شام و موسیقی: کوکا کولا و دیزنی+ آوردن خانواده با هم به جشن جولای 3 'همیلتون' Premiere

کوکا کولا است که همکاری با همیلتون خالق Lin-مانوئل میراندا و جهان, آشپزخانه مرکزی, موسس, آشپز و انسانی خوزه آن

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

کوکا کولا است که همکاری با همیلتون خالق Lin-مانوئل میراندا و جهان, آشپزخانه مرکزی, موسس, آشپز و انسانی خوزه آندرس پیش از جولای 3 والاتر از همیلتون در دیزنی+ برای مبارزه با ناامنی غذایی با تمرکز بر جوامع مختلف به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19 مداوم و بی عدالتی اجتماعی.

کوکا کولا اعلام کرد 1 میلیون دلار کمک مالی به جهان آشپزخانه مرکزی (WCK) به خدمت 100,000 وعده های غذایی در ایالات متحده و مکزیک با برنامه ریزی برای گسترش جهانی. علاوه بر اهدای کمک خواهد کرد که حدود 150 رستوران های محلی در جوامع سخت ترین ضربه COVID-19 به rehire تا به 1400 کارکنان.

"این یک مثال از کوکا کولا نام تجاری نوسازی بازاریابی ما و اقدام در هدف ما در حالی که جشن فرهنگ پاپ لحظه" گفت: Jaideep Kibe VP, Coca-Cola, علامت تجاری, Coca-Cola, شمال امریکا است. "این همکاری به رسمیت می شناسد و قدرت را با هم به قهرمان ارزش ها که اتصال ما به تفاوت را در جامعه در حالی که به طرفداران یک تجربه فراموش نشدنی برای جشن والاتر از همیلتون در دیزنی+."

در محتوای خاص debuting در جولای 2 در Coke.com/Hamilton میراندا و آندرس – دو زندگی واقعی دوستان – بحث خواهد شد که چگونه COVID-19 تحت تاثیر ناامنی غذایی.

"ناامنی غذایی به خصوص در میان جوامع اقلیت همچنان به افزایش به عنوان سیاه بومی و مردم رنگ شده اند به طور نامتناسبی تحت تاثیر coronavirus همه گیر" میراندا گفت. "ضروری است که ما با هم کار می کنند – به عنوان افراد و با همکاران متعهد به پایان دادن به گرسنگی و ایجاد تغییر معنی دار همین دلیل است که من با افتخار به حمایت از کوکا کولا و تعهد خود را به مبارزه با ناامنی غذایی در کنار شرکای ما در جهان مرکزی و دیزنی+."

قبل از COVID-19 حدود 37 میلیون آمریکایی مواجه گرسنگی روزانه. در ماه های اخیر تعداد کسانی که به سرعت در حال افزایش به عنوان ضرر و زیان کار ادامه به کوه و امنیت اجتماعی شبکه نازک کشیده. با بستن مدارس (که از طریق آن 30 میلیون کم درآمد و دانش آموزان با دریافت وعده های غذایی روزانه از طریق برنامه ناهار مدرسه ملی) و دسترسی محدود به مراکز ارشد (که در آن 2.9 میلیون بزرگسال به دست آوردن غذا در تنظیمات گروه از طریق وزارت بهداشت و خدمات انسانی), COVID-19 را تشدید کرده است, در امریکا, امنیت غذایی مشکل است. جوامع اقلیت هستند در مواجهه با این مسائل در حتی بالاتر و بیشتر در نرخ هشدار دهنده.

WCK که آندرس تاسیس در سال 2010 با استفاده از قدرت مواد غذایی برای تقویت جوامع در زمان بحران و فراتر از آن. از اواسط ماه مارس این سازمان خدمت کرده است بیش از 19 میلیون وعده های غذایی 250-به علاوه شهرستانها.

"من خیلی افتخار می کنم دوست من Lin-مانوئل برای ایجاد این موسیقی این جنبش صحبت می کند که عمیقا به DNA از امریکا گفت:" آندرس. "و من خوشحال هستم که مردم از دیزنی و کوکا کولا در حال ایستاده در کنار ما, حمایت از کار جهان آشپزخانه مرکزی به عنوان ما مبارزه برای تغذیه مردم در شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر امریکا و فراتر از آن. تاریخ چشمان خود را بر ما بر آنچه ما امروز انجام می دهند و هر روز به مطمئن شوید که هر کس عزت و امید به آینده یک وعده غذایی گرم در زمانی که آنها نیاز به یک."

از طریق آن رستوران برای مردم ابتکار WCK منتقل شده به "استخدام" رستوران های محلی از طریق یک مدل است که نه تنها ارائه می دهد وعده های غذایی به طور مستقیم به کسانی که نیاز دارند اما نیز نگه می دارد رستوران کارگران و کسانی که بیشتر پایین عرضه مواد غذایی زنجیره ای – استخدام. با تضمین درآمد در بورس به طور متوسط روزانه 250 وعده غذا در رستوران در فراگیر نرخ از $10 در هر وعده غذایی WCK این را قادر می سازد کسب و کارهای کوچک به ماندن عملیاتی. رستوران ها می توانید کارکنان خود را و همچنان به خرید از موجود در مواد غذایی محلی purveyors که در نوبه خود می تواند نگه دارید خرید از کشاورزان است.

در مورد همیلتون

فراموش نشدنی سینمایی مرحله عملکرد فیلم برداری از نسخه اصلی برادوی تولید همیلتون ترکیبی از بهترین عناصر زنده و تئاتر و فیلم و جریان را به این پدیده فرهنگی به خانه های سراسر جهان به صورت یک خطر ناک بار در طول عمر تجربه است. همیلتون داستان آمریکا سپس گفت: امریکا در حال حاضر. این برنامه شامل یک نمره که می آمیزد hip-hop, jazz, R&B و برادوی, Hamilton, گرفته, داستان امریکایی پدر و بنیانگذار الکساندر همیلتون و ایجاد یک انقلابی حاضر در تئاتر – موسیقی است که تا به حال تاثیر عمیقی بر فرهنگ و سیاست و آموزش و پرورش. فیلم برداری در, ریچارد راجرز تئاتر در برادوی در ژوئن 2016, فیلم های حمل و نقل مخاطبان خود را به جهان از برادوی نشان می دهد در یک منحصر به فرد صمیمی راه است. با کتاب و موسیقی و شعر توسط Lin-مانوئل میراندا و جهت توسط توماس سوپ کلم, همیلتون است که با الهام از کتاب الکساندر همیلتون توسط Ron News و تولید شده توسط توماس سوپ کلم, Lin-مانوئل میراندا و جفری فروشنده با ساندر Jacobs and Jill فورمن خدمت به عنوان تولید کننده اجرایی. 11-زمان-Tony Award®-, جایزه گرمی, Olivier جایزه و برنده جایزه پولیتزر مرحله از ستاره های موسیقی: daveed را از دست Diggs به عنوان مارکی دو لافایت/توماس جفرسون; رنه Elise Goldsberry به عنوان گلپر Schuyler; Jonathan Groff به عنوان پادشاه جورج; Christopher جکسون به عنوان جورج واشنگتن; یاس Cephas جونز به عنوان پگی Schuyler/ماریا Reynolds; Lin-مانوئل میراندا به عنوان الکساندر همیلتون; Leslie Odom جونیور به عنوان Aaron Burr; Okieriete Onaodowan به عنوان هرکول مولیگان/جیمز مدیسون; آنتونی راموس به عنوان جان لارنس/فیلیپ Hamilton; و Phillipa سو به عنوان الیزا همیلتون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن