لذا خوش شانس هستند بایدن نمی غار به سمت چپ در پلیس

دموکرات ها ممکن است تصادفا به نامزدی تنها دموکرات در آمریکا است که سیستم ایمنی به لغو یا بیدار: جو بایدن.در حا

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

دموکرات ها ممکن است تصادفا به نامزدی تنها دموکرات در آمریکا است که سیستم ایمنی به لغو یا بیدار: جو بایدن.

در حالی که بسیاری از فعالان و دموکرات ها شد استقبال از خودکشی "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" شعار بایدن به نام برای پلیس اصلاحات و محکم اعلام کرد او را پشتیبانی نمی کند defunding پلیس.

سپس او گیر با اسلحه دفاع از تصمیم خود در روزانه نشان می دهد.

هر چه ترقی خواهان که میخوانند که بیمار توصیه هشتگ (ما باید آن را به طور جدی اما نه به معنای واقعی کلمه?), اکثر آمریکایی ها خواهد تفسیر آن به معنای واقع defunding پلیس—است که بدون داشتن یک تلفن پاسخ اگر خانه خود را در حال شکسته.

برای یک حزب است که ظاهرا معتقد است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک تهدید وجودی که عدالت اجتماعی رزمندگان در تلاش برای نگه داشتن فشار بایدن به مواضع غیرقابل دفاع به عنوان اگر آنها در تلاش برای ربودن شکست از آرواره های پیروزی.

توصیه من به بایدن به ایستادن به فعال چپ و حتی بیشتر -- و حتی بیشتر انجام دهد اشاره کرد و فاصله. بایدن پس از تمام شد عملا نامزد با مقاومت در برابر این اصرار. این نبود دقیقا موشک علم است. اما از آن زمان جرات. در واقع وجود دارد یک طرح: یک نیویورک تایمز گزارش از مارس سال گذشته مستند شده است که "امروز حزب دموکرات به طور فزاینده ای به عنوان تحت سلطه آن 'خواب' جناح چپ. اما دیدگاه ها و دموکرات ها در رسانه های اجتماعی اغلب شباهت کمی به کسانی که از این گسترده تر و دموکراتیک مردم است."

این بدگمانی توضیح می دهد که چرا بایدن ظهور به عنوان presumptive نامزد. اما اگر این بدگمانی پرسه—اگر آمریکایی ها همچنان به این باور است که دموکرات ها در حال تحت سلطه چپ وجود دارد می تواند عواقب وخیم است. در واقع "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" خطرات بیگانه برخی از کلید نوسان رای دهندگان.

در اینجا آن را به ارزش بازبینی بسیار buzzed-در مورد واشنگتن پست داستان در مغلوب ساختن پیشی جستن-بایدن رای دهندگان نشان می دهد که "9 درصد از مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 رای دهندگان در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای رای دادن به معاون سابق رئیس جمهور." البته این یک معامله بزرگ است. به این معنی که تقریبا یکی از هر 10 نفر که رای مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان گذشته هستند (در حال حاضر) ridin' با بایدن.

چه تر است, کوه در می رم آرا است که با ارزش تر از صرفا اضافه کردن رای دهندگان جدید به دلیل آن نیز به منزله در نظر گرفتن آرا و دور از مغلوب ساختن پیشی جستن. هنگامی که شما در نظر بگیرید که برنده برنده کالج انتخاباتی موجب کمتر از 78,000 آرا در پنسیلوانیا ویسکانسین و میشیگان, این می تواند, بازی تنظیم, مسابقه.

اما یک نکته: که گزارش منتشر شد در ماه مه فقط قبل از جورج فلوید کشته شد توسط پلیس و فقط قبل از پس از آن غارت و ناآرامی های مدنی خواستار به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" دور دیگری از iconoclasm شهردار مینیاپولیس بودن heckled و تحقیر معترضین و تجدید حیات "انصراف " فرهنگ" در رسانه ها.

به عنوان یک محافظه کار آن تقریبا احساس می کند مانند آنها گفت: به من "شما فکر می کنم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک مستبد ادم بی پروا? نگه دارید من آبجو!"

نگاهی نزدیک تر به این تهمت-بایدن مردمی (که دوباره تشکیل 9 درصد از مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 رای دهندگان!) فراهم می کند برخی از سرنخ که چرا این مسائل: با توجه به پستجامد 78 درصد از آنها "بر این باورند که دولت باید به ترویج ارزشهای سنتی خانواده در جامعه" و "رساندهاند مغلوب ساختن پیشی جستن-بایدن رای دهندگان مخالفت غرامت برای برده داری و بر این باورند که وجود دارد تنها دو جنس مرد و زن."

آن را سخت به استدلال می کنند با داده اما شما لازم نیست به یک نابغه به تصور کنید که چگونه بد این فرهنگ جنگ با فوتبال حومه ، روز دیگر سی ان ان Alisyn Camerota مطرح عملی سوال: "اگر در وسط شب خانه من است به شکسته. که آیا من تماس بگیرید؟" (با توجه به سمت چپ که احتمالا هم نمی خواهید او را بسته بندی حرارت, پاسخ, چه, Ghostbusters?)

مینیاپولیس رئیس شورای شهر لیزا بندر پاسخ بود به می گویند که این نوع از سوال "می آید از یک محل امتیاز." اگر کالج تحصیل سفید حومه پیدا کرده اند همچنان از حزب دموکرات به عنوان یک روشن کنتراست به افراط از مغلوب ساختن پیشی جستن (که به طور جدی متوسط و مدنی جایگزین) آن را بسیار آسان تر برای آنها را به توجیه رای دادن به حزب دموکرات.

اما اگر این تهمت-بایدن رای دهندگان فکر می کنم که شما هرگز نمی تواند بیدار شد به اندازه کافی برای دلجویی از سمت چپ—که دیر یا زود انقلاب را ببلعند و آنها را بیش از حد -- و سپس مغلوب ساختن پیشی جستن ترس مبتنی بر tribalistic درخواست تجدید نظر می تواند جرقه یک واکنش و باز گشت.

دموکرات ها که می خواهید برای برنده شدن در این انتخابات می تواند خدا را شکر که (یک) مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده است هیچ چیز برای متقاعد کردن رای دهندگان جدید (و همه چیز را به بیگانه آنها را) و (ب) است که جو بایدن است که خود را نامزد. هنوز هم آنها سرنوشت وسوسه انگیز و بازی با آتش.

"بایدن نیست به دنبال انتخاب مبارزه با ترقی خواهان که باید متحدان در برابر تهمت اما او نیز خود را طعمه. "

به منظور دریافت در اطراف ناخوشایند مشکل بایدن بودن عاقل و عملگرا مغلوب ساختن پیشی جستن تیم نشان می دهد که او خواهد بود یک عروسک خیمه شب بازی از سمت چپ—که او به اندازه کافی قوی نیست به کنترل های جوان تر و پر انرژی رادیکال در اطراف او.

حقیقت گفته شود, وجود دارد برخی از شایستگی به این مفهوم است که بایدن تیم و انتصاب احتمالا تقریبا همه پیشرفته تر از او است و حتی کاملا صالح اجرایی outsources انواع تصمیم گیری به زیردستان. بایدن در حال اجرا همسر انتخاب—بسته که او بر میدارد—می تواند به خوبی تقویت این روایت نیز هست. به دلیل بایدن پیشرفته سن وجود دارد فرض که veep انتخاب نیز معادل نامگذاری وارث آشکار است.

مبارزه به این است که به نشان می دهد که برای رای دادن بایدن رای برای سفارش و بود در حزب دموکرات است. این باعث می شود برخی از حس بیش از حد. اگر شما می خواهید برای قبضه کردن یک پتانسیل اسکندریه Ocasio-کورتز نامزدی در سال 2024 یک رای بایدن احتمالا بدترین ایده. در حال حاضر, حداقل, که به نظر می رسد به کار. رای دهندگان به نظر نمی رسد به اینکه بایدن با فعال چپ. این تا حدودی به دلیل بایدن عاقلانه رهبری که خاموش است.

انتظار نداریم که برای دیدن برخی از مرتب کردن بر اساس یک خواهر Souljah لحظه ای که تشکیل بایدن علنا نماینده افراطی جناح از پایگاه خود را. او نه به دنبال انتخاب مبارزه با ترقی خواهان که باید متحدان در برابر تهمت اما او نیز خود را طعمه.

او را مرعوب چپ و نه او گرفتن جاروب خود را در "پال خواستار قطع بودجه دولت" خودکشی کرد. او فقط گفت: "نه."

و او را برد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب