آموزان در طول سال با الهام از او به خاطر گفتن و نوشتن داستان های بیشتر. کتاب های دیگر توسط Hickman خواهد بود در آینده در مورد چگونگی هر تعداد تکامل در زندگی خود را فراتر از این ساعت. در ارتباط باشید.
 
آدم تیلور بیشتر شناسایی با شماره 8. او اغلب احمقانه را دوست دارد و به گشت و گذار! او همچنین از طرفداران بزرگ از نشان دادن کتاب های کودکان. شما می توانید کار خود را و کتاب های دیگر در www.adamtaylorillustrator.com. آدم زندگی در یک شهر کوچک بین گراند کانیون پارک ملی صهیون با همسر خود ارین, که همچنین یک تصویرگر و 2 خود را در سال Alizalyn.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب