دویچه بانک با آمار 150 میلیون دلار جریمه برای ارتباط با جفری اپستین

با وجود دانستن اپستین "وحشتناک جنایی تاریخ" بانک مجاز بسیاری از "مشکوک" معاملات نیویورک مقامات یافت. آنها ذکر

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

با وجود دانستن اپستین "وحشتناک جنایی تاریخ" بانک مجاز بسیاری از "مشکوک" معاملات نیویورک مقامات یافت. آنها ذکر شده پرداخت که "حداقل باید درخواست اضافی نمي شود."

دویچه بانک شد جریمه 150 میلیون دلار (€133 میلیون دلار) در روز سه شنبه بیش از آن در رابطه با متهم و بازداشت قاچاقچی و مصرفکننده جفری اپستین که درگذشت در حالی که در انتظار محاکمه ظاهرا خودکشی.

در یک بیانیه جدید وزارت امور خارجه وزارت امور خارجه از خدمات مالی (DFS) گفت که دویچه بانک "موفق به اندازه کافی نظارت بر فعالیت مشتریان است که بانک خود تلقی می شود در معرض خطر."

"در مورد جفری اپستاین در خصوص با وجود دانستن اپستین جنایی وحشتناک, تاریخچه بانک inexcusably موفق به شناسایی و یا جلوگیری از میلیون ها دلار از معاملات مشکوک" اعلام کرد: سرپرست خدمات مالی لیندا Lacewell.

این توافق به منزله اولین اجرای عمل توسط یک تنظیم کننده در برابر یک موسسه مالی برای ارتباط با اپستاین.

پرداخت برای 'مدل های روسیه و اروپای شرقی نام خانوادگی'

نیویورک گفت: دویچه بانک نتوانست به درستی نظارت بر حساب فعالیت های انجام شده از طرف مجرم جنسی ثبت شده "با وجود کافی اطلاعات" بود که در دسترس عموم در مورد اپستین زودتر سوء جنایی.

به دلیل این بانک نظارت شکست آن را "پردازش صدها نفر از معاملات بالغ بر میلیون ها دلار است که حداقل باید خواسته های اضافی و موشکافی در نور Epstein تاریخ" به DFS گزارش شده است.

کسانی که معاملات شامل پرداخت به افرادی که علنا ادعا شده است اپستین "co-توطئه گران در سوء استفاده جنسی از زنان جوان" و همچنین شهرک مجموع بیش از 7 میلیون دلار و پرداخت به شرکت های حقوقی از بیش از 6 میلیون دلار برای آنچه به نظر می رسد شده اند هزینه های قانونی از اپستاین و شرکت خود توطئه گران.

این گروه همچنین گفت: پرداخت ساخته شد "به روسیه مدل های پرداخت برای زنان کمک درسی مدرسه و هتل و هزینه های اجاره و (سازگار با اتهامات قبل از تخلف) پرداخت به طور مستقیم به زنان متعدد با اروپای شرقی نام خانوادگی."

Lacewell نیز اشاره کرد اپستین "دوره ای مشکوک برداشت پول نقد — در مجموع بیش از $800,000 بیش از حدود چهار سال است."

هفته گذشته بریتانیا مقتدر Ghislaine ماکسول که متهم به کمک به اپستاین تهیه زیر سن قانونی دختران دستگیر شد فدرال اتهامات عنوان شده علیه. او بعد از شنیدن برنامه ریزی شده است برای روز جمعه در نیویورک است.

دوستان با مغلوب ساختن پیشی جستن کلینتون و شاهزاده اندرو

چند میلیونر سرمایه اپستاین 66 درگذشت در ماه اوت گذشته در منهتن فدرال زندان در آنچه که مقامات حکومت بود خودکشی با حلق آویز پس از رد وثیقه در پرونده جنایی که در آن او به اتهام قاچاق جنسی کودکان و توطئه برای ارتکاب قاچاق جنسی کودکان.

نیویورک متولد سرمایه گذار نیز یک مجرم جنسی ثبت شده داشتن التماس کرد گناه را به ایالتی فلوریدا اتهامات در سال 2008 که یکی از آنها گره خورده بود به پرداخت برای خدمات جنسی از یک دختر زیر سن قانونی. او در خدمت 13 ماه در زندان برای این مورد اما صرف بیشتر وقت خود را رایگان در آزادی کار.

کودک مجرم جنسی نیز یک دوست سابق رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بیل کلینتون و همچنین در انگلستان شاهزاده اندرو.

Deutsche Bank AG آن شعبه نیویورک و دویچه بانک و شرکت اعتماد امریکا موافقت کرده بود به پرداخت جریمه به عنوان بخشی از یک رضایت سفارش وارد با DFS برای قابل پذیرش شکست در ارتباط با این بانک در ارتباط با اپستاین و خبرنگار روابط بانکی با Danske Bank استونی و FBME بانک.

mvb/msh (dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن