Dem گروه امیلی لیست دخالت در مذاکرات اولیه—امید به افزایش Trumper

دموکراتیک سوپر پکس گزارش صدها هزار دلار در هزینه های برابر محافظه کار خانه نامزد در نیومکزیکو. اما نگاهی دقیقت

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

دموکراتیک سوپر پکس گزارش صدها هزار دلار در هزینه های برابر محافظه کار خانه نامزد در نیومکزیکو. اما نگاهی دقیقتر به این تلویزیون تبلیغات و پست الکترونیکی مستقیم قطعه نشان می دهد که این گروه ها در واقع به دنبال افزایش نامزدی وی در هزینه یک ثروتمند بیشتر کسب و کار پسند اولیه حریف.

"نیومکزیکو جمهوری خواهان باید به انتخاب" اعلام کرد: یک قطعه الکترونیکی فرستاده شده در هفته گذشته توسط super PAC زنان رای است که وابسته و مترقی متمایل زنان گروه امیلی لیست.

میلر گیرندگان ارائه می دهد دو گزینه در رقابتی اولیه در نیومکزیکو دوم منطقه: Claire تعقیب که این برچسب یک "سانتافه شرکت لابی" چه کسی "به نام مغلوب ساختن پیشی جستن یک**سوراخ" و یا ایوت Herrell که آن را می گوید "100% وفادار به رئیس جمهور تهمت" و به دست آورده تاییدیه از "یازده pro-تفنگ کلانترها و کابوی ها برای مغلوب ساختن پیشی جستن."

این قطعه الکترونیکی به نظر می رسد طراحی شده برای افزایش Herrell چشم انداز در هفته آینده توافق اولیه مسابقه که در آن وفاداری به ناروا شده است موضوع محوری از مبارزات انتخاباتی. اما برای مقاصد حسابداری زنان رای داده میلر متفاوت است. تنها هزینه در مسابقه این گروه در گزارش به کمیسیون انتخابات فدرال در مورد $23,000 در mailers مخالف هر دو Herrell و تعقیب و گریز.

هر دو نامزد متعهد شده اند خود را fealty به مغلوب ساختن پیشی جستن. اما هر کدام از این متهم دیگر کافی وفاداری به رئیس جمهور. تعقیب رئیس سابق مکزیک جدید نفت و گاز لابی تایید بهداشت ، مارکو روبیو (R-FL) و Carly Fiorina در انتخابات ریاست جمهوری 2016 در Facebook, پست, پس از آن کشف شده توسط Breitbart اخبار که لقب مغلوب ساختن پیشی جستن یک "یک**سوراخ نالایق از دفتر." او پس از recanted که مشاهده. تعقیب "رای برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در کل خود را جشن گرفتند, انتخابات, پشتیبانی از او در حال حاضر و فکر می کند او یک کار بزرگ انجام داده به عنوان رئیس جمهور" یک سخنگو گفت نیوزویک در سال گذشته است.

تعقیب و گریز تا شات با اتهامات که Herrell را در حمایت از بهداشت ، تد کروز (R-TX) در همان توافق اولیه به مبلغ "undermin[ing] مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین." او همچنین متهم Herrell سابق دولت نماینده برای مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح این سال است. تا به حال Herrell برنده او 2018 خانه شکار ادعا تهمت هرگز ممکن است استیضاح.

در این نبرد بیش از است که بیشتر وفادار به رئیس جمهور امیلی لیست را تایید می آیند بصورتی پایدار و محکم در Herrell ، آن mailers به نظر می رسد بخشی از یک بزرگتر هماهنگ استراتژی میان سیاسی دموکراتیک spenders به افزایش Herrell در هزینه از تعقیب. Herrell تایید شده توسط بازوی سیاسی از محافظه کار خانه آزادی حزبی اما کمپین برای ترویج خود را به نظر می رسد به سیگنال است که دموکرات ها بر این باورند تعقیب خواهد بود سخت تر نامزد اول حزب دموکرات در کنگره Xochitl تورس کوچک به صورت کلی.

که بزرگتر تلاش مدنی نشان می دهد دموکرات ها در حال کار برای افزایش Herrell اولیه نامزدی از طریق تاکتیک های است که مبهم واقعی خود گرایش ایدئولوژیک.

امیلی لیست بازگشت نیست یک درخواست برای نظر.

استراتژی محرمانه آشنائی طرف دیگر رای دهندگان است یکی از جدید و دموکرات ها در خصوص استفاده از آن در گذشته است. در روز پایانی از سال 2018 انتخابات میان دوره ای های ایندیانا حزب دموکرات شروع به در حال اجرا Facebook ads تلاش برای افزایش یک آزادیخواه کاندیدای سنا در هزینه خواه در مسابقه. فقط در این سال دموکراتیک کنگره کمیته کمپین راه اندازی تبلیغات تقویت یکی از چهار نامزدهای جمهوریخواه اولیه در آسیب پذیر دموکرات کارولینای جنوبی. مشهورترین سابق ایالت میسوری دموکرات ایالت Claire McCaskill انتخاباتی خریداری شده تبلیغات حمایت 2012 اولیه مبارزات انتخاباتی از حزب جمهوری خواه تاد آکین. شبیه موفق به کسب نامزدی تنها به پس از آن از داخل منفجر شدن و دست برد به McCaskill.

به زنان رای mailers بیرون رفت و دیگر دموکرات فوق العاده PAC Patriot اکثریت تایید شده بود در جریان هوا با $250,000 تلویزیون تبلیغ انتخاباتی که رله مشابه پیام به حزب جمهوری خواه اولیه رای دهندگان را به همان نقاط داده ها در زنان رای قطعه الکترونیکی.

"تاپیک سانتافه لابی کلر تعقیب که مخالف رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در تماس تلفنی با (expletive) نالایق از دفتر می گوید:" پاتریوت اکثریت آگهی, اولین گزارش آسوشیتد پرس در هفته گذشته. "و یا وجود دارد ایوت Herrell. او 100% وفادار به تهمت حمایت 11 pro-تفنگ کلانترها و کابوی ها برای مغلوب ساختن پیشی جستن."

مانند زنان رای Patriot اکثر گزارش آن تبلیغات به FEC به عنوان مخالف هر دو Herrell و تعقیب و گریز.

هر دو نامزد در حال رقابت برای شانس به تورس کوچک که بدبختانه یک جمهوری خواه صندلی در سال 2018 است که ایران به شدت می خواهد برای بازپس گیری این چرخه. مسابقه در حال حاضر کشیده شده و برخی از spenders بزرگ از جمله خانه آزادی عمل گروه های سیاسی در ارتباط با تندرو خانه آزادی حزبی که در حال رفتن به خفاش برای Herrell. این گروه دوبله در تعقیب یک "مغلوب ساختن پیشی جستن-نفرت لیبرال."

آن را نیز کشیده دخالت عجیب و غریب دیگر سیاسی جدید ، خواه زنان برای پیشرفت PAC یک گروه تاسیس یک جفت ضد مغلوب ساختن پیشی جستن ایران با فعالان خریداری کرده است Facebook تبلیغات حمایت تورس با توجه به Facebook سیاسی ad پایگاه داده. این گروه همچنین خریداری تبلیغات مخالف Herrell را 2018 خانه نامزدی.

به رغم نام تجاری جمهوری خواه زنان برای پیشرفت تا حد زیادی تامین می شود توسط یک تعداد انگشت شماری از ثروتمند دموکرات ها از جمله لینک بنیانگذار رید هافمن و کاترین مرداک همسر سابق 21st Century Fox اجرایی جیمز مرداک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن