اسناد جزئیات Ghislaine ماکسول روابط جفری اپستاین منتشر شد

یک قاضی در نیویورک دستور داده است تا از انتشار اسناد و مدارک مربوط به Ghislaine ماکسول ارتباط با جفری اپستین.

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

یک قاضی در نیویورک دستور داده است تا از انتشار اسناد و مدارک مربوط به Ghislaine ماکسول ارتباط با جفری اپستین. انگلیسی ها در جامعه تا به حال ثبت اضطراری حرکت برای متوقف کردن حرکت می کند.

ده ها تن از اسناد و جزئیات Ghislaine ماکسول روابط با اواخر سرمایه جفری اپستاین منتشر شد روز پنج شنبه با وجود قانونی تیم اعتراض.

بیش از 80 اسناد بخشی از 2015 مدنی افترا کت و شلوار در برابر Maxwell توسط ویرجینیا Giuffre که متهم اپستاین از نگه داشتن او را به عنوان "برده جنسی" با کمک از ماکسول. آنها عبارتند از مارس 2016 رسوب مربوط به ماکسول, رابطه جنسی با اپستاین.

همچنین شامل اسناد و مدارک در حال پرواز سیاهههای مربوط از اپستین جت های خصوصی و گزارش پلیس از پالم بیچ فلوریدا که در آن اپستاین متعلق به یک خانه.

اپستاین داشت به دار آویخته در سلول خود در ماه اوت سال گذشته در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی.

موفق اخرین تلاش

ما منطقه قاضی Loretta Preska در منهتن بود در اصل دستور داد اسناد و مدارک منتشر شده در جولای 23. در روز پنج شنبه ماکسول در زمینه اورژانس حرکت به آنها را متوقف کند در حال تبدیل شدن است. وکیل او استدلال کرده بود که انتشار این اسناد آن را "دشوار است اگر نه غیر ممکن است" برای دریافت یک بی طرف هیئت منصفه برای محاکمه او.

"غایب ماندن از این دادگاه آن را برای همیشه اجازه دهید گربه از کیسه" وکیل او نوشت.

ماکسول 58 ساله است متهم به کمک به اپستاین جذب و سوء استفاده از دختران زیر سن قانونی از جمله یک جوان 14 در لندن و ایالات متحده در طول 1990s. او همچنین متهم به دروغ برای دروغ گفتن در مورد دخالت خود را در حالی که تحت سوگند. اگر به جرم او می تواند تا 35 سال در زندان است.

او دستگیر شد و در نیوهمپشایر در جولای 2, است و در انتظار محاکمه در بروکلین زندان است. او رد شده است, با قرار وثیقه, با یک قاضی deeming او یک پرواز خطر است. ماکسول به اعتراف گناه نیست و محاکمه او در میله میله برای شروع در ماه جولای 2021.

dr/rt (Reuters, AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن