آیا علم حمایت از طراحی توسط هوشمند خالق ؟

سوالات زیر را اغلب بوجود می آیند: ما کجا آمده است, چرا ما در اینجا آنچه را که هدف از آن همه ؟ برخی از افراد به

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

سوالات زیر را اغلب بوجود می آیند: ما کجا آمده است, چرا ما در اینجا آنچه را که هدف از آن همه ؟ برخی از افراد به نوبه خود به علوم برای پاسخ, اما بسیاری از به نوبه خود به دین و خدا قدرتمند طرح خلقت است. مهم نیست که کدام طرف شما بر ما موجودات کنجکاوی و مانند اغلب سوال بپرسید که چرا و چگونه ؟
 
خلقت این باور است که هر آنچه را که وجود دارد بود هدفمند ایجاد شده و طراحی شده توسط متعال خالق است. داروینیسم است که یک نظریه علمی است که معتقد است زندگی در آمد خود به خود از غیر زنده مواد و تکامل در طول میلیون ها سال. از این رو اصطلاح تکامل.
 
در کتاب "از ماده چسبنده و لزج به خدا – یک علم مبتنی بر دفاع از خلقت در مقابل تکامل" نویسنده Bruce R. Matson مورد بحث مفهوم خلقت به عنوان درست و حساب دقیق در مورد نحوه زندگی به دست می آمد در جهان است. تلاش او برای اثبات این اعتقاد با استفاده از علم مبتنی بر حقایق و شواهد از طراحی هوشمند در سراسر طبیعت است که نمی توان منطقی توضیح داده شده از طریق فرآیندهای طبیعی است. در عنوان ماده چسبنده و لزج به خدا مخفف بی خدا Ocean Origins به فضل مقرر طراح. Matson را مبتنی بر علم مورد شروع به از بین بردن این باور است که زندگی را ریشه آمد از ماده چسبنده و لزج از اقیانوس ها و در نتیجه منجر به طراحی هوشمند از یک خالق.
 
 
از ماده چسبنده و لزج به خدا – یک علم مبتنی بر دفاع از خلقت در مقابل تکامل
نوشته شده توسط Bruce R. Matson
Kindle | $2.99
شومیز | $14.46 (آمازون)
گوشه | $10.99
شومیز | $16.99 (Barnes & Noble)
E-book | $2.99
شومیز | $12.05 (GoToPublish)
 
دیجیتال و فیزیکی نسخه از این کتاب در دسترس هستند در GoToPublish آمازون بارنز و شریف و brucermatson1.com. چنگ زدن یک کپی در حال حاضر و پیدا کردن پاسخ به برخی از زندگی بزرگترین سوال است.
 
 
درباره نویسنده
 
Bruce R. Matson است یک مربی و یک مؤمن مؤمن از ایمان مسیحی. او 30 سال تجربه به عنوان مربی آموزش دانش آموزان به عنوان جوان به عنوان kindergarteners برای کلاس هشتم.
 
Matson تشخیص داده شد با مرحله چهار لنفوم غیر هوچکین نوعی سرطان است که مورد نیاز او را به انجام 18 جلسه شیمی درمانی و یک ماه از تابش پس از یک بعد دوباره به وقوع پیوست. در طول این زمان بیماری خود را در تقویت ایمان به خدا و انگیزه او برای نوشتن این کتاب در دفاع از خلقت و خالق خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب