درک چوین مینیاپولیس پلیس نشان زانو در جورج فلوید گردن, استخدام Philando کاستیا تیرانداز وکیل

مینیاپولیس—هزاران نفر از معترضان مربع خاموش در برابر پلیس در اینجا اواخر سه شنبه تنها چند ساعت پس از اخلال در

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

مینیاپولیس—هزاران نفر از معترضان مربع خاموش در برابر پلیس در اینجا اواخر سه شنبه تنها چند ساعت پس از اخلال در فیلم ظهور نشان می دهد یک افسر پلیس زانو در گزارشی را گردن برای چند دقیقه قبل از او درگذشت.

شعار "نمی توانم نفس بکشم" تظاهرات و راهپیمایی از سایت که در آن جورج فلوید, 46, درگذشت در بازداشت پلیس روز شنبه به بخش سوم حوزه ستادی که در آن برخی از تظاهرکنندگان گزارش چپ نقاشی های دیواری در وسایل نقلیه و شکست ویندوز. فیلم های گرفته شده از صحنه توسط یک محلی KSTP خبرنگار نشان داد پارگی کپسول های گاز اخراج به جمعیت توسط پلیس و تظاهرکنندگان سرفه و عق زدن. دیگر ویدئوها ظاهرا گرفته شده از صحنه نشان داد معترضان پرتاب اشیاء در پلیس وسایل نقلیه.

هیچ فوری کلمه در مورد اینکه آیا هر گونه دستگیری ساخته شد.

سفید افسر در این ویدئو شناسایی شده توسط مینیاپولیس StarTribune و محلی دیگر رسانه های خبری به عنوان درک چوین. ایسنا مینه سوتا گزارش چوین است که توسط وکیل تام کلی بود که وکیل برای سنت آنتونی افسر پلیس Jeronimo Yanez که شد کشته در تیراندازی مرگ Philando کاستیا در نزدیکی سنت پل در سال 2017.

اگر چه مینیاپولیس اداره پلیس را به آتش چوین و سه نفر دیگر از افسران پلیس پس از این ویدئو وحشتناک به نور آمد و اف بی آی در حال بررسی این چهار صورت ممکن مدنی-نقض حقوق تظاهرکنندگان ابراز خشم نه تنها که چنین حادثه ای می تواند رخ داده است اما به نظر می رسد که تبدیل به هنجار شده است.

"برای ما به عنوان مردم ما خسته. هر بار که ما به نوبه خود در اطراف این است که به طور مداوم اتفاق می افتد. متعدد وجود دارد به نام. لیست در می رود" Kiara نلسون گفت: روزانه وحش پس از گذاشتن گل در موقت نسبت به Floyd. پوشیدن سیاه و سفید hoodie مشخص شده با نام پارک مرکزی پنج نلسون گفت: "واقعیت این است که این را نگه می دارد اتفاق می افتد و بیش از آن را فقط دیوانه. آنها [پلیس] شده نژادپرستانه آن را فقط به این واقعیت که ما در حال ضبط آن در حال حاضر است که در ساخت آنها از جا در رفته. عدالت نیاز به مراقبت گرفته شود در این نقطه است."

تظاهرکننده دیگری پاتریشیا راجرز گفت: پلیس آغاز شده بود شلیک گاز اشک آور و بمب های دود پس از "بچه ها" را شکست ویندوز در یک arby's واقع در نزدیکی پلیس حوزه و اسپری رنگ "از پلیس" در داخل.

"گاز اشک آور است که بیش از همه من با صورت و چشم. این همه در مو من," او گفت:. "من احساس می کنم شاهد یک نوع تاریخ است. من فقط می تواند آن را باور نمی کند."

فعالان را با اشاره به آنچه که آنها را به بی پروایی نشان دادن ظلم و ستم بر روی صفحه نمایش در تصویری از فلوید بازداشت به تماس برای بیش از فقط افسران شلیک.

تماشاگران شنیده میشد در این ویدئو تمنا با افسران پلیس به کمک فلوید به عنوان افسر شناخته شده به عنوان درک چوین kneeled در گردن او. فلوید هم التماس چوین و سایر ماموران در صحنه بارها و بارها گفت: "من نمی توانم نفس بکشم."

افسر باقی مانده در Floyd گردن حتی به عنوان تماشاگران فریاد زد که فلوید به نظر می رسد رفته اند به ناخودآگاه. این ویدئو نشان می دهد فلوید در حال انجام دور کاملا لنگی و او در نزدیکی یک بیمارستان در مدت کوتاهی پس از آنچه پلیس به عنوان یک توصیف "پزشکی حادثه است."

مقامات گفته اند که آن می تواند به مدت سه هفته و یا بیشتر به تعیین علت فلوید مرگ است.

چوین و سه نفر دیگر از ماموران در ارتباط با این حادثه از کار اخراج شدند سه شنبه بعد از ظهر. مینیاپولیس شهردار یعقوب فری توصیف اخراج به عنوان "حق تماس" و گفت: فلوید "باید درگذشت."

مینیاپولیس پلیس ادعا کرد این حادثه زمانی آغاز شد که گروه دریافت گزارش در مورد "جعل در پیشرفت" سه شنبه شب ، افسران گفت: آنها شناسایی فلوید به عنوان مظنون و از او خواست به گام از اتومبیل خود را. او پیروی اما در برابر افسران پلیس ادعا می کنند.

Trahren خدمه یک سنت پل که سازماندهی با موضوع زندگی مینه سوتا گفت: اخراج شدند اول خوب شروع, اما فعالان نیاز به ادامه فشار برای پاسخگویی.

"رئیس Arradondo فقط اخراج چهار افسر. که آنچه در جامعه فشار می کند. و داشتن تصویری," او گفت: روزانه وحش.

"این عالیه کلاه به رئیس کلاه به شهردار." اما به دلیل یک county وکیل آنها فعالان محلی باید به عنوان یک تکرار حریف در پلیس پاسخگویی جنبش "ما می دانیم که ما نیاز به نگه داشتن فشار بالا. ما می دانیم که [افسران پلیس فدراسیون مینیاپولیس] رفتن به مرحله و سعی کنید این مرد را به عقب. آن را خوب به اندازه کافی برای مردم آتش."

به گفته پلیس بیانیه "افسران قادر به دریافت مظنون به دستبند و اشاره او به نظر می رسد درد و رنج پزشکی پریشانی. افسران به نام یک آمبولانس. او منتقل شد به Hennepin County مرکز درمانی توسط آمبولانس جایی که او درگذشت یک زمان کوتاه بعد."

فیلم فیلم برداری توسط تماشاچی می دهد یک تصویر دقیق تر از آنچه که اتفاق افتاده بین جوراب توری, جوراب و بستری شدن در بیمارستان. "لطفا, لطفا, لطفا, من نمی تواند نفس بکشد. لطفا مرد" فلوید می گوید چوین است که زانو را در گردن او در این فیلم است.

بعد در کلیپ فلوید می گوید چوین "من در مورد مرگ است." چوین به او می گوید برای استراحت. "من نمی توانم نفس بکشم" فلوید می گوید. "لطفا زانو در گردن من من نمی توانم نفس بکشم ،

که تصویری را نشان نمی دهد آغاز کردند. "وقتی که من راه می رفت تا او در حال حاضر بر روی زمین" Darnella Frazier, bystander که فیلم برداری این حادثه گفت: در Facebook تصویری. "پلیس زانو های خود را—آنها بود سنجاق او را توسط گردن او بود و او گریه و گه گفت که او نمی تواند نفس بکشد. آنها نبود تلاش برای گرفتن او جدی است."

جداگانه 45-دوم تصویری منتشر شده توسط Fox 9 روز سه شنبه به نظر می رسد به تصرف خود در لحظات زمانی که ماموران برای اولین بار با نزدیک شدن فلوید. دو افسر دیده می شود تلاش برای فضولی فلوید از یک وسیله نقلیه و دستبند او را.

فلوید مرگ کشیده شده مقایسه که اریک گارنر یک جزیره استاتن مرد که کشته شد, یک افسر پلیس شهر نیویورک که خفه او را در یک ممنوع سبد در سال 2014. گارنر بارها و بارها با خود گفت دستگیری افسران که او نمی تواند نفس بکشد.

مینه سوتا مقامات را محکوم کرده اند فلوید مرگ خواستار تحقیق و تفحص از افسران درگیر است.

"سیاه بودن در آمریکا نباید حکم اعدام" فری گفت: در روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی. "برای پنج دقیقه ما را به تماشای یک افسر مطبوعات زانو خود را به یک مرد سیاه پوست گردن. پنج دقیقه. وقتی شما می شنوید کسی تماس برای کمک به شما قرار است برای کمک به. این افسر شکست خورده در ابتدایی ترین حس انسان. چه اتفاقی افتاد در شیکاگو و 38 شب گذشته افتضاح است. آن را ضربه. آن را در خدمت به عنوان یک یادآوری از ما تا چه حد باید برای رفتن است."

هر چند پلیس ادعا فلوید درگذشت در بیمارستان Frazier گفت: او بر روی زمین است. "پلیس کشته او فرض درست در مقابل همه" او گفت:, و اضافه کرد که "شش ساعت" پس از اعلام او نمی تواند نفس فلوید بود "نشسته در آنجا مرده است."

چوین که عضو نیروی در سال 2001 در حال حاضر درگیر در حداقل سه نفر دیگر از حوادث خشونت آمیز.

در سال 2006 با توجه به یک پایگاه داده توسط مینیاپولیس' جوامع متحد علیه خشونت پلیس, چوین درگیر شد, در تیراندازی به یک مرد که چاقو دو نفر قبل از گزارش تبدیل یک تفنگ در پلیس.

در سال 2008 چوین به ضرب گلوله یک مرد که گفته می شود مذاکرات برای یک افسر اسلحه در طول یک داخلی-خشونت تماس بگیرید. (این مرد جان سالم به در ضربه.) در سال 2011 او یکی از پنج افسران قرار داده شده در استاندارد سه روز مرخصی پس از عدم تیراندازی مرگبار یک بومی آمریکایی ، افسران بازگشت به کار پس از نیروی مشخص شد که آنها تا به حال عمل "مناسب است." (افسر دیگر نه چوین کار اخراج شدند شات.)

جوامع متحد علیه خشونت پلیس نیز ایراد گرفت چوین به طور غیر مستقیم برای مرگ سه نفر بودند که با اصابت یک ماشین که چوین و یک افسر دیگر تعقیب در سال 2005.

مینیاپولیس' دفتر پلیس انجام شکایت پایگاه داده را نشان می دهد هفت شکایت علیه او اگر چه همه آنها ذکر شده به عنوان "بسته" "غیر دولتی" و در نتیجه "هیچ نظم و انضباط است." این شهر غیر نظامی, بررسی قدرت, است که لیست شکایات قبل از سپتامبر 2012 نشان می دهد پنج شکایات آن نیز بسته شده و منجر به هیچ نظم و انضباط. یک زندانی در ایالت مینه سوتا correctional facility شکایت کرد چوین و هفت نفر دیگر از افسران برای "اتهام نقض خود قانون اساسی فدرال حقوق" در سال 2006 اگر چه مورد اخراج شد. محتویات شکایت نمی شد فورا در دسترس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب