دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هرج و مرج و قتل عام جمهور می خواهد به قانون و نظم نامزد

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال اجرا است برای انتخاب مجدد بر روی پلت فرم از بی پروا تشویق شهروندان به خطر

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال اجرا است برای انتخاب مجدد بر روی پلت فرم از بی پروا تشویق شهروندان به خطر مرگ به "بازگشایی" اقتصاد در حالی که او foments دولت خشونت را تشویق می کند و یک مسابقه جنگ.

در حالی که بسیاری تلاش کرده اند برای تشخیص سیاسی زرنگ و دانا استراتژی اساسی مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر آشکارا پوچ پیام وجود دارد ممکن است یکی. بیش از چندین سال از ریاست جمهوری او تهمت تدریجی است اما در حال حاضر کاملا قطعی در آغوش یک مجموعه ای از سیاست موقعیت است که استبدادی نژادپرستانه و در واقع fascistic.

و به عنوان یک نامزد برای انتخاب مجدد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر مواجه با چالش دفاع از آن سیاست بدون در نظر گرفتن چگونه منفور—و در واقع چگونه محبوب—آنها ثابت شده باشد.

در چند روز گذشته بسیاری از, مناسب به, کشیده شباهتها بین تهمت و جورج والاس سابق فرماندار آلاباما بود که قابل توجه اما در نهایت محدود, موفقیت, مصرف خود را جشن دولت نژاد پرستی در جاده ها به میشیگان و دیگر ایالات غرب میانه به عنوان یک نامزد مستقل ریاست جمهوری در سال 1968.

قبل از ورود به عرصه ملی, Wallace حال بد نامی برای دفاع از خود با استفاده از مأموران اجرای قانون به عنوان شوک سربازان متهم با رها کردن خشونت در آفریقایی-آمریکایی و مدنی. به عنوان شهرهای شمالی شروع به سوزاندن خستگی ناپذیر پس از ترور مارتین لوتر کینگ در سال 1968 برخی سفیده که می ترسید قریب الوقوع مسابقه جنگ در بر داشت والاس پیام قانع کننده است.

والاس کمپین, اما, آمد, آیا به عنوان خود را پس از آن تلاش در دفتر ملی. در حالی که وجود دارد قابل توجه مربوط به حوزه های میان هنوز هم اکثریت رای دهندگان سفید برای یک آشکارا نژادپرستانه نامزد طرفدار دولت بیشتر رای دهندگان باقی مانده با احتیاط از حداقل آشکارا حمایت یک سیاست بود که نه تنها از نظر اخلاقی منفور بلکه شاید بیشتر نگران کننده وعده داده شده برای دیدار با اختلال با سطح و حتی بیشتر از خشونت و در نتیجه هرج و مرج بالقوه برای کشور است.

این است که در آن ریچارد نیکسون باشید و سیاسی درخشندگی در زمان بیش از. با کمک ماهر مشاوران سیاسی از جمله Roger Ailes کارل روو و همچنین به عنوان یک جوان راجر سنگ و—مهمتر از همه—Pat Buchanan نیکسون اختصاص والاس کمپین تم ها و سیاست ها از جمله و به ویژه درخواست های خود را به nativism و نژاد پرستی. اما نیکسون بود تا با یک تفاوت مهم. در حالی که والاس آشکارا ترویج خشونت و درگیری نیکسون به طور مداوم ارائه خود را به عنوان عامل "نظم و قانون" مردی که پایان جنگ در ویتنام و جلوگیری از یکی در خانه, البته با استفاده از دوز سنگین از نیروی زمانی که مورد نیاز است.

که تمایز حیاتی بود به نیکسون موفقیت سیاسی به اوج خود رسید که در لغزش مجدد انتخابات در سال 1972 جذاب به آنچه که او (رک و پوست کنده از بسیاری جهات به درستی) به عنوان "اکثریت خاموش" از آمریکایی ها که گاهی یک ملت است که به عقب کشیده از آستانه هرج و مرج نیست و اتفاقا در حالی که قاطعانه هل دادن به عقب در برابر خواسته های آفریقایی-آمریکایی برای قانونی و عدالت اقتصادی.

در حالی که واترگیت نیکسون به پایان رسید ریاست جمهوری خود سیاست ارائه یک قالب است که نامزدهای جمهوریخواه بسیاری از توصیه یکی یا بیشتر از نیکسون Svengalis دنبال برای چندین دهه در آن نژادپرستانه پیام رسانی و ارتقاء سنگین استفاده از اجرای قانون اعزام شدند اما در این سرویس یک پیام حفظ نظم و جلوگیری از کشور از یک تبار را به هرج و مرج—نه والاس وعده دولت آشکارا و به شدت دامن زدن و ترویج چنین هرج و مرج است.

هنگامی که او وارد اتاق دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد اقدام, اما, وقاحت, به reenact نیکسون اکثریت خاموش استراتژی که او بدون شک به یاد خوبی از خود جوانان است. مغلوب ساختن پیشی جستن تعهد در سخنرانی مراسم تحلیف خود را به صحبت می کنند را فراموش کرده اید "مردان و زنان ملت ما" harkened به طور مستقیم به نیکسون اکثریت خاموش پیام. اما مغلوب ساختن پیشی جستن تصویر آمریکا در حالت نزدیک به هرج و مرج و یک سایت از "قتل عام" به نظر می رسید عجیب و غریب برای اکثر آمریکایی ها با توجه به اینکه زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان کار از رئیس جمهور اوباما در سال 2017, ملت, در اقتصادی شکوفایی و چند پیش بینی نیاز به ذخیره شود از اختلال به عنوان نیکسون قول داده بود در سال 1968.

اما همانطور که معلوم شد تهمت خود را چه از طریق طراحی و یا گرايش اقدام به عنوان رئیس جمهور برای اجرای یک سری از سیاست هایی که به طور فزاینده ای به سقوط دولت و ملت را به مرتب کردن بر اساس از جنگ و خشونت و در نهایت تحت اللفظی قتل عام و مدنی اختلال است که او وارد اتاق امیدوار کننده برای درمان.

مغلوب ساختن پیشی جستن همواره موفق به تمرکز ملت را ظالمانه و اغلب ننگین و بلاغت و همچنین هرج و مرج و تنبل سبک خود حکومت. اما زمینه ای که نگران کننده سطح مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال حتی بیشتر نگران کننده مجموعه ای از سیاست ها کامل واردات است که تنها در حال تبدیل شدن روشن به ملت (و ممکن است گمان می برند گاهی مغلوب ساختن پیشی جستن خود را) به عنوان رئیس جمهور آماده برای دفاع از رکورد خود در پیش از انتخابات.

اول مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است که ائتلاف یکپارچه پذیرای فاشیست و قسم خورده نژادپرستان. این lynchpin لحظه برای این جنبه از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری بود Charlottesville, زمانی که, در پی جمع خدمه رنگارنگ از نئو نازی ها و زیاد شدن اعضای کلن و دیگر فاضلاب ساکنان به اوج خود رسید که در قتل یک بی گناه تهمت اعلام نژادپرستانه اراذل و اوباش به "بسیار خوب مردم است."

یکی می تواند بحث آنچه که رهبری نسبت ناروا به او متخاصم در آغوش چنین نژادپرستان اما این احتمال وجود دارد او معتقد Klanners امدادرسانی به مسافران همکار خود شده بود کلید انتخاباتی خود را با موفقیت و نمی تواند عاقلانه بود jettisoned به عنوان یک ماده در استراتژی سیاسی صرف نظر از murderousness. هر چه این "استدلال" از مغلوب ساختن پیشی جستن addled و خراب شده ذهن خود را انتخاب ایستاده با قاتل متعصبی بود و عبور از خط مرزی برای رئیس جمهور. پس از آن تهمت و نژادپرستانه رزمندگان بودند به معنای واقعی کلمه یکی است.

از آن نقطه به آن بود اما اجتناب ناپذیر است که مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد همچنان ایستاده این دومی بعد brownshirts مهم نیست که چقدر منفور خود را انجام ممکن است.

برخی ممکن است شوکه شده اند که در میان همه گیر مغلوب ساختن پیشی جستن آشکارا را تشویق می کردند شبه نظامیان عضو به عنوان آنها فرود در پایتخت دولت طولانی اسلحه و نارنجک های پرتابی در دو, به تهدید و ارعاب مقامات دولتی و حتی چسبیدن به آنها را در تمثال. اما با توجه به این که مغلوب ساختن پیشی جستن از مدتها پیش تصمیم به قرار دادن در بسیاری خود را با این رنگارنگ شوک سربازان ولی انتخاب به valorize آنها را حتی به عنوان آنها فریاد زد در چهره افسران پلیس به طور بالقوه آلوده کردن آنها را با یک کشنده پاتوژن.

دوم مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است یکی دیگر سرنوشت ساز سیاست انتخاب موثر و حتی قبل از آغاز ریاست جمهوری خود: حمایت تفنگ تعصب. در مواجهه با حوادث مانند 2017 جرم تیراندازی تا حد زیادی از سفید تعطیلات در لاس وگاس و همچنین به عنوان اکتبر 2018 دبیرستان, تیراندازی در مرفه حومه شهر, پارک, فلوریدا, مغلوب ساختن پیشی جستن در ابتدا ساخته شده سر و صدا در مورد مصرف محدود و شدت محبوب مراحل به تصویب تفنگ قوانین ایمنی از جمله زمینه های جهانی چک.

اما هر بار مغلوب ساختن پیشی جستن به سرعت در حال رد پیشنهادات خود را پس از اینکه به یاد NRA که پایه اش 2016 پیروزی شامل تعداد کمی از آمریکایی ها بر این باورند که "حق" خود را به شخصی armories بیشتر هر آمریکایی علاقه ایمنی شخصی بدون در نظر گرفتن نتیجه قتل عام.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و در حال حاضر دور انداخته و حتی تظاهر به حمایت هر تفنگ ایمنی تلاش و در عوض گرفته است به طور معمول دفاع از رادیکال ترین و پارانوئید سبک از نرم افزار-"متمم دوم" شعارهای از جمله تشویق در خود شبه نظامی متحدان آنها رژه در اطراف این ادعا که "دموکرات" خدمتگزاران مردم در حال دروغ گفتن در انتظار برای مصادره خود منابع کافی مهمات و نیمه اتوماتیک سلاح.

این مشکل برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که یک بار دیگر او را به اتخاذ سیاست قرار دادن او را مستقیما در تقابل با بسیاری از ملت است. NRA در حال حاضر بحرانزده و نزولی به عجز از پرداخت دیون خود را به عنوان رادیکال سیاست های به طور فزاینده ای بی اعتبار سیاسی است. برای مثال در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن را ستایش تفنگ آجیل که فرود در ریچموند, ویرجینیا در اعتراض به تازگی تصویب متوسط تفنگ ایمنی اصلاحات که در دولت آن حمایت برای کسانی که بسیار اصلاحات اجازه داده است که حزب دموکرات کنترل هر دو مجلس قوه مقننه ایالتی و حفظ حکومت ساخت که قبلا به شدت دولت جمهوری دموکراتیک استوار برای اولین بار در دهه. همان نتیجه را به خوبی ممکن است رخ دهد در جاهای دیگر در چرخه انتخابات بعدی.

سوم مغلوب ساختن پیشی جستن را در آغوش رادیکال ضد قانونی و ضد علم سیاست در دستور کار است که باعث می شود رونالد ریگان به نظر می رسد مانند یک دولت لیبرال—ارائه شده است او به سادگی قادر به به طور موثر این کشور منجر شود و در میان همه گیر. در حال حاضر آن است که به خوبی مستند شده است که تهمت برچیده و یا نادیده موسسات علمی که آماده ایستاده بود به او توصیه در مورد چگونه برای جلوگیری از یک فاجعه در ابتدا از coronavirus بیماری همه گیر. اما در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت تصادفا به یک آشکار آغوش منطقی و مبتنی بر علم بهداشت عمومی اقدامات تهمت و دولت او به طور جدی به مخالفت بسیار بهداشت عمومی اقدامات رئیس جمهور به ظاهر و دیر تایید شده.

مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان خود را به بهداشت عمومی اقدامات برای "جلوگیری از گسترش" شده اند و نه فقط شعارهای مانند توییتهایی خواستار "آزادی." وزارت دادگستری تحت دادستان کل ویلیام Barr—زمان متعهد دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن از جنگ در دولت خود—شده است آغاز کرده است برای هفته ها در یک حقوقی قلدری مبارزات انتخاباتی طراحی شده برای فشار شهرداران و فرمانداران برای جلوگیری از پیروی از دستورالعمل های از مغلوب ساختن پیشی جستن خود CDC و "باز کردن" خود را در شهرها و ایالات متحده به ویروس.

مبارزات انتخاباتی ممکن است موجب جمعه با DOJ, خلاصه پرونده در دادگاه فدرال frivolously به چالش کشیدن به عنوان "خودسرانه" و "غیر منطقی" اقامت در خانه جهت است که فرماندار میشیگان اعمال شده در دشت مطابق با منطق و دستورالعمل توصیه های کروناویروس نیروی کار به ریاست تهمت خود معاون رئیس جمهور. مختصر بعید است که هر گونه حقوقی تاثیر (در واقع, در شب جمعه, دیوان عالی کشور را رد کرد و یک چالش برای استفاده از چنین علمی دستورالعمل به خانه عبادت بر اساس همین ضعیف حقوقی و قانونی است که بر این DOJ نیز پشتیبانی می کند).

اما تهمت را علیه خود بهداشت عمومی ارشاد نه تنها از نظر قانونی محکوم است و همچنین به لحاظ سیاسی به وقوع پيوسته است. به عنوان رای گیری به طور مداوم نشان می دهد اکثریت مردم و به خصوص مسن تر رای دهندگان که در حال کلید برای مغلوب ساختن پیشی جستن احتمالي "پایه" هیچ علاقه ای به گرفتن تهمت را به "باز" خود را در معرض عفونت بدون اعتماد و پزشکی, پشتیبانی از اقدامات برای حفاظت از سلامت خود. بر این اساس مغلوب ساختن پیشی جستن در جریان جنگ با علوم یک بار دیگر برگ او را در تقابل با رای دهندگان به او نیاز دارد را به نفع خود.

در نهایت و مربوط به زمان حاضر وجود دارد مغلوب ساختن پیشی جستن را در آغوش طرفدار خشونت پلیس سیاست. تهمت وارد شده در پی در حال تولد و در ابتدا موفق, تلاش, توسط DOJ تحت رهبری اوباما دادستان کل اریک هولدر به فشار و در زمان کار همکاری با سازمان های اجرای قانون محلی در سراسر کشور به منظور بهبود شیوه های پلیس و جلوگیری از غیر ضروری با استفاده از زور و غیر قانونی بازداشت.

مغلوب ساختن پیشی جستن اول AG جف جلسات را تهدید به خالی در حال حاضر موجود داوطلبانه موافقت نامه بین دو شهرستانها و DOJ به اصلاح شیوه های پلیس. در حالی که این تلاش شکست خورده جلسات و حتی بیشتر از شدت بار بعد از او باعث DOJ را در مورد چهره از دولت فدرال سیاست های قبلی به دنبال برای جلوگیری از خطرناک سوء استفاده پلیس به یکی که به طور موثر به تایید آنها.

به عنوان او را ترک اتاق جلسات با صدور یادداشت رسمی محدود کردن اشتغال از دستورات برای جلوگیری از سوء استفاده پلیس. Barr است پس پیشنهاد کرد که سوء استفاده پلیس شیوه در واقع این محصول از شهروندان فقدان "احترام" برای ماموران که به آنها حمله. بر این اساس در این نقطه زمانی که DOJ اعلام این شروع یک حقوق مدنی بررسی استفاده از زور توسط پلیس به بار می گوید که آنها انجام می دهند در مینیاپولیس اعضای جامعه باید به دلیل کمی اعتبار بخش ادعای ایمان خوب است. اعتماد عمومی نمی شده اند تقویت وقتی که تهمت به تمام ظاهر شد اما نادیده گرفتن خواسته های عدالت از اعضای جورج فلوید خانواده در طول تماس های اخیر.

این رکورد تهمت باید ایستادن بر روی عنوان به دنبال او گشتند و آن را نه تنها یک نفرت انگیز ولی محبوب به عنوان هر دو این بیماری همه گیر و در حال حاضر فوران اعتراضات علیه خشونت پلیس تأکید کردهاند.

تهمت سیاسی اجازه دهید به تنهایی اصولی بحران بود نمونه توسط توییتهایی او ساطع شده در پی تظاهرات و در برخی موارد خشونت رخ داده است که در سراسر کشور—و در مقابل کاخ سفید بیش از گذشته چند روز در پی قتل پلیس جورج فلوید در مینیاپولیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن در نزدیکی کلمه به کلمه تکرار والاس 1968 حمایت از پلیس شورش "غارت منجر به تیراندازی," اولین نشانه نیت خود را, اما آنها روشن تر شده پس.

صبح روز شنبه تهمت صادر شده یک سری از توییت اعلام, با ظاهری glee که سرویس مخفی ایستاده بود و آماده برای شرکت در آنچه که صدا مانند یک presidentially تصور حمله به تظاهرکنندگان که جمع شده بودند در خارج از کاخ سفید است. در مغلوب ساختن پیشی جستن حساب عوامل به مونتاژ بود "سگ باطل و [این] اکثر شوم سلاح من تا کنون دیده اند" به "خوش آمد می گوید[]" معترضان. خواندن رنگارنگ شرح این آماده سازی برای اجرای قانون خشونت چپ یک خواننده با یک برداشت مشخص است که رئیس جمهور ناراضی بود که سرویس مخفی نیست که مناسبت به اجازه سست سگ فقط به عنوان بیرمنگام آلاباما کلانتر گاو کانر را بر مدنی در سال 1963.

مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به دیدن یک مبارزه واقعی فوران خارج از کاخ سفید ساخته شده بود از همه بیشتر روشن در یکی دیگر از صدای جیر جیر که در آن او آشکارا بر نام او "ماگا" متحدان برای آمدن به واشنگتن برای مقابله با کسانی که در اعتراض به خشونت پلیس. که رفت و به "خوب مردم" که قبلا در راهپیمایی در شارلوتزویل و اخیرا درگیر در مسلح مشاغل از پایتخت دولت در مغلوب ساختن پیشی جستن از طرف. ظاهرا چنین تحولات ناگهانی و عمده بود باطل هنگامی که مأموران اجرای قانون مسدود کردن منطقه اطراف کاخ سفید از تظاهرات در روز شنبه.

آن را دشوار است به تشخیص بدبینانه و در واقع از جان گذشته, سیاسی, محاسبه جمهور. به عنوان او خیره به احتمال زیاد رسوا انتخاباتی از دست دادن در صورت مغلوب ساختن پیشی جستن باید امیدوار باشیم که مانند نیکسون او می تواند به نوبه خود این کشور ترس از اختلال و نژادی و خشونت به نفع خود ارائه خود را به عنوان یک رهبر خواهد شد که نجات ملت با دست قوی از "نظم و قانون."

مغلوب ساختن پیشی جستن و ناامیدی است احساساتی اما در نگاه به گذشته آن نیز اجتناب ناپذیر است. پس از همه, به عنوان یک نتیجه مستقیم سیاست های او به دنبال به عنوان رئیس جمهور در سه سال کوتاه بسیار قتل عام و هرج و مرج است که او وعده داده شده برای نجات ملت از در واقع به تصویب اما به عنوان یک نتیجه از خود catastrophically خطرناک و غیر مسئولانه سیاست.

از این رو مناسب است که در یک زمان از قبر بحران ملی پاسخ از رئیس جمهور شده است به جورج والاس و آشکارا طولانی برای محاصره کاخ سفید در حالی که او همچنان در داخل به این امید که منجر به ترک خوردگی از سر خواهد به نحوی آوردن ملت به سمت خود. اما آن را بسیار دشوار است به آشکارا آتش سوزی یک ساختمان و سپس به دست آوردن اعتبار برای بعد از خاموش کردن آتش.

حداقل مغلوب ساختن پیشی جستن را غیر مسئولانه انجام شده مسائل روشن برای رای دهندگان. در ماه نوامبر این کشور خواهد بود با یک انتخاب مواجه است که بیشتر استارک از آن ارائه شده در هر انتخابات از حافظه اخیر است که: آیا کشور را تایید آشکار نژادپرستانه و ترویج خشونت دولتی برای دور دوم ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب