'آیا شما پوشش هزینه های مراسم تشییع جنازه?': AMC تئاتر مشتریان خشم بیش ماسک سیاست

زمانی که افراد گفت: آنها در حال مرگ بودند به دیدن فیلم در سینما, دوباره, مدیر عامل شرکت AMC Theatres گرفته اند

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

زمانی که افراد گفت: آنها در حال مرگ بودند به دیدن فیلم در سینما, دوباره, مدیر عامل شرکت AMC Theatres گرفته اند ممکن است کلمات بیش از حد به معنای واقعی کلمه.

آدم آرن مدیر عامل و رئیس جمهور این کشور بزرگترین تئاتر زنجیره ای است که هدف از اشاره خشم پس از اعلام کرد که این شرکت برنامه ای برای بازگشایی 450 از بیش از 600 مکان های که مجبور شدند تا از نزدیک با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس را شامل نمی شود یک حکومت نیاز کاربران به ماسک می پوشند.

در کشورهای که در آن با پوشیدن یک ماسک مورد نیاز این شرکت را به رعایت آن دستور و همه کارکنان مورد نیاز خواهد بود به آنها را می پوشند. کاربران که فراموش کرده به یک ماسک در این کشورها می توانید خرید یکی برای $1. اما در حالی که تشویق یک ماسک را نمی توان مورد نیاز در همه مکان های دیگر.

"ما نمی خواستیم کشیده می شود به یک بحث سیاسی," آرون گفت: در مصاحبه ای با تنوع.

AMC برنامه های خود را آغاز بازگشایی 15 ژوئیه در میان دراماتیک موج در تایید coronavirus موارد در چندین ایالت از جمله فلوریدا و آریزونا به عنوان آنها از رده خارج خود را خاموش. این است که اطمینان حاصل شود درب در حال باز شدن وقتی که تابستان tentpoles مولان و شعارفیلم جدید از کریستوفر نولان اکران در جولای 24 و 31 جولای بود.

اما فریم CDC توصیه می شود دستور به پوشیدن ماسک به منظور جلوگیری از گسترش coronavirus به عنوان یک "بحث سیاسی" فرستاده است ممکن است بسیاری از خریداران بلیط به خشم در رسانه های اجتماعی.

"عدم تمایل به کشتن افراد دیگر سیاسی نیست. یا بحث برانگیز" بازیگر Aisha Tyler توییتی در پاسخ به اخبار است. "اگر من مریض در سینمای خود را آیا شما پوشش هزینه های مراسم تشییع جنازه? من هیچ چیز را نمی بینم در این سایت در مورد آن ایم" سرگرمی نویسنده مایک رایان.

"شما از دست یک مشتری برای زندگی" نوشت: یکی دیگر از کاربر توییتر. "من از دست فیلم هایی از جهنم. به هیچ وجه من قصد دارم به یک طاعون جعبه برای دیدن یک. به هیچ وجه من قصد دارم به یک طاعون جعبه برای دیدن یک. شما حتی تلاش, @AMCTheatres" نوشت و در عین حال یکی دیگر از.

پس از انواعمصاحبه با آرون منتشر AMC و آدم آرن هر دو روند در توییتر, تا حد زیادی با مشتریان خشمگین بیش از این اشاره که ماسک ایمنی یک مسئله سیاسی است.

"ما فکر کردیم که ممکن است آن را معکوس اگر ما مجبور به پوشیدن ماسک بر روی آن دسته از افرادی که به شدت اعتقاد دارند که لازم نیست" او به تفصیل شرح داده. "ما فکر می کنیم که اکثریت قریب به اتفاق AMC مهمانان خواهد بود با پوشیدن ماسک. وقتی که من رفتن به یک AMC از ویژگی های من قطعا پوشیدن یک ماسک و پیشرو به عنوان مثال."

ایمنی دیگر اقدامات این شرکت خواهد بود تصویب شامل کاهش گنجایش به 30 درصد تسهیل اجتماعی فاصله, سازماندهی جدید روش های تمیز کردن و رژیم تشویق cashless معاملات و ارائه ضد عفونی کننده دست. کارکنان را تحت درجه حرارت چک هنگامی که برای گزارش کار, اما مشتریان خواهد شد.

از صبح روز جمعه خشمگین توییتهایی ادامه داد: به پور در پاسخ به آرون بیانیه و شرکت ماسک سیاست. چه شد که دوباره در مورد عدم تمایل به کشیده شود به بحث سیاسی?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب