دیترویت پیستونز صاحب تام Gores است که بهره مندی از جرم حبس

تام Gores پول کافی برای شکل دادن به آینده این کشور در راه عمیق. کسب و کار او کنترل تاثیر زندگی میلیون ها نفر ا

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

تام Gores پول کافی برای شکل دادن به آینده این کشور در راه عمیق. کسب و کار او کنترل تاثیر زندگی میلیون ها نفر از مردم هر روز. او را به ارزش 5.7 میلیارد دلار. سال گذشته فوربس رتبه او را به عنوان 118 ثروتمندترین آمریکایی است. او صاحب دیترویت پیستونز و مدیر اجرایی یک شرکت سرمایه گذاری به نام پلاتین حقوق صاحبان سهام است که کنترل بیش از 19 میلیارد دلار دارایی دارند.

تا آنجا که الیگارشی رفتن او تصویر عمومی بسیار خوب است. با وجود وحی در سال 2008 که او خواب بود با خواهر در قانون او به طور کلی شهرت برای بودن یک مرد مناسب و معقول. یک داستان درخشان در اصل توصیف او را به عنوان پسر مهاجران که رشد ضعیف و سخت کار می کرد برای به دست آوردن آنچه او کرده است. زمانی که Gores خریداری پیستون در سال 2011 او به یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن او در مورد او احساس مسئولیت به مردم دیترویت جمعبندی انگیزه خود گفت: "اگر آن را به پایان می رسد تا یک سرمایه گذاری بزرگ برای ما... است و نه برای جامعه من نیست نظر خودم موفق است."

از آن پس بلومبرگ به نام او را "رهبر مدنی در میشیگان." او مورد تحسین قرار گرفته برای کمک به افزایش 10 میلیون دلار برای رسیدگی به بحران آب در زادگاه خود از سنگ چخماق است. او را ستود و گفت او حمایت ورزشکاران حرفه ای مانند khezri که kneeled در طول سرود ملی, انتشار یک بیانیه در زمانی که او در آن استادانی که "امریکا ارزشمند ترین ارزش ها عبارتند از: برابری و تنوع است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن