Diageo راه اندازی 100 میلیون دلار بازیابی صندوق برای کمک به بارها و بارها خوش آمدید مشتریان پس از مستند

جدید جهانی برنامه ای برای کمک به بارها و بارها از بهبود از COVID-19 حمایت از مشاغل و جوامع در سراسر جهانعملی ت

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399
  • جدید جهانی برنامه ای برای کمک به بارها و بارها از بهبود از COVID-19 حمایت از مشاغل و جوامع در سراسر جهان
  • عملی تجهیزات برای رسانه ها به پیاده سازی اجتماعی جدید فاصله اقدامات دیجیتال آموزش مهارت و بدون تماس و تکنولوژی
  • Diageo تماس در دولت به ارائه بهبودی طولانی مدت بسته برای بخش مهمان نوازی

Diageo ساز گینس امروز اعلام کرد یک جهانی برنامه برای حمایت از بارها و بارها به استقبال مشتریان و بهبود پس از COVID-19 بیماری همه گیر. "بالا بردن نوار" خواهد بود یک برنامه دو ساله در دسترس از جولای سال 2020 است.

از طریق "بالا بردن نوار" Diageo ارائه خواهد شد 100 میلیون دلار برای حمایت از بهبود عمده مهمان نوازی مراکز از جمله: نیویورک و لندن و ادینبورگ دوبلین و بلفاست, Mexico City, Sao Paulo, شانگهای و دهلی و بمبئی و بنگلور, نایروبی, Dar es Salaam, کامپالا سیدنی و فراتر از آن. این 100 میلیون برنامه شامل $20 میلیون, جامعه, صندوق اعلام کرد در ایالات متحده در 12 ژوئن سال 2020 است.

Diageo طراحی "بالا بردن نوار" برنامه زیر یک نظرسنجی جهانی از صاحبان نوار به شناسایی آنچه را که آنها نیاز به بازگشایی پس از مستند. خود را در اولویت برنامه شامل اقدامات بهداشتی, دیجیتال, پشتیبانی و عملی تجهیزات برای تبدیل چگونه این رسانه ها خود را به کار خواهد کرد.

"بالا بردن نوار" برنامه ارائه خواهد شد حمایت هدفمند برای کمک به پرداخت برای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز برای رسانه ها به دوباره باز کردن. برای مثال در انگلستان Diageo را فراهم اولیه بودجه برای: 'بهداشتی کیت های با کیفیت بالا و دائمی sanitiser توزیع واحد پزشکی, درجه, دست sanitiser و طیف وسیعی از تجهیزات حفاظت شخصی (مانند ماسک و دستکش); کمک به بارها و بارها برای ایجاد مشارکت با رزرو آنلاین و بدون پرداخت پول نقد سیستم; تلفن همراه میله و تجهیزات.

از 24 ژوئن 2020, نوار صاحبان قادر خواهد بود به ثبت نام علاقه خود را برای "بالا بردن نوار" برنامه از طریق www.diageobaracademy.com در سطح جهان و www.mydiageo.com در انگلستان و ایرلند است. نوار صاحبان دریافت به روز رسانی منظم در بهترین تمرین آموزش ها و منابع و قادر به شرکت در نظرسنجی جهانی برای به اشتراک گذاشتن بینش آنها به عنوان ساخت کسب و کار خود را.

ایوان Menezes, مدیر اجرایی Diageo اظهار داشت: 'بارها و بارها نشستن در قلب هر جامعه است. ما راه اندازی شد "بالا بردن نوار" را به عنوان بسیاری از رسانه ها شده اند تحت تاثیر این بحران و به شدت نیاز به کمک برای باز کردن درهای خود را دوباره.'

'ما در حال تماس با دولت ها در سراسر جهان به ارائه بهبودی طولانی مدت بسته برای کمک به بخش مهمان نوازی. این کسب و کار نقش مهمی در آوردن مردم با هم به معاشرت و جشن – چیزی که همه ما بسیار از دست رفته در طول این بحران وحشتناک – و حفظ صدها میلیون شغل است که برای اولین بار پا بر روی اشتغال نردبان برای افراد جوان است.'

سازمان ملل متحد سازمان بین المللی کار پیش بینی شده است که 436 میلیون شرکت در سراسر جهان در صورت اختلال جدی و یکی از شش نفر جوان بیکار باشد با توجه به COVID-19. بخش مهمان نوازی خواهد بود یکی از سخت ترین ضربه همانطور که بارها و بارها باشگاه ها و رستوران ها ارائه صدها میلیون شغل برای بسیاری از کامل و کارگران پاره وقت.

تاثیر COVID-19 در بخش مهمان نوازی گسترده شده است با بسته شدن سالن در سراسر جهان. به عنوان دولت شروع به سهولت مستند اقدامات عمومی می خواهید به هم دوباره به اتصال با جامعه خود و معاشرت با خیال راحت. با ارائه دسترسی به حمایت های دیجیتال, فناوری آموزشی و تجهیزات Diageo با هدف کمک به میله باز کردن درهای خود را دوباره.

یادداشت

  • سازمان ملل متحد سازمان بین المللی کار پیش بینی شده است که در دسترس از طریق: ilo.org
  • برای واجد شرایط برای شرکت در این 100 میلیون دلار از هدف حمایت از "بالا بردن نوار" برنامه رسانه ها:

- باید ثبت نام به عنوان یک نهاد قانونی (برای مقاصد مالیاتی) و یا معادل آن در هر حوزه قضایی
- باید عامل برای مدت حداقل 12 ماه قبل از معرفی هر ملی یا محلی مستند محدودیت با توجه به Covid-19 موثر بر توانایی خود را به کار در کسب و کار به شیوه معمول
- باید یک آبجو و/یا ارواح لیسانس یا معادل آن
- باید نشان دهد حداقل یکی از راه های که در آن آنها و یا برنامه ریزی برای "بالا بردن نوار" در جامعه خود از جمله: ترویج شمول و تنوع شغلی و ایجاد در جوامع محروم; ترویج مثبت نوشیدن و مقابله با آسیب یا رفتار ضد اجتماعی; با تمرکز بر روی پایداری و یا حمایت جامعه و ارائه مهارت آموزشی به ویژه کسانی که از گروه های محروم.

در مورد Diageo

Diageo یک رهبر جهانی در نوشیدنی الکل با یک مجموعه فوق العاده از مارک های سراسر ارواح و آبجو و شراب دسته. این برندها عبارتند از: Johnnie Walker, تاج سلطنتی, J&B بیوکنن و ویندزور whiskeys, Smirnoff, Cîroc و Ketel One vodkas کاپیتان مورگان, Baileys دان خولیو Tanqueray و رکوردهای گینس.

Diageo جهانی شرکت و محصولات ما در بیش از 180 کشور در سراسر جهان است. این شرکت ذکر شده است در هر دو بازار بورس لندن (DGE) و بازار بورس نیویورک (DEO). برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Diageo ما مردم مارک های ما و عملکرد ما در www.diageo.com. بازدید Diageo جهانی مسئول نوشیدن منابع www.DRINKiQ.com برای اطلاعات ابتکارات و راه برای به اشتراک گذاشتن بهترین عمل است.

جشن زندگی هر روز در همه جا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب