DJI تعریف یک استاندارد جدید برای ابزار آلات صنعتی با رونمایی از پیشرفته ترین تجاری هواپیماهای بدون سرنشین پلت فرم و اولین هیبرید سری دوربین

DJI رهبر جهان در هواپیماهای بدون سرنشین غیر نظامی و هوایی تکنولوژی تصویربرداری پرده برداری از پیشرفته ترین تجا

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

DJI رهبر جهان در هواپیماهای بدون سرنشین غیر نظامی و هوایی تکنولوژی تصویربرداری پرده برداری از پیشرفته ترین تجاری هواپیماهای بدون سرنشین پلت فرم Matrice 300 RTK (M300 RTK) و Zenmuse H20 سری a hybrid multi-سنسور دوربین. DJI مهندسی این همه در یک, با تکنولوژی بالا راه حل برای گسترش امکانات و بهره برداری از مناطق کار هرگز قبل از کاوش برای دقیق هوایی بازرسی و جمع آوری داده ها ماموریت.

"با M300 RTK پلت فرم پرواز و Zenmuse H20, دوربین, سری, ما در حال ارائه یک امن تر و دقیق راه حل به ما مشتریان شرکت گفت:" کریستینا ژانگ مدیر ارشد استراتژی شرکت در DJI. "این راه حل مجموعه کاملا استاندارد جدید صنعتی پهپاد راه حل به طور قابل توجهی افزایش عملیات در سراسر ایمنی عمومی, قانون, اجرای, انرژی, نقشه برداری و نقشه برداری به عنوان به خوبی به عنوان زیرساخت های حیاتی بازرسی."

DJI MATRICE 300 RTK – بازنویسی استاندارد تجاری هواپیماهای بدون سرنشین صنعت

این M300 RTK است اولین محصول DJI است که ادغام مدرن حمل و نقل هوایی, ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی قابلیت های 6 جهت سنجش و سیستم موقعیت یابی یک پهپاد سلامت سیستم مدیریت و چشمگیر 55 دقیقه زمان پرواز [1]. در کنار AES-256 رمزگذاری و یک IP45 آب و مقاوم در برابر محوطه هواپیماهای بدون سرنشین پلت فرم می آید ساخته شده است در با همه جدید OcuSync سازمانی سیستم انتقال فراهم می کند که یک triple-channel [2] 1080p, انتقال ویدئو [3] سیگنال رسیدن به 15 متر دور [4]. متنوع تر از همیشه قبل از M300 RTK می تواند پشتیبانی تا 3 محموله به طور همزمان و حداکثر قابلیت حمل بار تا 2.7 کیلوگرم است. "برای تیم ما مشغول به کار در صنعت نفت و گاز و عملکرد و ایمنی اختیاری نیست. ما نمی توانیم سازش در تعقیب ما را از استفاده از بهترین و کارآمد ترین ابزار موجود گفت:" آدم Serblowski رباتیک, تم سرب در پوسته "DJI Matrice 300 RTK ثابت می شود ایده آل ارتقاء بیش موجود DJI خط تولید و کمک می کند تا ما بیشتر به افزایش مزایای ما هواپیماهای بدون سرنشین و برنامه های. ما همکاری سازنده با DJI ادامه خواهد داد برای کمک به بالا بردن ایمنی در بزرگترین صنعت است."

پیشرفته هوش برای کارآمد تر اکتساب داده ها

ترکیب M300 RTK و Zenmuse H20 سری راه حل ارائه می دهد کاربران دو هوشمند راه برای جمع آوری داده ها:

هوشمند Pin & Track [5]: توابع هوشمند است که به منظور افزایش هماهنگی هوایی هوش هماهنگ ماموریت. این شامل مشخص کردنیک تابع است که اجازه می دهد تا کاربران به علامت گذاری به عنوان مورد علاقه و فورا به اشتراک گذاری محل دقیق اطلاعات به اپراتور دوم و یا در صورت لزوم به تیم زمین را از طریق DJI FlightHub; و هوشمند ردیابیکه اجازه می دهد تا کاربران را به طور خودکار تشخیص و پیگیری یک جسم در حال حرکت حتی در فواصل در حالی که همگام سازی با موضوع محل پویا در زمان واقعی است.

هوشمند بازرسی: مجموعه ای جدید از ویژگی های توسعه یافته برای بهینه سازی روال جمع آوری داده ها ماموریت های مانند خطوط برق و راه آهن و نفت و گاز بازرسی. آن متشکل از زنده ماموریت ضبط برای ضبط نمونه خودکار ماموریت در زمان واقعی; AI-Spot Check [6] را قادر می سازد که جمع آوری داده ها از دقیقا همان محل در هر زمان تا حد زیادی بهبود دقت خودکار ماموریت. بعد از عکس از نمونه waypoint بازرسی ماموریت ثبت شده اند اپراتورها قادر به علامت گذاری به عنوان مورد علاقه. در طول بعدی خودکار پرواز ماموریت های هوش مصنوعی الگوریتم انجام یک مقایسه بین این موضوع مشخص شده و زمان مشاهده زنده نتیجه تصحیح دوربین گرایش بر این اساس برای ارائه دقیق و نتایج سازگار و ایستگاههای بین راه 2.0 – بهبود ماموریت برنامه ریزی سیستم ارائه به 65,535 ایستگاههای بین راه در حالی که حمایت از آرایه ای از اقدامات متوالی, 3rd party بر روی کامپیوتر کاربر ،

حمل و نقل هوایی-درجه آگاهی موقعیتی

با الهام از مدرن امروز هواپیمای M300 RTK امکانات اولیه پرواز صفحه نمایش (PFD) است که ادغام زمان واقعی پرواز و ناوبری داده ها را به یک نمایشگر یکپارچه. علاوه بر استاندارد تله متری داده ها مانند ارتفاع و سرعت M300 RTK PFD فراهم می کند و مانع برای تجسم داده ها در نزدیکی موانع در طول پرواز خلبانان را قادر می سازد برای تنظیم پرواز مسیر در صورت نیاز. این پیشرفت به کاربران اجازه می دهد برای پیگیری از این هواپیما در حالی که بیشتر افزایش خلبان آگاهی موقعیتی.

قدرت بیشتر در نوک انگشتان خود را

جدید به DJI تجاری هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم عامل و منحصر به فرد به M300 RTK است پیشرفته دو اپراتور Mode – multi-خلبان کنترل پروتکل است که قادر به اجرای ماموریت با افزایش ایمنی و قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری. این M300 RTK زمانی که کنترل توسط دو خلبان به هر خلبان دسترسی برابر به دست آوردن کنترل پرواز اولویت انتقال نمایش داده شده است توسط یک سری از آیکون ها در DJI هوشمند کنترل سازمانی است. در حال حاضر اگر یک خلبان می شود به خطر بیافتد و یا کنترل از دست می دهد باتری یا اتصال های دیگر خلبان دستاوردهای کنترل کامل بر M300 RTK و آن را بر روی کامپیوتر کاربر. علاوه بر این زمانی که آموزش خلبانان جدید, معلم/main خلبان می تواند با خیال راحت را در طول پرواز کنترل – اگر و هر زمان که لازم است.

بهبود ایمنی و قابلیت اطمینان

این M300 RTK همراه با جدید و بهبود یافته و ایمنی و قابلیت اطمینان پیشرفت از جمله:

AES-256 رمزگذاری: برای امن انتقال داده ها از فرماندهی و کنترل uplink و تصویری انتقال downlink.
AirSense (ADS-B تکنولوژی): برای افزایش حریم هوایی ایمنی است.
Anti-Collision Beacon: برای افزایش هواپیما دید به خصوص در شرایط نور کم.
حفاظت IP45 رتبه و خود گرم باتری: برای شرایط نامساعد آب و هوایی (-20 to 50° C).
6 جهت سنجش و سیستم موقعیت یابی: ارائه می دهد حداکثر محدوده تشخیص تا 40 متر به صورت افقی با گزینه هایی برای سفارشی کردن هواپیما سنجش رفتار از طریق DJI خلبان.

به عنوان با مدرن روز jetliners این M300 RTK ارائه می دهد یکپارچه پهپاد سلامت سیستم مدیریت (UHMS) برای بهینه سازی تعمیر و نگهداری ناوگان. آن سوابق این هواپیما را پرواز داده و در طول کل چرخه و با بهره گیری از هواپیماهای بدون سرنشین سخت افزار و نرم افزار سیستم به درک فعلی هواپیما عملکرد و تعیین زمانی که آن را باید سرویس. با استفاده از این سیستم جدید کاربران می توانید یک دید کلی از همه مهم هواپیما سیستم های مدیریت به روز رسانی سیستم عامل در سراسر کل ناوگان آهنگ خلبان ساعت و نقد و بررسی ماموریت های پرواز.

DJI Zenmuse H20 سری – تمام سنسور های شما نیاز دارید – در یکی

متناسب با استانداردهای جدید تعیین شده توسط M300 RTK, DJI پرده برداری کرده است به طور کامل دوربین جدید بر روی کامپیوتر کاربر است که اساسا بهبود ماموریت بهره وری. این Zenmuse H20 سری ارائه می دهد DJI اولین تا کنون Hybrid multi-سنسور راه حل اجازه می دهد برای ضبط هر نوع از تصاویر برای کاربردهای صنعتی و ایمنی عمومی ماموریت های که در آن کارآمد برای مدیریت زمان و دسترسی فوری به چند لایه از سند چشم انداز اهمیت است. H20 سری IP44 امتیاز است که محافظت از محوطه از پاشیده آب از هر جهت.

H20 سری می آید در دو نسخه: H20 یک سه گانه سنسور با یک 20MP, 23x ترکیبی زوم اپتیکال دوربین 12MP گسترده ای دوربین و لیزر یاب محدوده پوشش فاصله از 3m-1200 m; و H20T یک چهار حسگر است که می افزاید: یک 640x512 فسيل دوربین حرارتی, اجازه می دهد تا اپراتور برای دیدن آنچه که نامرئی برای چشم انسان با تشکر حرارتی بالا و حساسیت یک 30 فریم در ثانیه تصویری تعریف.

یکپارچه رابط کاربر صاف تعاملات

برای فعال کردن خلبانان به کار بسیاری از سنسورها در یک بار همراه DJI خلبان رابط برنامه تا به حال به طور کامل افکار. فقط در چند شیپور خاموشی رابط کاربری جدید اجازه می دهد تا خلبانان به سرعت سوئیچ بین دوربین های دیجیتال و ساده روند زوم در داخل و خارج با اجازه خلبانان پیش نمایش زوم FOV در بالای زاویه یا دوربین حرارتی فیلم.

حداکثر انعطاف پذیری با جذب سریع حالت

به لطف چند سنسور یکپارچه UI طراحی Zenmuse H20 سری اجازه می دهد تا به کاربران برای هموار سوئیچ بین گسترده زوم و یا دوربین های حرارتی. آن را شامل ویژگی های برای حداکثر انعطاف پذیری استفاده می شود که در زمان حساس ماموریت. وضوح بالا, شبکه, عکس قطاری در یک ضربه محکم و دقیق تصاویر از تعریف افراد با کمک یک شبکه سفارشی. تصاویر را می توان ذخیره می شود برای بعد از بازرسی دقیق.

با یک کلیک ضبط: ضبط فیلم یا عکس از دو تا سه دوربین به طور همزمان و بدون نیاز به صورت دستی سوئیچ بین نمایش ها دوربین و یا تکرار یک ماموریت.

شب صحنه: به دست آوردن واضح تر دید که شرایط نوری مطلوب نیست.

قیمت و در دسترس بودن

این M300 RTK و Zenmuse H20 سری در دسترس برای قبل از سفارش از رسمی شرکت DJI نمایندگی و شروع خواهد شد حمل و نقل در Q2 سال 2020 است. جزئیات قیمت گذاری و اطلاعات در مورد که در آن برای خرید در دسترس خواهد بود در محلی خود را DJI سازمانی همکاران.

DJI شرکت فروشنده نقشه:https://www.dji.com/از کجا به خرید/شرکت-نمایندگی مجاز و فروش

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد DJI Matrice 300 RTK: کلیک کنید اینجا
برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد DJI Zenmuse H20 سری: کلیک کنید اینجا
سازمان دیده بان ویدیو جدید DJI M300 RTK: اینجا

پیوستن به ما وبینار در مارس 14 به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های کلیدی و جدید برنامه های کاربردی در حال حاضر ممکن است برای امنیت عمومی و صنایع انرژی. کلیک کنید در اینجا

[1] زمان پرواز واقعی ممکن است متفاوت باشد چرا که محیط زیست و حمل بار تنظیمات.

[2] هر RC پشتیبانی از دو جریان است. سه جریان هدایت است که تنها با پشتیبانی دوگانه بتن مسلح.

[3] موضوع را به بر روی کامپیوتر کاربر نصب شده بر روی هواپیماهای بدون سرنشین

[4] بدون مانع از تداخل زمانی که FCC سازگار است. حداکثر محدوده پرواز مشخصات پروکسی برای رادیو پیوند قدرت و انعطاف پذیری است. همیشه پرواز هواپیماهای بدون سرنشین خود را در داخل ویژوال خط دید مگر اینکه در غیر این صورت مجاز است.

[5] این ویژگی است که تنها پشتیبانی از زمانی که این هواپیما توسط زوج با Zenmuse H20 سری بر روی کامپیوتر کاربر.

[6] این ویژگی است که تنها پشتیبانی از زمانی که این هواپیما توسط زوج با Zenmuse H20 سری بر روی کامپیوتر کاربر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن