دل Technologies اعلام جدید کسب و کار رایانه های شخصی با 10 Gen Intel Core vPro پردازنده

دل پرده برداری از فن آوری های جهان باهوش ترین و امن کسب و کار رایانه های شخصی در سراسر برنده جایزه خود را طول

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

دل پرده برداری از فن آوری های جهان باهوش ترین و امن کسب و کار رایانه های شخصی در سراسر برنده جایزه خود را طول و عرض جغرافیایی دقیق و OptiPlex اوراق بهادار را به کار کارآمد تر و امن — بدون توجه به محل.

افزایش بهره وری با جهان باهوش ترین کسب و کار رایانه های شخصی: هوشمند جدید Latitude عدد و 2 در 1s انطباق با مردم چگونه کار می کنند. جدید ultra-premium سری 9000 و به طور کامل دوباره طراحی از سری 7000 از ویژگی های منحصر به فرد و آلومینیومی طرح; عمر باتری طولانی; آرایه ای از بنادر و گسترده چهار طرفه مرز باریک صفحه نمایش برای دیدن و انجام بیشتر. در دسترس با 10 Gen Intel® Core™ vPro® پردازنده های و اینتل® Wi-Fi 6 (فرفره+) 8 برای نزدیک به سه برابر سریعتر از سرعت عرض دستگاه ارائه کسب و کار قدرت و عملکرد و اتصال جهانی.

  • برای مدیران و on-the-go حرفه ای که نیاز به بهترین در طراحی و قدرت و اتصال به عرض 9510 است که کوچکترین و سبک ترین و باهوش ترین 15-inch کامپیوتر کسب و کار. شروع 3.1 پوند PC ارائه می دهد ساخته شده است در 5G-آماده طراحی تا 34 ساعت عمر باتری و افزایش کنفرانس تجربه با قدرتمند ساخته شده در برند و میکروفن. آن را ارائه می دهد قدرت و عملکرد تیم نیاز به سازنده در هر نقطه به عنوان اولین پروژه Athena-تایید تجاری کامپیوتر با 10 Gen Intel vPro پردازنده.
  • طراحی شده برای ایجاد توازن میان عملکرد و قابلیت حمل عرض 7410 و 7310 کوچکترین 14 اینچ و 13 اینچ حق بیمه کسب و کار لپ تاپ. همچنین قابلیت تنظیم به عنوان 2 در 1 با عرض 7410 ویژگی های Dell اولین 4K کم آبی نور پنل بر روی یک کامپیوتر کسب و کار برای خوانایی بهتر و برای کمک به بهبود چشم آسایش.

تلفن همراه ایستگاه های کاری ارائه ماموریت حیاتی قابلیت اطمینان و قدرت بیشتری در طرح های کوچکتر: دل مهندسی مجدد آن صنعت پیشرو دقت کاری نمونه کارها طراحی شده برای رسیدگی خواستار وظایف سنگین مانند فشرده گرافیک و پردازش داده ها و تجزیه و تحلیل CAD مدل سازی. با کوچکتر ردپای براق طرح های حرارتی و نوآوری های جدید دقت تلفن همراه ایستگاه های کاری ارائه افزایش عملکرد و ISV گواهی نامه های حرفه ای گرافیک از NVIDIA و آخرین 10th Gen Intel Core vPro و Intel® Xeon® processors.

خواندن کامل در انتشار اخبار در Dell.com.

عنوان تصویر:

جدید Dell Latitude خانواده — Dell Latitude 13 سری 5000 (مدل 5310) Touch 2 در 1 نوت بوک Dell Latitude 14 سری 3000 (مدل 3410), Dell Latitude 14 9000 سری (مدل 9510) لمسی نوت بوک Dell Latitude 13 7000 سری (مدل 7310) لمسی نوت بوک — ارائه می دهد کسب و کار قدرت و عملکرد و اتصال جهانی. (اعتبار: Dell فن آوری)

در مورد اینتل

Intel (Nasdaq: INTC) رهبر صنعت ایجاد جهان در حال تغییر فن آوری قادر می سازد که جهانی پیشرفت و غنی زندگی می کند. با الهام از قانون مور ما به طور مداوم کار برای پیشبرد طراحی و ساخت نیمه هادی ها به کمک آدرس مشتریان ما بزرگترین چالش است. با جاسازی اطلاعات در ابر شبکه edge و هر نوع دستگاه محاسبات ما از بند باز کردن پتانسیل دیتا برای تبدیل کسب و کار و جامعه بهتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینتل نوآوری رفتن به newsroom.intel.com و intel.com.

© شرکت اینتل. Intel, اینتل, لوگو و دیگر اینتل علامت علائم تجاری از شرکت اینتل و یا شرکت های تابعه آن. دیگر نام ها و برندها ممکن است ادعا کرد که ملک دیگران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب