دنور مبتنی بر حامل نوجو اکسپرس دریافت به رسمیت شناختن کلرادو توسط موتور حامل انجمن برای برجسته عملکرد ایمنی

هر سال در CMCA سالانه ایمنی ضیافت جوایز افراد و ناوگان در حال جشن خود را برای فداکاری و عملکرد در ایمنی حمل و

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

هر سال در CMCA سالانه ایمنی ضیافت جوایز افراد و ناوگان در حال جشن خود را برای فداکاری و عملکرد در ایمنی حمل و نقل. با بیش از 650 شرکت ها و 105,000 کارکنان که یا درگیر یا در ارتباط با حمل و نقل در ایالت کلرادو CMCA قرار می دهد تاکید قوی بر طرح های ایمنی و عملکرد ،

با توجه به Covid 19 گیر جایزه اطلاعیه انجام شد تقریبا اما هنوز هم محترم افتخار با این وجود. در سراسر کشور تحسین حامل نوجو اکسپرس (Navajo) به دست آورده زیر جوایز:

توقیف کامیونی حامل بیش از 2 میلیون مایل ناوگان ایمنی: 2nd محل

ایمنی حرفه ای از سال: جی توماس, معاون ایمنی

همین Digby جونیور مدیر عامل و صاحب ناواهو گوید "همه چیز ما در نوجو آغاز می شود و به پایان می رسد با ایمنی. آن است که تعهد ما به رانندگان ما و به کامپیوتر عمومی به انجام خدمات در بالاترین سطح و با کیفیت که شامل ارائه با خیال راحت." او می افزاید: "ما بسیار هیجان زده برای جی و ایمنی ما تیم! تلاش و فداکاری نسبت به ناوگان ایمنی ادامه به پیشرفت های گسترده پس از آن را به یک لذت برای دیدن آنها شناخته شده است."

با بیش از 75 سال تجربه تسهیل حمل و نقل راه حل های ناواهو خدمات اختصاص داده شده شامل ناوگان; خشک و بادبان جمع کن گزینه; تجهیزات تخصصی; کارگزاری; و توقیف کامیونی حامل خدمات. نوجو ارائه نتایج برتر به شرکای کسب و کار از طریق مفاهیم پیشرفته حمل و نقل و سطح خدمات به مشتریان است.

تاسیس توسط همین Digby Sr. در سال 1981 نوجو دفتر مرکزی واقع در دنور, CO با پایانه های کشور از جمله, Salt Lake City, UT Tolleson, AZ, و لیکلند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در خدمات حمل و نقل بازدید www.navajoexpress.com.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب