Deutsche Telekom راه اندازی LTE-M در آلمان

Deutsche Telekom به اتمام اجرای آن 5G-آماده LTE-M شبکه در سراسر آلمان به ارمغان می آورد و اول آن تجاری ارائه م

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

Deutsche Telekom به اتمام اجرای آن 5G-آماده LTE-M شبکه در سراسر آلمان به ارمغان می آورد و اول آن تجاری ارائه می دهد به بازار است. در آلمان LTE-M است که در حال حاضر به صورت تجاری در دسترس در هر دو بعد از پرداخت و پیش پرداخت IoT ارائه شده و از جمله آن کسب و کار هوشمند اتصال LPWA و M2M تعرفه ها. برای تضمین همکاری Deutsche Telekom در حال حاضر تکمیل شده برای اولین بار گواهینامه از یک تعداد انگشت شماری از LTE-M چیپست و ماژول نتیجه قادر می سازد سریع تر کاربر زمان به بازار و اتصال با کیفیت.

"LTE-M می دهد مشتریان ما این فرصت را به توسعه راه حل های جدید که در آن فن آوری های قبلی تا به حال محدودیت های خود می گوید:" رامی Avidan مدیر عامل شرکت Deutsche Telekom IoT GmbH. "فن آوری شرکت بخشی از ما به طور کلی IoT شبکه نمونه کارها. آن است که 5G-آماده و در نتیجه future-proof – در حالت ایده آل قرار به درایو نوآوری برای اینترنت از چیزهایی که حتی بیشتر."

LTE-M است که مهم IoT تکنولوژی به شکاف های موجود بین 4G ارائه و باند باریک IoT. آن است که همچنین به عنوان یک آینده اثبات جانشین 2G و 3G به عنوان کسانی که فن آوری به تدریج از رده خارج در سراسر جهان است. LTE-M جدید را قادر می سازد با استفاده از موارد در سراسر بسیاری از بخش های صنعت به ویژه در زمینه هوشمند شهر wearables, e-سلامت و هوشمند ردیابی است.

هوشمند ترکیبی

5G-آماده LTE-M تکنولوژی فرمت طبیعی از دویچه Telekom تلفن همراه IoT استراتژی است. آن است که به طور خاص طراحی شده برای IoT اتصال و ترکیبی از قدرت صرفه جویی در مزایای استفاده از هر دو NB-IoT و زودتر LTE فن آوری: در مقایسه با NB-IoT LTE-M ارائه می دهد نرخ های داده ای بالاتر (تا 350 kbit/s) کاهش زمان نهفتگی متصل تحرک (یعنی توانایی یک فن آوری برای انجام تحویل بین سلول ها) و اس ام اس پشتیبانی می کند. در مقایسه با میراث M2M فن آوری های مانند 2G, 3G و استاندارد LTE LTE-M ارائه می دهد بهینه سازی مصرف انرژی و برتر پوشش داخل ساختمان و همچنین به عنوان تا به 50% ماژول های پایین تر هزینه. با این ویژگی LTE-M است که در یک موقعیت به آدرس یک مجموعه کاملا متفاوت از موارد استفاده.

5G-آماده

LTE-M است که بر اساس 3GPP LTE استاندارد است. از این رو 5G-آماده است و تنها نیاز به به روز رسانی نرم افزار در شبکه. این NB-IoT و LTE-M فن آوری های خود ادامه خواهد داد در حال تحول به عنوان بخشی از 3GPP 5G مشخصات. این به این معنی است که همه کاربران می توانند اهرم های موجود سرمایه گذاری به عنوان بخشی از 5G تکامل است. به زنده ماندن طولانی مدت از این فن آوری است بنابراین امن.

IoT بدون مرز

Deutsche Telekom و آن رومینگ شریک پرتقال در فرانسه و بلژیک توافق کرده اند که برای فعال کردن LTE-M رومینگ در سراسر مربوطه شبکه را قادر می سازد خود را IoT مشتریان را به استفاده کامل از قدرت کارآمد فن آوری در سراسر مرز.

رومینگ در دسترس است به صورت دوطرفه بین آلمان و فرانسه به عنوان جولای 22nd, 2020, رومینگ بین آلمان و بلژیک اضافه خواهد شد در عرض چند هفته آینده.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Deutsche Telekom را IoT خدمات مراجعه کنید iot.telekom.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب