دویچه بان راه اندازی یک بهداشت و تمیز کردن کمپین

دویچه بان در حال راه اندازی یک بهداشت و پاکیزگی در مبارزات انتخاباتی. اضافی تمیز کردن کارکنان و اصلاح تمیز کرد

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

دویچه بان در حال راه اندازی یک بهداشت و پاکیزگی در مبارزات انتخاباتی. اضافی تمیز کردن کارکنان و اصلاح تمیز کردن برنامه کمک خواهد کرد که نگه داشتن مسافران امن در قطار و در ایستگاه حتی در زمان بیماری همه گیر کوروناویروس. آغاز اواسط هفته DB افزایش خواهد یافت تمیز کردن کارکنان از راه دور قطار دو برابر شدن تعداد زیادی از کارکنان که پاک کردن یخ و IC قطار در طول سفر به 500 ژوئیه. آن را افزایش می دهد تعدادی از این سفر تمیز کردن کارکنان به 600 در ماه اوت.

"تنها راه برای محافظت از خودمان را از coronavirus است برای محافظت از هر یک از دیگر می گوید:" Berthold Huber عضو DB مدیره مسئول حمل و نقل مسافر. "ما در حال تمیز کردن ما قطار و ایستگاه های بیشتر از همیشه قبل از. گرفتن قطار بی خطر است. ما همچنین درخواست مسافران برای انجام بخشی خود را. اگر هر کس به شرح زیر بهداشت و ماسک دستورالعمل همه ما آن را به ما مقصد امن و صدا."

بیش از 4,300 کارکنان در سراسر آلمان مطمئن شوید که قطار و ایستگاه های در حال پاک کردن هر روز. Deutsche Bahn صرف صدها میلیون یورو در سال در بهداشت و نظافت و این رقم خواهد بود و حتی بالاتر از این سال است.

از راه دور آموزش تمیز خواهد شد هنگامی که آماده برای خدمات انبار و هر دو ساعت در حالی که در سرویس. DB Regio قطار تمیز خواهد شد به طور متوسط سه بار در روز یا بیشتر در مشغول خطوط.

تمیز کردن را به تمرکز بر روی سطوح در تماس با: درب دکمه های دسته و گرفتن لهستانی. این سطوح تمیز بودن چندین بار در طول سفر و در معکوس کردن ایستگاه. DB کارکنان نیز تمیز کردن درب, دستگیره های نرده و سیستم های کنترل در بلیط و اسنک ماشین آلات در ایستگاه های بیشتر.

مشتریان هم اکنون می توانید دست خود را بشویید رایگان در washrooms در 20 ایستگاه های بزرگ.„رایگان ضد عفونی کننده در دسترس خواهد بود از چوب لباسی در 180 ایستگاه و 150 خدمات فروشگاه. طبقه نشانگر قرار داده شده اند و در مقابل DB اطلاعات شمارنده سفر مراکز و بسیاری از کسب و کار در ایستگاه های به یاد مردم برای حفظ یک فاصله امن.

همه DB کارکنان که در تماس با مشتریان ملزم به پوشیدن یک چهره پوشش. DB در حال حاضر خرید 19 میلیون ماسک برای اطمینان از آن است. در هیئت مدیره bistros روی یخ قطار ماسک برای خرید در دسترس برای مسافران که فراموش کردن آنها.

مشتریان می توانند با استفاده از تماس های فروش بلیط و خرید بلیط در bahn.de یا در DB ناوبر. بازرسی بلیط قطار نیز تماس با ما. مسافران همچنین باید این گزینه با استفاده از Komfort-چک در در بسیاری از راه دور آموزش از بین بردن نیاز به یک بازرس برای بررسی بلیط.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن