دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از دست دادن خود را گرفتن Javanka را لغو و تاریخ و شات گوسفند

خبر خوب این است که "76 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر می گویند که نژادی و تبعیض قومی است که یک مشکل بزرگ در ا

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

خبر خوب این است که "76 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر می گویند که نژادی و تبعیض قومی است که یک مشکل بزرگ در ایالات متحده" با توجه به منموته نظرسنجی, خبر بد برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بالغ تخم ریزی کردن که به ضرب گلوله به برجستگی بر پدر و نژادپرستانه دروغ که اولین رئیس جمهور سیاه پوست متولد شده در کنیا.

این تغییر در جهان اخلاقی—با اکثریت آمریکایی ها در حال حاضر گفت که پلیس هستند بیشتر احتمال دارد به استفاده از نیروی بیش از حد با یک فرد سیاه و سفید از یک سفید از فقط یک سوم از چهار سال پیش—برگ کوچک Trumps در یک موضوع مهم جدا. آنها را با موفقیت زده پدر خود را enormous قرمز-کراوات-دم به جایی قدرت در حزب جمهوری خواه او تعمیرشده در خود پف کرده تصویر.

در حال حاضر که این کشور ابراز مخالفت خود و به عنوان برگ برنده این گزارش نوزاد-ربودن نژادپرستانه استفان میلر آماده سازی یک سخنرانی در "مسابقه و وحدت" سوال بافندگی: چه اتفاقی می افتد به این brats اگر پدر خود را در حال اجرا نیست در این کشور در سال آینده است اما به tweeting با عصبانیت در مورد این افراد در تلاش برای قفل کردن او ؟

به عنوان رئیس جمهور توییتهایی دربارهی چگونه یک 75 ساله معترض هل به زمین توسط بوفالو پلیس و در حال حاضر در وضعیت بحرانی بود antifa مامور مخفی فوق العاده است که سوال این است که تنها تر شدن فوری و فوری برای Ivanka که مدت طولانی است که "به لحاظ اجتماعی قابل قبول" مغلوب ساختن پیشی جستن بچه.

او کسی است که می گویند در مسائل نژادپرستانه با صدای بلند. او کسی است که مذاکرات در مورد "ورود" و "تنوع است." او همچنین کسی است که بنا به گزارش ها پخته شده تا هنوزم ایده از پدر در راه رفتن به کلیسا و نگه داشتن یک کتاب مقدس برای نشان دادن "قدرت" و یا حداقل توانایی راه رفتن. Ivanka است با وسواس اپتیک و در حالی که او ممکن است نگاه مانند توانمند از پدرش وحشتناک سیاست های او اغلب در تلاش برای آنها را محترم میداند.

مانند بسیاری از زنان در Trumpworld, Ivanka ندارد آژانس; او را تا حد زیادی تزئینی. او کسی است که انجام شده در $1,540 MaxMara کیسه مقدس ("خانواده مقدس" رئیس جمهور خواسته شده بود; "کتاب مقدس" او پاسخ داد) که پدر برگزار شد تا در روز شنبه قدم زدن به کلیسا در هفته گذشته و یا حداقل برای ایستادن در خارج آن پس از معترضان شده بود مورد ضرب و شتم و پاره-گاز کشته دور. او نیز فرار در کارگاههای قبلی خود تجسم اما او را با نام تجاری همواره این عجیب و غریب مک کینزی دو صحبت faux فمینیسم.

پس از یک هفته از مهم ترین و تاریخی در سراسر جهان ضد نژادپرستی تظاهرات از عمر دانشگاه ایالتی ویچیتا Tech لغو Ivanka را شروع سخنرانی. می تواند از آن شده است پدر او را "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" tweet? می تواند از آن بوده است پدرش سابقه طولانی نژادپرستی? یا او لغو شد چرا که او تا به حال هیچ کسب و کار به آدرس در وهله اول ؟ آن را غیر ممکن می دانند.

مدرسه منتشر شد گفته: "در پرتو عدالت اجتماعی مسائل مطرح شده توسط جورج فلوید مرگ من درک می کنم و مسئولیت آن زمان اعلام شد حساس" WSU رئیس جمهور گفت:. "من متاسفم که هرگز قصد و من می خواهم شما بدانید که من شنیده ام شما و ما پاسخ دهد."

Ivanka سرزنش "انصراف " فرهنگ" و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن کودکان هیچ استخوان مهمیز وقتی که می آید به جنگ فرهنگ او شروع به پریدن کرد و درست در لباس پوشیدن و مانند یک اوا پرون با هوشمند updo و بزرگ "بیانیه گوشواره." البته پس از آن بود Ivanka این گوشواره واقعا تنها بیانیه. Ivanka گفت: از لغو, "ملت ما دانشگاه باید سنگر آزادی بیان است. انصراف از فرهنگ و دیدگاه تبعیض در حال متضاد به کار گرفته شد. گوش دادن به یک دیگر در حال حاضر مهم تر از همیشه." او سپس به تپه انتشار یک دانش سطحی از آدرس "من در بر داشت که بزرگترین رشد شخصی بوجود آمده از زمان ناراحتی و عدم اطمینان است." بسیاری از مردم آن را در بر داشت به طور کامل ناشنوا تن و هشتگ #ByeIvanka trended.

به عنوان آمریکایی به خیابان ها پر از مردم گدایی پلیس را به قتل غیر مسلح آفریقایی-آمریکایی رئیس جمهور است و از احساس نیاز برای به اشتراک گذاشتن چگونه او می پردازد با خیالی ظلم و ستم و یا به عنوان پدر او تماس آن نامرئی دشمن.

سپس در دوشنبه شوهرش جارد کوشنر برگزار شد اجرای قانون دور میز که در آن او اعلام کرد که "اجرای قانون در جامعه شنیده ام گریه می کند از جامعه شاهد بی عدالتی در سیستم است که نیاز به ثابت و آنها پاسخ دادند که با هم آن را حل کنند." در نمونه Jared مد او یک کمی نور در هر دستاوردهای واقعی و توسط نور منظورم این است که او در حل این مثل او زمانی صلح در خاورمیانه است.

همانطور که برای failsons تاریخ و اریک آنها بوده ام در تلاش برای ذخیره کردن پایین ترین سطح از تاریخ مشترک یک الگوی رفتاری است که به نام بایدن پدوفیلیا و اریک به نام coronavirus دموکراتیک جعل آن خواهد رفت "جادویی" در ماه نوامبر. (شاید او فکر کردن در مورد پدر توییتهایی دربارهی چگونه ابولا و اوباما قرار بود به کشتن همه ما در سال 2014 و یا کاروان های آینده برای آمریکا در سال 2018 قبل از آن تهدید "جادویی" رفت و پس از انتخابات.)

اما Junior بود که در اخبار دیروز وقتی که به ما آموخته است که سفر خود را به شکار نیمه در معرض خطر مغولی گوسفند ما هزینه مالیات دهندگان $76,859.36 در سرویس مخفی حفاظت. و تاریخ است که هنوز هم به tweeting خشم خود را در رسانه ها و جو بایدن. حداقل پسران هنوز هم عجیب و غریب mobbed تا خانواده املاک و مستغلات کسب و کار برای بازگشت به.

بازگشت به Jarvanka زن و شوهر, چهره بسیار قابل رویت دشمن اگر آنها عقب نشینی به منهتن که در آن اعضای جامعه بالا سمت چپ آنها پشت به امریکا هر دمار از روزگارمان درآورد این است که دوباره در نهایت صحبت کردن در مورد خود و دوستان قدیمی. حتی Instagram امن است در حال حاضر با وجود Mark Zuckerburg بهترین تلاش به عنوان سردبیر و بازیگر Tavi Gevinson نوشت Karlie Kloss, Ivanka خواهر در قانون که Karli باعث می شود "نشان از دفاع از girls' برنامه نویسی و علل دیگر در حالی که تنها مودبانه disowning خانواده خود است."

اگر alt-سمت راست-جنب شاهزاده خانم از پادشاهی تن-ناشنوا واقعا لغو شده است پس از ماه نوامبر او را به مقدار زیادی از زمان برای "بزرگترین رشد شخصی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب