همین لیمو فوران: 'هیچ کس می خواهد به شنیدن از Birther-In-Chief' در جورج فلوید

سی ان ان لنگر همین لیمو تخلیه جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پس از وزارت دادگستری روز پنجشنبه گفت که رئیس

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

سی ان ان لنگر همین لیمو تخلیه جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پس از وزارت دادگستری روز پنجشنبه گفت که رئیس جمهور بود "به طور فعال نظارت بر" تحقیق و تفحص از چهار مینیاپولیس افسران پلیس بیش از مرگ یک غیر مسلح سیاه و گفتند که هیچ کس "می خواهد به شنیدن از Birther-in-Chief."

در یک کنفرانس مطبوعاتی در اواخر بعد از ظهر پنجشنبه محلی و فدرال محققان اصرار داشت که آنها "نمی تواند راش" آوردن اتهامات عنوان شده برای مرگ جورج فلوید بود که مرده پس از یک افسر kneeled در گردن او برای چند دقیقه. با تظاهرات خشمگین در سراسر کشور ایالات متحده آمریکا, وکیل اریکا مک دونالد گفت: این تحقیقات بود یک "اولویت" برای فدرال قبل از اضافه کردن که تهمت و دادستان کل ویلیام بر پرداخت شد بالا با توجه به این مورد است.

لحظات پس از پايه بلند كن بادي پیچیده لیمو منفجر بیش از MacDonald استناد رئیس جمهور در این وضعیت خاص آوردن تعدادی از حوادث تهمت درگیر شده است در طول سال است که به طور گسترده ای دیده شده است به عنوان نژادپرست است.

"من می دانم که او کار سختی است اما حدس بزنید چه زمانی که ما در حال صادقانه در حال حاضر هیچ کس می خواهد به شنیدن از کاخ سفید و یا دادستان کل در حال حاضر" لیمو بانگ زد. "هیچ کس می خواهد به شنیدن از مردی که می خواست مجازات اعدام را به آمده به عقب برای پارک مرکزی پنج".

"هیچ کس می خواهد به شنیدن از کسی که می گوید که رئیس جمهور سابق متولد نشده در این کشور" سی ان ان لنگر ادامه داد: در چیزی از یک تماس-و-پاسخ مد. "هیچ کس می خواهد به شنیدن از کسی که وجود دارد گفت:" بسیار خوب مردم در هر دو طرف.' آیا شما را در درک آنچه من گفت؟"

"هیچ کس می خواهد به شنیدن از کسی که آنها را درک به عنوان کمک به موقعیت های شبیه به این در این جامعه" لیمو نگه داشتم. "نه به طور مستقیم اما اجازه می دهد مردم می خواهم که به فکر می کنم آنها می توانید به دور از این. هیچ کس می خواهد به شنیدن از Birther-in-Chief, از, 'فرزندان سگ'-تماس با فردی که می گوید که ورزشکاران زانو به این دلیل بسیار است."

پس از سرزنش بازرسان فدرال برای به ظاهر بیشتر ضرورت در گفتن معترضان آرام از بررسی خشونت پلیس لیمو به این نتیجه رسیدند با بیان برخی از همبستگی با تظاهر کنندگان به طور فزاینده ای در میان درگیری های خشونت آمیز.

"من درک می کنم خشم مردم ناراحت در مینیاپولیس, مینه سوتا," او گفت:. "من نمی چشم پوشی از اقدامات. من نمی فهمم این اقدامات, اما من درک خشم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب