دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد شدید 'چپ فاشیسم" در Mt. Rushmore سخنرانی برای ژوئیه 4

صحبت کردن در Mt. Rushmore رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تقبیح "انصراف " فرهنگ" و تهدید

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

صحبت کردن در Mt. Rushmore رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تقبیح "انصراف " فرهنگ" و تهدید تیز مجازات برای کسانی که defacing بناهای تاریخی. هزاران نفر از مردم جمع آوری شده در این سایت با وجود coronavirus نگرانی.

ایالات متحده "شاهد بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما بدنام قهرمانان ما پاک کردن ارزشها و تلقین فرزندان ما" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک سخنرانی در شب جمعه در Mt. Rushmore سنگ توده است که ویژگی های اشکال جسمانی خودت منع کن از رییس جمهور. چهره جورج واشنگتن و توماس جفرسون تئودور روزولت و آبراهام لینکلن حک شده بود به کوه در دهه 1920 با هر یک از سران حدود 18.3 متر (60 فوت) بالا است.

"این بنای تاریخی را هرگز به تخریب این قهرمانان هرگز مخدوش ... دستاوردهای خود را هرگز فراموش نخواهد شد و Mt. Rushmore خواهد ماند برای همیشه لطفا برای" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ارجاع اخیر سرنگونی و یا از بین بردن مجسمه ها در ارتباط با استعمار و تبعیض نژادی.

ادامه مطلب: آنچه باید انجام شود با بحث آثار?

"این حمله را بر ما آزادی باید متوقف شود و از آن متوقف خواهد شد" رئیس جمهور اضافه شده است.

"ما در مدارس ما اتاق های خبر و حتی ما اتاق جدید وجود دارد چپ فاشیسم" او گفت:. "همین دلیل است که من استقرار اجرای قانون فدرال برای حفاظت از بناهای تاریخی, دستگیری تظاهر کنندگان و تعقیب مجرم به حد کامل از قانون است."

"ما هرگز لغو پلیس گفت: در یکی دیگر از مرجع به یک ایده است که در پاسخ های اخیر موارد خشونت پلیس.

تهمت نیز گفت: ما را خواهد ساخت پارک یادبود شامل تندیس از "بزرگترین آمریکایی است که تا کنون زندگی می کردند."

هیچ ماسک صورت

یک جمعیت چندین هزار نفر استقبال مغلوب ساختن پیشی جستن برای سخنرانی نادیده گرفتن خطر ابتلا به کروناویروس گسترش یافته است. مقامات دولتی ساخته شده اند در صورت ماسک در دسترس است اما اجباری نیست برای کسانی که حضور در این تجمع است. تصاویر از صحنه نشان داد تقریبا تمام مخاطبان و کاربران فوق اندازه گیری. مغلوب ساختن پیشی جستن خود را نمی پوشیدن ماسک. مخاطبان بود لازم نیست به لحاظ اجتماعی فاصله.

داکوتای جنوبی و فرماندار کریستی Noem که او نیز صحبت کرد در این مراسم گفت که حذف از گذشته در حال انجام است "عمدا" به منظور از بین بردن مبانی اولیه ما است.

"اجازه دهید ما نه از بین بردن تاریخچه - اجازه دهید ما از آن یاد" او گفت:.

People in the audience clap (Getty Images/AFP/S. Loeb)

تعداد کمی از مردم در این تجمع به نظر می رسید علاقه مند در مراحل کارشناسان توصیه می کنند برای جلوگیری از گسترش coronavirus

بازی با آتش

این رویداد قرار است به اوج رسیدن با یک نمایش آتش بازی در شب ما روز استقلال. مقامات تا به حال متوقف تمرین در سال 2009 به دلیل خطر آتش سوزی جنگل ها و آلودگی در سیاه و سفید پوشیده شده از درخت تپه منطقه است. مغلوب ساختن پیشی جستن اما با موفقیت تحت فشار قرار دادند برای از سرگیری استفاده از آتش بازی در این سال امیدوار کننده "یک نمایش آتش بازی مانند چند نفر را دیده اند" پیش از سفر خود به داکوتای جنوبی بنای تاریخی است.

کارشناسان هشدار داده اند که آب و هوا خشک و افزایش آتش سوزی تهدید.

"سیاه تپه به طور کلی یک جعبه آتش زنه این زمان از سال و در حال حاضر آنها در یک خشکسالی" آتش سوزی متخصص و سیاه تپه ساکن لایحه Gabbert گفت: رادیو عمومی ملی در اوایل این هفته.

مغلوب ساختن پیشی جستن 'نیاز به باز کردن چشم خود را'

بومیان آمریکا همچنین با انتقاد از رییس جمهور آمریکا برای برگزاری این تجمع در زمین از پدران خود.

"رئيس جمهور نیاز به باز کردن چشمان خود گفت:" سالمند Hehakaho زباله از Oglala سو قبیله. "ما مردم بیش از حد و آن سرزمین ما برای اولین بار."

ادامه مطلب: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رسانهها تصویری به تصویر کشیدن 'قدرت سفید' شعار و سپس حذف آن

دولت آمریکا وعده داده بود زمین های اطراف کوه. Rushmore به سو مردم در یک سال 1868 توافق اما تصرف زمین در دهه با وجود این سند است.

آمریکا در انتظار بزرگترین سیاسی, تعطیلات 4 جولای در حالی که متزلزل دوقلو بحران همه گیر و جنبش اعتراضی باعث قتل جورج فلوید توسط پلیس در ایالت مینه سوتا برخی از پنج هفته پیش. مغلوب ساختن پیشی جستن است با توجه به بازگشت به واشنگتن دی سی برای بزرگتر جشن در روز شنبه.

بیشتر بخوانید: آمریکا می گذرد دموکراتیک پلیس لایحه اصلاحات

dj/اس ام اس (AFP AP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن