دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متنفر بودن رئیس جمهور متنفر از دست دادن و متنفر آمریکایی ها در مورد او را به از دست دادن رئیس جمهور

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران تلاش خود را برای توضیح به روزانه وحش thecourtpoet که POTUS واقعا باید یک

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران تلاش خود را برای توضیح به روزانه وحش thecourtpoet که POTUS واقعا باید یک دستور کار برای دومین دوره به عنوان تیتر می گوید: دلیل واقعی او این است که ترس از تبدیل شدن به یک اصطلاح بازنده است.

او نمی خواهید برای به انجام رساندن بیشتر از هر چیزی به عنوان یک ماده از سیاست. جنگ وجود دارد که در آنچه می گذرد برای مغلوب ساختن پیشی جستن روح و از آنجا که او مانند یک نیازمندان آشفته 5 ساله که زندگی یک nonstop دمدمی مزاجی نشان می دهد همه ما به ناچار به آن جنگ که این است: او می خواهد را به نفع خود اما او نمی خواهید هر یک از مسئولیت هایی است که در واقع با آمدن رئیس جمهور می شود.

او می خواهد برای برنده شدن در این انتخابات که بسیار روشن است چرا که او به مراتب بیشتر از بسیاری از افراد در زندگی است که در مورد برنده شدن و اگر شما یک رئیس جمهور کنونی و شما از دست دادن در انتخابات مجدد شما خواهد بود به عنوان یک بازنده است. هیچ گرفتن در اطراف آن است. جیمی کارتر—بازنده است. George H. W. Bush—بازنده است. وجود دارد بیشتر دلایل مهم به می خواهید برای دیدن جو بایدن له مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر بسیار بالا در لیست من خواهد بود لذت دانستن که دونالد جان مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد شد در تاریخ به عنوان یک بازنده به خصوص اگر او می شود مذکور را شکست داد.

او همچنین می خواهد به نفع خود چون تا زمانی که او رئیس جمهور او را نمی توان با عنوان جرم جنایی محاکمه برای هر چیزی. که مطمئنا خود را انگیزه اصلی برای برنده شدن است. او می داند که این قانون بسته شدن در از هر تعداد از جهات. دفتر بیضی یکی از کارت بیمه در برابر چند کیفرخواست که در انتظار او در جهان است.

اما او نمی کند در واقع می خواهم به رئیس جمهور. به خوبی بررسی کنید که. او دوست دارد که به نام آقای رئیس جمهور. او عاشق مردم بودن متملق به او. او به نظر می رسد خوب با کاخ سفید که او یک بار به عنوان یک روگرفت. او احتمالا می شود یک ضربه خفیف از دانستن چیزهای که تنها رئیس جمهور را وادار به می دانم که مانند پوتین شماره تلفن و که در آن کامپیوتر نگهداری می شوند. و البته او دوست دارد به قدرت و راه او نقض آن است که اگر ما تا به حال یک حزب جمهوریخواه در کنگره بود که در واقع انجام آن شغل را بدست او را استیضاح و بوت از قبل.

اما حاکم? او بدیهی است که از آن متنفر. جایی که در داخل ناهنجار مغز خود او می داند که او را بمکد در آن است. منظورم این است که او به حق است ؟ او احتمالا نمی تواند واقعا فکر می کنم مثلا که او را به کار گرفته و همه گیر هست. من نمی گویم او احساس بد است. عادی ترین انسان که وجدان خواهد بود تخمگذار بیدار هر شب رفتن "چگونه خدا را نام می تواند به من گفته اند در اواخر فوریه که ما تا به حال 15 مورد و به زودی از آن خواهد بود صفر ؟ من قصد دارم برای رفتن در تاریخ به عنوان یک کل nutjob."

مغلوب ساختن پیشی جستن است و هیچ وجدان البته خیلی شک دارم او فکر می کند که. هنوز آگاهی کامل خود را ناکافی در هر جنبه ای از این کار باید بارج راه خود را به ذهن خود را هر طوری که اغلب. او shoos آن را پس از یک زن و شوهر مزاحم ثانیه اما او می داند. او نمی خواهد که به yap دائما در مورد چگونه بزرگ او است ("هیچ کس تا به حال انجام یک کار بهتر از من انجام می دهند به عنوان رئیس جمهور" او در واقع گفت که یکی او را گفت: بسیاری از چیزهایی مانند آن) و اگر او را نمی دانند ،

این بخشی از دلیل او هیچ دستور کار است. منظورم اینه که دستیاران که صحبت به Swin را سنگ فرش با هم چیزی است. آنها کاملا در نور که 62-IQ کلمه سالاد تهمت انداخت در Sean Hannity مورد دوم-ترم اولویت است. اما او نمی خواهید برای به انجام رساندن هر چیزی به نمایندگی از مردم آمریکا است. و به یاد داشته باشید او به تنهایی است. جمهوری خواهان به طور کلی نمی خواهید برای انجام هر چیزی برای مردم آمریکا است.

آنها تا به حال در انتخابات ریاست جمهوری و توافق کنترل هر دو مجلس کنگره به مدت دو سال و چه آنها منتقل می کند ؟ یک چیز. مالیات را کاهش دهد. که کل قوه مقننه در دستور کار حزب جمهوری خواه. اگر آنها تا به حال هر چیز دیگری که آنها می خواستند به انجام آنها تا به حال دو سال آن را انجام دهد! زیرساخت—هر کس مذاکرات در مورد تهمت و زیرساخت ها است. چرا آنها این کار را در این دو سال ؟ من فکر می کنم که خاص عدم سقوط بیشتر میچ مک کانل از مغلوب ساختن پیشی جستن به دلیل میچ نمی خواهند دولت انجام هر کاری برای هر کسی که تا به حال در حالی که تهمت صرفا نمی دهد گه یک راه یا دیگری. اما حتی اگر تهمت بود و می خواست آن را واقعا آن را می خواستم مک کانل خواهد آن را انجام داده اند.

مغلوب ساختن پیشی جستن است مانند یک ادم سفیه و احمق است که راه آن است که فقط مغز ذوب. او می خواست برای پیروزی مجدد؟ - همه او را قبل از همه گیر شد تا حدودی کمتر از یک تشکر و تصویب یک زیرساخت لایحه. او می شده اند cruising. سپس هنگامی که این بیماری همه گیر آمار همه او تا به حال به انجام امتحان کنید. او فقط نیاز به آن را به طور جدی در ماه های ژانویه و تظاهر او به مراقبت در مورد چیزی علاوه بر رأی خود هنگامی که از 2500 نفر از مردم در حال مرگ در هر روز است.

که ما به ارمغان می آورد به نهایی ما در تناقض است. او می خواهد را به نفع خود, چرا که به او زندگی فقط یک nonstop, کیر مسابقه. اما برخی از تیره کپک زده و بخشی از او می خواهد به از دست دادن چرا که او مطمئن نیست عمل مانند یک مرد که می خواهد به نفع خود. نادیده گرفتن این ویروس; برداشت پول فدرال برای تست و در حال حاضر ساخت یکی از آخرین چاقو در نظر گرفتن دور Obamacare—در زمانی که میلیون ها نفر از آمریکایی ها در حال از دست دادن شغل خود و از این رو خود را با حمایت کارفرما بیمه سلامت—نه اقدامات از یک مرد که می خواهد به نفع خود. آنها اعمال شکنجه ناپایدار فرد که ذهن در حالت مداوم ویران شده توسط جنگ احساسات.

به طوری که جنگ ما 17 هفته از آن برای تحمل و قدرت. از آن خواهد شد سرگرم کننده در زمان. اما اغلب آن را دردناک به سازمان دیده بان به عنوان او فریاد می زند دروغ و شعارهای فاشیستی به نیمه خالی سالن ها با میلیون ها نفر از کسانی که کمی coronavirus توپ رقص در اطراف در fetid جو سنجش که او رهبری برای شکست تحقیر آمیز مصمم به سوزاندن این کشور را قبل از او می رود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن