دل D'oro راه اندازی گروه جدید باز زد تحقیقات پیشرفته گزارش

دل D'oro گروه منبع قابل اعتماد برای اطلاعات بازار در مورد ارتباطات شبکه و داده ها ابر مرکز آن در صنایع امروز ا

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

دل D'oro گروه منبع قابل اعتماد برای اطلاعات بازار در مورد ارتباطات شبکه و داده ها ابر مرکز آن در صنایع امروز اعلام کرد راه اندازی آن باز جدید رادیو دسترسی شبکه (باز زد) تحقیقات پیشرفته گزارش (ARR). اولین گزارش منتشر خواهد شد در ماه اوت سال 2020 است.

"باز زد تصویب چیدن حرکت است و ما باید تنظیم هوا به بازتاب مطلوب تر چشم انداز" گفت: Stefan Pongratz معاون رئیس جمهور در دل D'oro ، "سرعت نوآوری در موبایل زیرساخت های صنعت در حال توسعه در چشمگیر سرعت. یکی از کلیدی رانندگان با تغییر از اختصاصی دوید سمت باز زد این است که آن را ایده آل باید آدرس چشم انداز رقابتی و افزایش احتمال تمرکز بازار روند معکوس.

"همانطور که ما در بررسی کوتاه مدت بازار فرصت با باز زد ما نیاز به عامل طیف گسترده ای از متغیرها از جمله زمان های رادیویی مورد نیاز خروجی RF قدرت منطقه ای چشم انداز ژئوپلتیک عدم اطمینان و انتظار می رود تکیه بر شبکه های موجود" ادامه داد Pongratz.

دل D'oro گروه باز زد ورود سالانه گزارش فراهم می کند در عمق تجزیه و تحلیل در باز زد فرصت است. این گزارش به آدرس موضوعات کلیدی از جمله:

  • چه مجازی و باز زد?
  • آیا باز زد ؟
  • چه هستند مزایای استفاده از مجازی و باز زد?
  • چه فرصت های بازار و هوا به صورت مجازی و باز زد?
  • را تصویب اتفاق می افتد در یک سریع تر یا کندتر از تکنولوژی های قبلی تغییرات?
  • چه مناطق خواهد شد به احتمال زیاد adopters اولیه?
  • چه هستند خطرات اصلی با باز زد و Virtualized زد?
  • چه خواهد شد تاثیر بر شبکه و بازار ؟

در مورد گزارش

دل D'oro گروه باز زد 5 سال پیش بینی شامل پیش بینی برای Virtualized زد و باز زد با عملکرد و قدرت خروجی RF. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش لطفا با ما تماس بگیرید dgsales@delloro.com.

در مورد Dell D'oro گروه

دل D'oro گروه شرکت تحقیقات بازار است که دارای تخصص در استراتژیک تجزیه و تحلیل رقابتی در ارتباطات سازمانی شبکه و مرکز داده در آن بازار. شرکت ما فراهم می کند در عمق داده های کمی و کیفی تجزیه و تحلیل به منظور تسهیل مهم این واقعیت مبتنی بر تصمیم گیری کسب و کار. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید Dell D'oro گروه در +1.650.622.9400 و یا بازدید www.delloro.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن