دیزنی+ مجموعه 15 سپتامبر به عنوان تاریخ راه اندازی هشت بیشتر کشورهای اروپایی

شرکت والت دیزنی را مستقیم به مصرف کننده و بین المللی بخش تنظیم کرده است 15thSeptember به عنوان تاریخ راه انداز

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

شرکت والت دیزنی را مستقیم به مصرف کننده و بین المللی بخش تنظیم کرده است 15thSeptember به عنوان تاریخ راه اندازی برای دیزنی+ در هشت بازار در سراسر غرب و شمال اروپا است. قیمت گذاری و نیز تایید شده است در هر بازار است.

سرویس جریان راه اندازی خواهد شد در پرتغال, نروژ, دانمارک, سوئد, فنلاند, ایسلند, بلژیک و لوکزامبورگ, در تاریخ 15 سپتامبر و خرده فروشی در قیمت های زیر:

  • =1rem€6.99/€69.99 در پرتغال بلژیک و فنلاند و ایسلند و لوکزامبورگ
  • =1rem69 NOK/689 در نروژ NOK
  • =1rem69 SEK/689 در سوئد
  • =1rem59 DKK/589 DKK در دانمارک

دیزنی+ ارائه می دهد طرفداران از تمام سنین در یک راه جدید برای تجربه بی نظیر محتوا از شرکت یاد سرگرمی برندها از جمله دیزنی, پیکسار, آگهی متنی جنگ ستارگان و نشنال جئوگرافیک و همچنین به عنوان منحصر به فرد برنامه نویسی اصلی از جمله ویژگی های طول فیلم, سری فیلم های مستند و کوتاه-فرم محتوا ساخته شده به طور انحصاری برای این سرویس.

در راه اندازی مشترکین دسترسی به تحسین "به Mandalorian" از تهیه کننده اجرایی و نویسنده Jon Favreau; "High School Musical: موسیقی: سریال," یک, خلاق, مدرن را در حق رای دادن آمار کامل با متا منابع تازه و مستند به سبک احساس و موسیقی متن فیلم که از ویژگی های نه جدید آهنگ اصلی در حالی که همچنین ادای احترام به فن های مورد علاقه از فیلم های کلاسیک; "جهان با توجه به Jeff Goldblum" که به بررسی فوق العاده و اغلب شگفت آور جهان از فریب آمیزی اشیاء آشنا; و "توگو" زنده-فیلم اکشن در مورد دو تن از چهره های کلیدی در تاریخی 1925 Nome سرم اجرا; نروژی با سورتمه حمل کردن راننده لئونارد Seppala و 12 ساله با سورتمه حمل کردن سگ توگو.. دیگر عناوین اصلی موجود در راه اندازی شامل "Encore!," اجرایی تولید شده توسط کریستن بل; "خاطرات یک رئیس جمهور آینده" از خالق و تهیه کننده اجرایی Ilana پنا ("Crazy Ex-Girlfriend") و تهیه کننده اجرایی جینا رودریگز ("Jane the Virgin"); و "Imagineering داستان" chronicling از هر جا گزیننده از خلاقیت فوق العاده ای را که دیزنی پارک به زندگی در میان بسیاری دیگر از هیجان انگیز را نشان می دهد.

مشترکین قادر خواهد بود برای لذت بردن از دیزنی+ تجربه در تقریبا همه عمده تلفن همراه و دستگاههای تلویزیون متصل در راه اندازی از جمله کنسول های بازی, جریان رسانه ها و تلویزیون های هوشمند. کاربران دسترسی به با کیفیت بالا و تجاری-رایگان مشاهده به چهار همزمان جریان نامحدود محبوبیت تا ده دستگاه توصیه های شخصی و توانایی برای تنظیم به هفت پروفایل های مختلف از جمله توانایی برای پدر و مادر به بچه ها پروفایل است که آسان به حرکت کودک-رابط کاربری دوستانه برای دسترسی به محتوای متناسب با سن.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام برای دیزنی+ خدمات بازدید Disneyplus.com.

در مورد دیزنی+

دیزنی+ اختصاص داده شده جریان صفحه اصلی فیلم را نشان می دهد و از دیزنی, پیکسار, تعجب, جنگ ستارگان, National Geographic, و بیشتر با هم برای اولین بار. از شرکت والت دیزنی را مستقیم به مصرف کننده و بین المللی بخش دیزنی+ در دسترس است بر روی اکثر دستگاه متصل به اینترنت ارائه می دهد و تجاری-رایگان برنامه نویسی با انواع اصلی از ویژگی های طول فیلم مستند زندگی و سری انیمیشن و کوتاه-فرم محتوا. در کنار دسترسی بی سابقه به دیزنی باور نکردنی کتابخانه از فیلم و تلویزیون سرگرمی, خدمات منحصر به فرد جریان خانه به صورت فیلم های منتشر شده توسط والت دیزنی استودیو در سال 2020 و فراتر از آن. بازدید DisneyPlus.com برای عضویت و/یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن