دبی چوب "برای اولین بار مایل است که سخت ترین" - دانلود رایگان فردا (5/4/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار دبی چوب جدید کتاب "اولین مایل است که سخت ترین: 7 درس زندگی آموخته دنباله."

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار دبی چوب جدید کتاب "اولین مایل است که سخت ترین: 7 درس زندگی آموخته دنباله." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در مارس 4th.
 
در این کاندید کتاب, نویسنده, دبی, چوب, مامان, مادر بزرگ, کوهنورد مشتاق و سریال کارآفرین سهام خود را عمیقا سفر شخصی از زندگی بود که "قرار" به خوشحال کردن او به زندگی است که واقعا می کند. در یک کلام این کتاب همه چیز در مورد "تغییر دهید."

خواننده می آموزد که دبی را در زندگی مشخص شده بود فاجعه--خواهرش خودکشی پدر و مادر او در اوایل مرگ او ناگهانی رها پنج رقم بدهی و بدبختی با شرایط. پس از آن او در بر داشت پیاده روی (یا پیاده روی او را در بر داشت) و زندگی خود را به طرز چشمگیری تغییر. این افزایش دبی عهده او تبدیل به احساس خود و راه خود را از تفکر; دنباله به معنای واقعی کلمه شد معلم او مهم نیست که چگونه به چالش کشیدن مایل شد.

"برای اولین بار مایل است که سخت ترین" برابر است با بخش خاطرات, بگویید, همه, راهنمای خود کمک و خواننده مجله با ساختار هفت جذاب و کاربر پسند ،

هر درس با یک دنباله داستان از دبی را پیاده روی زندگی است که روشنگر موضوع درس و مربوط به یک شرایط در دبی زندگی که او بسیار می خواهد برای غلبه بر. با دنباله به عنوان معلم دبی می یابد زندگی, موازی, مورد آنچه او آموخته پیاده روی و تبدیل وضعیت او. سپس از طریق مجله تمرین در پایان هر درس او را دعوت به خواننده خود را انتخاب کنید تا قلم و انجام همان. به عنوان کتاب پیشرفت درس ساخت در هر یک از دیگر و این خواننده است که خود به خود سفر با دبی در دنباله فقط جلو پیشرو در راه است.

هر درس درگیر خوانندگان با داستان های واقعی بسیار relatable شرایط زندگی و الهام بخش آنها شروع به تبدیل زندگی خود را بلافاصله با مجله تمرینات در پایان.

در نتیجه "برای اولین بار مایل است که سخت ترین" دبی سهام جدید زندگی سالم, شاد, بدهی رایگان, بازنشسته و از او 9-5 در حال اجرا خود بسیار موفق کسب و کار و خروج از یک میراث برای معشوق خود را فرزندان و نوه ها.

از طریق دبی به چشم تجربه و عقل و مشاوره خواننده متوجه می شود اگر دبی می توانید آن را انجام آنها می توانید آن را بیش از حد و آنها هستند که در واقع در حال حاضر به خوبی در راه خود را.

"برای اولین بار مایل است که سخت ترین" توسط دبی چوب رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (5/4/2020 – 5/8/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B086V1GB1T.

"برای اولین بار مایل است که سخت ترین" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"اگر وجود دارد هرگز یک زمان است که این کتاب توسط این نویسنده مورد نیاز بود در جهان -- آن را در حال حاضر. دبی چوب به ما می گوید داستان او در حالی که نساجی در امید و درس برای همه ما به استفاده از. هنگامی که من به پایان رسید این کتاب, من می دانستم که من که قرار بود به آن را. از آنجا که دبی غلبه کرده بود خیلی. من می دانستم که من می تواند بیش از حد. براوو! همه باید این کتاب را بخوانید ساده و ساده است." – لیزا Wilber

"این کتاب بسیار به وضوح نوشته شده و آسان به دنبال. هر زندگی مانع است همراه با ارائه یک راه برای "لیموناد" از برخی از زندگی را به سخت ترین درس است. خواننده پس از آن یک فرصت برای مجله و برنامه ریزی که چگونه به بهبود شرایط زندگی خود را. نحوهی پیاده روی به موقعیت های زندگی را از این کتاب همه جالب تر است. A+ امتیاز!" – مریم بنوا

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب