Delphi و تکنولوژیهای TomTom عدس نقشه نوآوری ارائه سوخت صرفه جویی بیش از 10 درصد در خودروهای سواری

دلفی فن آوری های PLC (NYSE: DLPH) پیشگامان در نیروی محرکه فن آوری همراه با TomTom (TOM2) محل متخصص فناوری امرو

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

دلفی فن آوری های PLC (NYSE: DLPH) پیشگامان در نیروی محرکه فن آوری همراه با TomTom (TOM2) محل متخصص فناوری امروز اعلام کرد که در دنیای واقعی با استفاده از پیشرفته سیستم کمک راننده (ADAS) همراه با زمان واقعی داده های نقشه برداری و نیروی محرکه نرم افزار بهینه سازی می تواند به تحویل سوخت صرفه جویی بیش از 10 درصد است. استفاده از این جمعی فن آوری نرم افزار می تواند به کاهش هزینه با اعمال نفوذ تجهیزات بر روی وسایل نقلیه امروز بدون به خطر انداختن بار درایو یا ترجیح مسیرهای.

نتایج به دست آمده از طریق جاده تست دلفی فن آوری های هوشمند رانندگی, نمونه اولیه خودرو با استفاده از TomTom عدس نقشه. این تست شامل طیف وسیعی از مخلوط با استفاده از مسیرهای به اعتبار سیستم اقتصاد سوخت مزایای زیر انواع مختلفی از دنیای واقعی شرایط رانندگی. TomTom عدس نقشه فراهم می کند غنی شده بسیار دقیق داده ها در محدودیت سرعت خط اطلاعات شیب انحنای جاده و علائم راهنمایی و رانندگی. دلفی فن آوری های هوشمند رانندگی, مجموعه نرم افزار, همراه با TomTom اطلاعات کمک می کند تا خودرو از سیستم نیروی محرکه بهبود سرعت و کنترل های پیش بینی راه پیش رو نتیجه کاهش مصرف انرژی است.

"قابل توجه بهره وری از دستاوردهای ما در همکاری با TomTom را نشان می دهد که چگونه ما اختصاصی هوشمند رانندگی سیستم در ترکیب با راست بالا وفاداری نقشه برداری داده ها را قادر می سازد هر روز وسایل نقلیه برای رانندگی تمیز کننده بهتر و بیشتر و بدون خطر انداخته می گوید:" پل فارل معاون ارشد استراتژی و توسعه شرکت دلفی فن آوری. "ما باید یک بازی هیجان انگیز راه حل واقعی حمایت-جهانی داده است که مشتریان ما می تواند استفاده از امروز و فردا – به ارائه منافع ملموس."

تست بر روی 48-ولت خفیف-هیبریدی اتومبیل سواری نمونه نشان داد که رانندگی زمان باقی مانده تا حد زیادی همان, هر دو با و بدون هوشمند رانندگی. هنوز انتقال قدرت بهره وری به طور چشمگیری بهبود یافته زمانی که TomTom عدس نقشه فعال شد. انجام شده با درایور های مختلف که انتخاب مورد نظر خود را راه آزمایش همچنین نشان داد این سیستم سازگاری و ظرفیت برای ارائه نتایج بدون به خطر انداختن تجربه رانندگی.

"TomTom عدس نقشه یک آزمایش شده و به اثبات رسیده تکنولوژی, کمک به بیش از 1.5 میلیون خودکار وسایل نقلیه رانندگی ایمنی و آسایش در سراسر جهان امروز می گوید:" ویلم Strijbosch رئیس خودمختار رانندگی در TomTom. "همکاری ما با دلفی فن آوری را نشان می دهد که جدیدترین نسل از ما با کیفیت بالا و عدس فن آوری می تواند به طور چشمگیری کاهش هزینه های در حال اجرا با کاهش مصرف سوخت."

هوشمند رانندگی مجموعه توابع به عنوان یک پوشش تکنولوژی adaptive cruise control (ACC) با راننده قادر به تعامل با سیستم به عنوان مورد نظر. این اهرم TomTom را داده به preconfigure کل سفر فعالانه در تنظیم سرعت خودرو برای بهترین ممکن است صرفه جویی در انرژی و عملکرد در straightaways تبدیل و منحنی و همچنین با استفاده از پردازنده دوربین های دیجیتال و سنجش از راه دور تکنولوژی به حساب ترافیک محلی.

این مجموعه طراحی شده است که سخت افزار خنثی معنی آن را سازگار با تقریبا هر نوع وسیله نقلیه است که با استفاده از مستقل و متصل فن آوری. همچنین می توان یکپارچه به همه نوع سیستم محرکه. آن سازگاری و یکپارچه سازی قابلیت های آن را کامل به جفت با عدس و ناوبری ارائه دهندگان مانند TomTom.
 
در مورد دلفی فن آوری
Delphi های ارائه دهنده جهانی از نیروی محرکه فن آوری است که وسایل نقلیه drive cleaner بهتر و بیشتر است. آن را ارائه می دهد پیشگام راه حل برای احتراق داخلی موتور هیبریدی و برقی خودروهای سواری و وسایل نقلیه تجاری. دلفی فن آوری های ایجاد شده در آن تجهیزات اصلی تخصص به ارائه خدمات پیشرو راه حل برای aftermarket. که مقر آن در لندن (انگلستان) این شرکت به اجرا در مراکز فنی ساخت سایت پشتیبانی مشتریان مراکز خدمات در 24 کشور و استخدام بیش از 21000 نفر در سراسر جهان است. بازدید www.delphi.com برای اطلاعات بیشتر.

در مورد TomTom
TomTom پیشرو مستقل محل سکونت متخصص فن شکل دادن تحرک بسیار دقیق, نقشه, ناوبری, نرم افزار زمان واقعی اطلاعات ترافیک و خدمات است. برای رسیدن به چشم انداز ما از یک جهان امن تر از تراکم و تولید گازهای گلخانه ای در ما ایجاد فن آوری های نوآورانه است که نگه داشتن جهان در حال حرکت است. با ترکیب ما تجربه های گسترده ای با پیشرو فناوری و کسب و کار همکاران ما قدرت متصل وسایل نقلیه حمل و نقل هوشمند و در نهایت خودمختار رانندگی. که مقر آن در آمستردام با دفاتر در 30 کشور TomTom فن آوری های مورد اعتماد هستند توسط صدها میلیون نفر از مردم در سراسر جهان. www.tomtom.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن