تقاضا برای آموزشی غنا تلویزیون کانال رشد می کند در میان COVID-19

لذت یادگیری, رایگان-به-هوا (FTA) نه برای سود کانال تلویزیونی اختصاص داده شده تنها به غنا آموزشی محتوای ثابت کر

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

لذت یادگیری, رایگان-به-هوا (FTA) نه برای سود کانال تلویزیونی اختصاص داده شده تنها به غنا آموزشی محتوای ثابت کرده است که یک منبع مهم از یادگیری برای ارشد مدرسه بالا (SHS) دانش آموزان در سراسر غرب آفریقا زیر منطقه در حالی که مدارس بسته شده اند و برای مبارزه با گسترش COVID-19.

این است که با توجه به Abdulai Awudu مدیر کل شادی یادگیری و می گوید که کانال را می توان توسط بینندگان تلویزیون در سراسر منطقه زیر به عنوان بخشی از FTA مستقیم به صفحه اصلی (DTH) MultiTV پلت فرم در SES را Astra 2F با استفاده از یک استاندارد رسیور یا تلویزیون با ساخته شده است در DTH tuner. "در حالی که این کانال در اصل به غنا SHS دسترسی دانش آموزان به مطالب آموزشی در حالی که آنها دور از مدرسه – به عنوان یک نتیجه از دو مسیر سیستم – اخیرا ثابت شده مفید برای همه فارسی زبان غرب از کشورهای آفریقایی که به دنبال غرب آفریقا معاینه شورای برنامه درسی."

لذت یادگیری کانال که رسما راه اندازی شد در 30 دسامبر 2019 شد بخشی از یک مسئولیت اجتماعی شرکت ها ابتکار عمل انجام شده توسط گروه چند رسانه ای (MGL) از طریق آن Educare بنیاد با همکاری آموزش الکترونیکی پلت فرم Wolo تلویزیون; ارائه دهنده خدمات K-Net; و SES رهبر جهانی در محتوای راه حل های اتصال. SES فراهم می کند ظرفیت های ماهواره ای و پخش خدمات; K-Net فراهم می کند محلی backhaul و دوربری خدمات; Wolo ایجاد و تامین محتوای آموزشی و MGL اجرا می شود کانال.

"با گرد هم آمدن به ارائه رایگان آموزشی کانال به SHS دانش آموزان و همکاران در این سرمایه گذاری شده اند قادر به نشانی نه تنها برخی از چالش های ناشی از اجرای رایگان SHS سیاست آموزش و پرورش در غنا اما همچنین برخی از چالش های آورده نامحدود بسته شدن مدارس در سراسر کشور در میان COVID-19 بحران می گوید:" تئودور Asampong مدیر کل از سیستم عامل های رسانه های در صوتی و تصویری.

"غنا SHS آهنگ دو سیستم به این معنی است که در حالی که برخی از بچه ها در مدرسه هستند دیگران در خانه در انتظار نوبت خود را برای دو ماه یا بیشتر می گوید:" جو Anim از Wolo تلویزیون. "ایده پشت این شادی آموزش کانال اجازه می دهد تا کسانی که در خانه به نگه دارید تا با مطالعات خود را با رادیو و تلویزیون به خوبی سازمان یافته و سطح محتوای آموزشی است که آنها می توانند دسترسی رایگان به صورت روزانه است."

"در حالی که قصد داشت به صورت مستقیم تاثیر مثبت در زندگی میلیون ها نفر از افراد جوان موجب کمک به توسعه آینده کشور ما در حال هیجان زده است که ما در تلویزیون های ماهواره ای پلت فرم را فعال کرده و دسترسی به آموزش با کیفیت برای افراد جوان در سراسر گسترده تر sub-منطقه که در حال حاضر قادر به حضور در مدرسه به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بحران می گوید:" Asampong.

لذت یادگیری کانال رسیدن گسترده رانده است SES نخست موقعیت مداری در 28.2 درجه شرق می رسد که 97 درصد از تمام تلویزیون های ماهواره ای خانه در غنا. از مداری که حافظه SES میزبان چند TV FTA (Free-to-Air) پلت فرم فراهم می کند که بینندگان دسترسی رایگان به بیش از 100 کانال های تلویزیون از محتوای با کیفیت بالا از جمله لذت یادگیری کانال. در حالی که رسانههای دسترسی به بالاترین رسیدن در غرب آفریقا است.

در مورد SES

SES است جسورانه چشم انداز برای ارائه تجربه های شگفت انگیز در همه جا بر روی زمین توسط توزیع با بالاترین کیفیت تصویری محتوا و ارائه اتصال بدون درز در سراسر جهان است. به عنوان رهبر جهانی در محتوای اتصال راه حل های صوتی و عمل در جهان تنها چند مدار صورت فلکی ماهواره با ترکیب منحصر به فرد از پوشش جهانی و عملکرد بالا از جمله تجاری-ثابت با زمان تاخیر کم متوسط مدار زمین O3b سیستم. با اعمال نفوذ گسترده و هوشمند را فعال کنید ابر شبکه SES قادر به ارائه با کیفیت بالا و راه حل های اتصال در هر نقطه بر روی زمین در دریا و یا در هوا است و یک شریک قابل اعتماد برای جهان پیشرو شرکت های مخابراتی تلفن همراه اپراتورهای شبکه دولت اتصال و ابر ارائه دهندگان خدمات رسانههای تصویری پلت فرم اپراتورها و صاحبان محتوا. صوتی و تصویری شبکه حمل بیش از 8,300 کانال و بی نظیر برای رسیدن به 367 میلیون خانوار ارائه موفق خدمات رسانه ای برای هر دو خطی و غیر خطی محتوا. این شرکت ذکر شده در پاریس و لوکزامبورگ بورس (دارای صدای تیک تیک: SESG). اطلاعات بیشتر در دسترس است: www.ses.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن