دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رسانهها تصویری به تصویر کشیدن 'قدرت سفید' شعار و سپس حذف

رئیس جمهور ایالات متحده به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو که به تصویر کشیده شده یک مرد در فلوریدا شعار سفید suprem

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

رئیس جمهور ایالات متحده به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو که به تصویر کشیده شده یک مرد در فلوریدا شعار سفید supremacist عبارت است. صدای جیر جیر بود و بعد حذف شد, با سخنگوی کاخ سفید ادعا تهمت را نمی شنوند "یک بیانیه است."

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به خود جلب کرد خشم در یکشنبه پس از او را بازتوییت کرد یک ویدیو که در آن یکی از حامیان شعار "قدرت سفید" در گروهی از معترضان در فلوریدا.

در این ویدئو به تصویر کشیده معترضان و تهمت حامیان فریاد profanities در هر یک از دیگر در روستاها بازنشستگی جامعه در مرکزی فلوریدا.

در این ویدئو یک مرد سوار سبد خرید گلف خود را مطرح مشت و بارها و بارها شعار "سفید قدرت" عبارت اغلب استفاده می شود توسط سفید supremacists.

ادامه مطلب: نظر: مقاومت در برابر تهمت با لطف و کرامت

"با تشکر از شما به افراد زیادی از روستاها. چپ رادیکال هیچ چیز دموکرات ها سقوط خواهد کرد در پاییز" مغلوب ساختن پیشی جستن در بالا نوشتم اصلی توییت حاوی تصویری.

"فاسد جو است. شما به زودی ببینید!!!" مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر در ادامه با اشاره به معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکراتیک نامزد برای رئیس جمهور.

مغلوب ساختن پیشی جستن بعد حذف توییت های ویدئویی. سخنگوی کاخ سفید در جاد Deere گفت: ما رهبر "نه شنیدن یک بیانیه صادر شده در این ویدئو."

ادامه مطلب: تهمت فردی گری را التیام بخشد نه ما روابط میگه آلمان Maas

مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر به طور گسترده ای را محکوم کرد و از جمله با اعضای حزب جمهوری خواه.

"پس از آن بود ناسزا-laced. تمام چیزی که توهین آمیز بود. قطعا اظهار نظر در مورد سفید قدرت تهاجمی" تیم اسکات یک جمهوری خواه سناتور آمریکایی از ایالت کارولینای جنوبی گفت: در آمریکا یک شبکه تلویزیونی سی ان ان. "این غیرقابل دفاع. ما باید آن را به پایین."

تهمت متهم شده است از وخیم تر شدن تنش های نژادی در آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود. کسانی که اتهامات تشدید در طول های اخیر Black Lives Matter تظاهرات که بوجود آمده اند در سراسر کشور بعد از پلیس با قتل جورج فلوید.

dv/mm (AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب