Deutsche Telekom دریافت Solar Impulse کارآمد راه حل های برچسب

Solar Impulse پایه (SIF) اعطا کرده کارآمد راه حل های برچسب به دویچه Telekom نوآورانه مستقیم آب-سیستم خنک کننده

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

Solar Impulse پایه (SIF) اعطا کرده کارآمد راه حل های برچسب به دویچه Telekom نوآورانه مستقیم آب-سیستم خنک کننده طراحی و توسعه توسط ابر و حرارت. این به رسمیت شناختن بخشی از SIF را 1000+ راه حل اتحاد برای ایجاد یک نمونه کارها از cleantech نوآوری برای سودآور زیست محیطی راه حل های.

پیشرو در فن آوری است که یکی از ارکان اصلی Deutsche Telekom را استراتژی شرکت های بزرگ. متعهد بودن به کاهش آب و هوا تاثیر بر محیط زیست این رهبری نه تنها اعمال می شود به عملکرد بالا و پهنای باند پوشش بلکه به مسئول شبکه تولید. این یک اقتصادی و زیست محیطی ضرورت به خصوص با توجه به افزایش cloudification و افزایش ترافیک داده ها با رشد تعداد و تراکم اجزای فعال در شبکه است. بهترین شبکه قطعا همچنین یک شبکه پایدار در آینده است.

بنابراین Deutsche Telekom به طور مداوم در حال کار بر روی راه حل ها و استفاده از موارد است که حمایت از آن آب و هوا به اهداف و اثبات به صرفه جویی در هزینه. یک مثال این است که یک نوع جدید از سیستم خنک کننده. خنک کننده زیرساخت در یک مرکز داده یکی از بزرگترین منابع مصرف برق آن نیز راند تا هزینه های. برای حل این مشکل و تنظیم یک مثال Deutsche Telekom در حال اجرا است یک اثبات مفهوم (POC) بر اساس آب خنک کننده برای ساخت یک پاک و پایدار دیجیتال زیرساخت ها است. این است که در همکاری با Cloud&گرما راه اندازی فراهم می کند که با انرژی کارآمد مقیاس پذیر و امن متناسب با زیرساخت های راه حل. آنها را توسعه داده اند یک سیستم خنک کننده مستقیم آب داغ خنک کننده و اتلاف گرما بازیابی. این آثار به شرح زیر است: سرور مجهز به مجموعه ای از آب پر از گرما غرق در آن قرار دارد به طور مستقیم در گرما نقاط. زمانی که اجزای آن در حال سرد آب در نزول گرما گرم تا 60°C گرما و حمل و نقل است دور در انرژی-کارآمد و مورد استفاده مجدد قرار برای گرمایش در ساختمان ها است. این منجر به صرفه جویی قابل توجهی بالقوه در سه حوزه. 1) پردازنده طرفداران, که حساب برای تا 25 درصد از عملکرد سرور را می توان جدا و یا عمل در سرعت پایین تر 2) آب داغ مستقیم خنک کننده است که بیشتر انرژی کارآمد تر از خنک کننده با هوا که حساب تا 60 % از مرکز داده مصرف برق 3) اتلاف گرما تولید نمی شود منتشر شده استفاده نشده به محیط زیست است. اما می تواند مورد استفاده مجدد به عنوان مثال به حرارت ساختمان است.

Deutsche Telekom متوجه شدم یک خلبان با یک سرور از MagentaGaming پلت فرم است که در حال حاضر عمل جدید با لینک مستقیم آب-خنک کننده فن آوری است. اتلاف گرما از امکاناتی است که در این مدار استفاده شده است و برای گرم کردن ساختمان. ارزیابی در حال انجام است و اگر فرض بر این مفروضات اثبات درست بیشتر سیستم های از این نوع ساخته می شود.

با توجه به قابل توجهی اثرات مثبت زیست محیطی - 42% کاهش در مصرف انرژی و مربوط به تولید گازهای گلخانه ای CO2 –با گواهینامه Solar Impulse Deutsche Telekom دریافت اول قابل توجهی خارجی برای به رسمیت شناختن این پروژه است.

پیوستن Solar Impulse پایه (SIF) 1000+ راه حل داد یکی دیگر از قطعه اضافه کردن به تحقق شرکت آب و هوای اهداف. Solar Impulse بنیاد ایجاد شده توسط Bertrand Piccard ترویج توسعه و صدور گواهینامه از تمیز کردن راه حل های فن آوری که در حال کارآمد و سودآور است. Deutsche Telekom را ارائه کرده است برای اولین بار سبز راه حل های فن آوری به برچسب آن بررسی شده است توسط سه نفر از کارشناسان مستقل از صنعت است. SIF را 1000+ راه حل داد یک پلت فرم است که باعث تبادل بین سرمایه گذاران و نوآوران و راه حل جویندگان. در این زمینه از 1000+ راه حل اتحاد DT است که به طور فعال به دنبال شناسایی و ترویج فن آوری است که تاثیر مثبت کاهش انتشار کربن و انرژی و مدیریت و بهره وری.

در مورد Deutsche Telekom: Deutsche Telekom در یک نگاه
در مورد T-Systems: T-Systems مشخصات شرکت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن