آیا نمی شود ترس از بیابان پیاده روی—آن را یکی از امن ترین راه برای رفتن در تعطیلات در حال حاضر

Last ماه یک خرس خوردند دوست من چادر کیسه خواب و غذا و همه چیز او تا به حال در داخل. چند روز بعد او از من دعوت

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

Last ماه یک خرس خوردند دوست من چادر کیسه خواب و غذا و همه چیز او تا به حال در داخل. چند روز بعد او از من دعوت به رفتن در بیابان اردو با او در شمال ایالت نیویورک را به یاد کشور است. اول فکر کردم: "اومم...."

باید منصفانه به دوست من, او به درستی صعود مواد غذایی خود را و آن را آویزان بالا در یک درخت به دور از اردوگاه در منطقه ای که نیست معمولا خرس. باید منصفانه به یاد او نمی خوردن تمام چادر و کیسه خواب اما او به اندازه کافی آسیب هایی که آنها دیگر قابل استفاده است. به عنوان COVID-19 اجازه داده است حیوانات به پرسه زدن آزادتر از حد معمول ما گمان خرس مادر تا به حال فقط بدست راحت تر در جنگل. مصمم شدیم تا یک خرس قوطی و شروع به بحث در مورد سفر ما به حتی بیشتر "خرس فعال" منطقه است.

پس از cooped در شهر نیویورک (که هنوز باقی مانده عمدتا تعطیل) به مدت سه ماه من مشتاق به دور و بیابان ماجراجویی به نظر می رسید بهترین راه برای لذت بردن از طبیعت در حالی که با خیال راحت اجتماعی فاصله. میمی (که چادر خورده بود) در حال حاضر به حال COVID-19 آزمایش مثبت آنتی بادی و اهدا پلاسما. چک و بررسی کنید. من تست منفی برای این ویروس بنابراین ما یک طرح ساخته شده به سر شمال به Adirondack کوه با دو دوست دختر دیگر که آزمایش منفی برای ویروس. من همچنین توجه داشته باشید که همه ما عینک ماسک زمانی که ما متوقف به بقیه مراکز در امتداد بزرگراه و در حالی که تخلیه دنده ما در ابتدای مسیر پارکینگ. فعالیت در فضای باز تمایل به امن تر از محیط داخلی حوادث, اما آن را هنوز هم مهم است به اقدامات احتیاطی.

هر چند من بسیار مناسب و معقول کوهنورد و camper من حداقل تجربه با بیابان پیاده روی و کمپینگ. وجه تمایز بیابان پیاده روی و کمپینگ از "منظم" پیاده روی و کمپینگ ؟ در واقع بیابان نسخه بدان معنی است که شما در بسیار از راه دور دشوار است برای دسترسی به منطقه بدون امکانات رفاهی مانند حمام و سرویس بهداشتی و آب در حال اجرا زباله امکانات و اسنک میله های زندان. شما باید در همه چیز شما را برای سفر پس از آن انجام تمام زباله خود را. توجه داشته باشید که ممکن است تعجب که چگونه برای رسیدگی به کمپینگ در آن زمان این ماه: خواندن در قاعدگی فنجان و سفر.

پس از پیاده روی پنج مایل از اصلی trailhead ما آرامش را به اردوگاه ما و دیگر بانوان شلاق خود را در اردوگاه اجاق گاز شروع به پخت و پز شام. آنها بو داده شیرین سیب زمینی پخته و ساخته شده برای کمپینگ پد تایلندی با نودل برای شام و سپس لذت بردم گرم بلغور جو دوسر و تازه قهوه برای صبحانه صبح روز بعد. من خوردم سرد پیش ساخته ساندویچ و نوشید رودخانه سرد و یخ آب است که من می خواهم فیلتر شده است. آیا من به ذکر است این ؟ به دلیل آن مهم است که بدانید که حتی اگر شما خود را ندارد اردوگاه اجاق گاز و یا نمی دانید که چگونه به استفاده از یک, شما هنوز هم می توانید رفتن به کمپینگ! یکی از این روزها من یک اجاق گاز, اما در حال حاضر من بسیار خوشحال هستم با من در خانه میله گرانولی را کنار بگذارید و کره بادام زمینی و ساندویچ موز.

صبح روز بعد ما از خواب بیدار شد برای پیدا کردن که رو به آفتاب, 60 درجه هوا تبدیل شده بود به یک برفی 40-درجه در روز است. اعطا برف بود و نور بود اما در ماه ژوئن به خوبی به خاطر. شب گذشته باران همراه با در-و-کردن-دوباره برف بدان معنی است که در حال حاضر توانمند کوه بود تبدیل به یک تقریبا غیر قابل عبور عمودی باتلاق. نیم حزب ما تصمیم به جست و خیز پیاده روی پس بین من و رهبری را بر خود ما را به تسخیر کوه.

بیابان مسیرهای پیاده روی در حال اسفالت نشده و unmaintained. هیچ شن و ماسه و آسفالت و یا woodchips به دنبال, و در برخی از موارد وجود دارد و نه حتی یک نشانه است. اگر شما خوش شانس وجود خواهد داشت تخته های چوبی و یا محکم درخت افتاده به کمک و همراهی شما بیش از گل چاله و جریان است. اگر شما می خواهید برای دریافت بیش از یک تخته سنگ شما را به تقلا کردن آن و سپس شما باید به تقلا به پایین در راه خود را به عقب. به یاد داشته باشید که رفتن به پایین است که معمولا سخت تر از بالا رفتن, به خصوص اگر آن را به باران شده است.

من عاشق پیاده روی اما من برای اولین بار به اعتراف است که من بسیار مردد کوهنورد. من رگ به رگ مچ دست من در حالی که پیاده روی در مکزیک و سه گانه-رگ به رگ مچ پا من (ظاهرا که چیز) پس از برخورد با یک خودرو در حالی که دوچرخه سواری در شهر نیویورک است. اگر شما سوار در شهر اتفاق خواهد افتاد دیر یا زود. این صدمات قبلی منظور من بیشتر مستعد ابتلا به آسیب مجدد پس من راه رفتن به آرامی گام با دقت و شرمنده هستم به نشستن در لب به لب من و اسلاید پایین لغزنده بخش است.

بی شماری انفرادی کوهنورد زوج ها و گروه ها گذشت و ما در راه است. آنها به سرعت پیمایش لغزنده سنگ و پریدم بیش از آب گل آلود دره در حالی که ما تلاش برای حفظ تعادل در حالی که عبور از خزه تنه درخت. برخی از بچه های جوان ما به سمت چشم به احتمال زیاد شک قابلیت دو دختران چاق مچ پا پرانتز. دیگران با مهربانی اظهار نظر که آنها می خواهم "ببینید ما در بالای صفحه." من قدردانی خود را از رحمت و شفقت آنها خواهد نه ببینید ما در بالای صفحه. آنها می خواهم آن را به بالا راه قبل از ما انجام داد و سپس آن را تا نیمه به پایین کوه به تصویب ما دوباره در راه خود را. با توجه به ورزش پیگیری برنامه Strava ما پیاده 6.46 مایل است که روز با مجموع ارتفاع 1,917 پا (معادل حدود 200 پرواز از پله ها.) برای همه شما اپل علاقه مندان به سلامت که 14,840 لغزنده مراحل.

چند گروه نیست, فقط پیاده روی, که یک کوه در برف, آنها, پیاده روی تا دو و یا حتی سه کوه ها در همان روز. برخی ممکن است پیدا کردن این دلسرد اما من پیدا کردم آن را تشویق می دانیم که چنین ورزشکاری است که ممکن است با آنچه به نظر می رسد روزمره مردم (و ظاهرا توسط پدر در اردوگاه ما که ادعا می کند به پیاده دو کوه در Jordans). در واقع من به عنوان بازگشت به Adirondacks هفته آینده برای مقابله با سخت ترین قله. برای افزایش شانس من از ساخت آن را به بالا به جای کمپینگ من ماندن در قله های پر رفت و آمد مکرر در Lake Placid. این راه من تضمین خواب شب بهتر است و من نزدیک به ابتدای مسیر از من خواهد بود اگر من به اردوگاه.

آنچه که قبل از بیابان پیاده روی

اگر شما پیاده روی در backcountry در نظر دانلود و آشنایی خود را با یک برنامه تلفن همراه مانند Gaia GPS که اجازه می دهد تا شما به فهرست دنباله پیاده روی نقشه و campsites. پرداخت عضویت ارائه می دهد و مسیر برنامه ریزی امکانات و قابلیت دانلود نقشه های آفلاین که می آید در دستی در بیابان که در آن سخت است برای پیدا کردن یک سیگنال تلفن همراه.

قبل از اینکه شما سر کردن در سفر خود را در نظر بگیرید که در آن شما در حال رفتن به, رفتن, چه نوع اقامت شما علاقه مند هستید و اینکه آیا یا نه شما راحت پیاده روی بدون یک راهنمای. هنگامی که شما می دانید که در آن شما و آنچه شما می خواهید انجام دهید مطمئن شوید که شما باید تمام دنده مناسب.

درست مثل شما نیاز به رزرو به ماندن در منزل و یا کابین, شما همچنین نیاز به پیش رزرو برای برخی از campsites. حتی در طول اوج فصل پیشبرد رزرو مورد نیاز برای مطلوب ترین کمپینگ در پارک مانند پارک ملی بنف در آلبرتا, کانادا.

در نظر ماندن در تسلیم

وجود دارد هیچ شرم در ماندن در یک رفت و آمد مکرر و این یک راه بسیار خوبی دریافت راحت با بیابان پیاده روی. همانطور که اشاره کردم من ماندن در قله های پر رفت و آمد مکرر در Adirondacks چون من فکر می کنم آن را به من کمک خواهد کرد مقابله با یک کوه دشوار است. کابین, شامل غرفه ها و استراحتگاه وجود دارد در پارک های ملی و جنگل ها در سراسر کشور و شما همچنین می توانید ترکیبی از کمپینگ و اسکان برای لذت بردن از بهترین از هر دو جهان.

برای مثال دنالی Backcountry تسلیم در آلاسکا پارک ملی دنالی راحت تسلیم فراهم می کند که هدایت افزایش بیابان به مهمانان خود. دنالی نیز ارائه می دهد بسیار عالی بیابان اردو و تسلیم روزانه اتوبوس گشت و گذار می تواند به راحتی شما را انتخاب کنید تا و یا رها کردن شما در یک trailhead در طول مسیر.

با یک outfitter 

من اول مقدمه به بیابان پیاده روی در پرو حدود سه سال پیش که من صرف دو هفته پیاده روی مسیرهای پیاده روی های مختلف در سراسر ماچو پیچو و کمتر شناخته شده و سخت تر برای دسترسی به Choquequirao. در طول بیشتر از این سفر توشه من به کار گرفته شد توسط باربرها و الاغ و یا پیش فرستاده در یک قطار. هر چند که من دیدم دیگران حمل خود را در کوله پشتی, من نمی توانم تصور کنید که پس از اتمام treks بدون حمایت اضافی.

سال گذشته من صرف یک هفته پیاده روی در اردن با تجربه اردن که منتقل توشه ما با جیپ ارائه شده کارشناس راهنما به حرکت در مسیرهای پیاده روی و آماده کویر وعده های غذایی لذیذ در محل اردوگاه. خود را اتش بوفه بودند گریه به دور از مهد کودک-مانند ساندویچ که من تمایل به بسته زمانی که من مسئول غذا خود من. یک زن در سفر بود ممنون به خصوص یک راهنمای در این نزدیکی هست که چادر او شروع به باد دور در وسط شب.

هر چند عزل و خدمات پورتر اغلب در ارتباط با حماسه های بین المللی به مقصد بسیاری از داخلی outfitters همچنین ارائه این گزینه.

استخدام راهنمای

اگر شما عصبی به سر به بیابان تنهایی اما نمی خواهید برای پیوستن به یک گروه رسمی تور نگاه به استخدام یک راهنمای محلی به همراه شما در پیاده روی. برخی از لژ شامل هدایت افزایش بیابان به عنوان بخشی از خود را به طور منظم برنامه ریزی شده مهمان فعالیت های است (از جمله به عنوان قبلا ذکر شد دنالی Backcountry تسلیم) در حالی که دیگران می تواند ترتیبات ویژه برای کمک به شما در پیدا کردن خصوصی راهنمای. وب سایت 57Hours است یکی دیگر از گزینه اجازه می دهد شما را به کتاب حرفه ای, پیاده روی, دوچرخه سواری, قایق سواری در, گشت و گذار, اسکی و سنگ نوردی راهنماهای در سراسر جهان به صورت نیم روز تور و چند روز ماجراهای.

لیست بسته بندی

بسته بندی تجهیزات مناسب باعث می شود یک تفاوت بزرگ در شرایط سفر لذت و آسایش است. درست مثل با هر نوع سفر وجود دارد یک رشته خاص از آزمون و خطا خود را با تجهیزات. من قبل از سرمایه گذاری در با کیفیت بالاتر (و گران) دنده که من در حال حاضر استفاده از خریدم ارزان تر مسائل و موارد قرض گرفته شده از دوستان برای گرفتن ایده از آنچه که من دوست داشتم.

برخی از منزل مغازه ها مانند REI, ارائه دنده اجاره برنامه های است که اجازه می دهد تا شما را به سعی کنید از محصولات قبل از خرید آنها. همچنین نگاه کنید به سازمان محیط زیست در منطقه خود را که ممکن است یک دنده اجاره برنامه که تمایل به بسیار مقرون به صرفه (و یا حتی رایگان) برای اعضاء. من دیوانه به اندازه کافی برای رفتن زمستان کمپینگ در ویسکانسین وام گرفته و زیر صفر کیسه خواب از میلواکی, شهری, محیط زیست, مرکز که تجهیزات رایگان برنامه اعطای وام ارائه می دهد اعضای آن همه چیز را از چادر و یا باد کردن کیکس به کوله پشتی و برفی. توجه داشته باشید که برخی از دنده های اجاره و برنامه های وام دهی ممکن است به حالت تعلیق با توجه به COVID-19.

یک کوله پشتی خوب

اگر شما در حال رفتن به حمل دنده خود را برای چندین مایل شما می خواهید به یک کوله پشتی راحت است که محکم دور کمر کمربند و خوب "تعلیق" سیستم به طور مساوی توزیع وزن و نگه داشتن شما سرد است. من با استفاده از زنان خاص عقاب فرویو Trek 50 (نسخه مردان است Farpoint Trek 55) به خاطر آن ساخته شده است به عنوان یک سفر بسته (به معنی بزرگ خود را برای غیر پیاده روی سفر) و همچنین پیاده تعلیق و کوه پیمایی ویژگی های اختیاری هیدراتاسیون آستین.

خواب و بالش پد

برخی از دوستان من خواب می تواند تنها با یک کیسه خواب و نورد تا سرعت باد اما من بسیار حساس sleeper بنابراین من نیاز به اضافی-ضخامت تشک هوا و مسافرت بالش. من با استفاده از بزرگ اگنس عایق پد و لوکس بالش که هر دو بسیار موثر هستند با وجود اینکه فوق العاده سبک و جمع و جور.

کیسه خواب

قبل از اینکه شما خرید یک کیسه خواب, نگاهی به متوسط آن در نظر گرفته شده است. برخی از کیسه های نازک و سبک – مناسب برای آب و هوای گرم کمپینگ – در حالی که دیگر کیسه های ضخیم به شدت عایق بندی شده و در نظر گرفته شده به صورت زیر صفر درجه حرارت. من خود چندین کیسه خواب اما مورد علاقه من است بزرگ اگنس ارتقا مومیایی کیسه خواب است که قابل ارتقا زیپ پانل های که به شما اجازه تنظیم شکل کیسه خواب خود را بر اساس شکل بدن در حال خواب سبک (این برای طرف تراورس) و مقدار از لباس شما پوشیدن.

هیدراتاسیون بسته

من فقط با استفاده از آب بطری برای سال و بنابراین شما می توانید, اما داشتن آب مناسب بسته باعث طولانی افزایش آسان تر و راحت تر. در واقع آنها مینی کوله پشتی با 2-3 لیتر آب "مثانه" با انعطاف پذیر کلش ویژگی بنابراین شما به سرعت می توانید جرعه در حالی که پیاده روی. برای سفر روز من با استفاده از 3 لیتری Camelback هیدراتاسیون بسته که من چیزهای تنقلات و لوازم به, اما برای افزایش, من انتقال آب مثانه/مخزن به من عقاب پیاده روی کوله پشتی.

پیاده روی قطب

پیاده روی قطب اختیاری هستند اما آنها به خصوص مفید اگر شما مردد کوهنورد (مثل من) و/یا اگر شما بد زانو (من دوباره!). من استفاده از بسیاری از لهستانی ها در طول سال و من به تازگی به روز رسانی به الماس سیاه و شوک جذب قطب که در هر دو مردان و زنان نسخه. قطب نوردی کمک به شما در حفظ تعادل خود را در هنگام مرور ناقص مسیرهای پیاده روی و آنها به خصوص خوب برای گرفتن فشار زانو خود را هنگامی که نزولی است. الماس سیاه و سفید هم خوب پیاده روی گتر که نگه داشتن باران و گل و سنگ از وارد شدن به چکمه های خود را.

فیلتر آب

بیابان پیاده روی نیاز شما برای فیلتر کردن و یا جوشاندن آب خود را به طوری که آن را امن برای نوشیدن. وجود بارهای از انواع مختلف فیلتر های آب عقیم سازی قلم و ضد عفونی زبانه ها در بازار اما سوگند به Grayl Geopress تصفیه آب که من استفاده می شود برای چندین سال. اگر آن را مناسب برای پیاده روی, من هم آن را مورد استفاده برای فیلتر کردن آب در طول ده ها تن از "عادی" سفر در سراسر آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی. آن را سریع و آسان و به طور کامل حذف نیاز به خرید آب بطری. می خواهم برای دیدن چگونه کار می کند ؟ در اینجا یک unflattering اما گویا تصویری از من فیلتر کردن آب رودخانه در Adirondacks.

ماسک صورت

حتی اگر در بیابان پیاده روی به احتمال زیاد به معنی وجود خواهد داشت تعداد کمی از مردم در اطراف COVID-19 هنوز یک چیز واقعی بنابراین شما همیشه باید یک ماسک بر روی دست. وجود دارد ممکن است بسیاری از مردم بر روی مسیرهای پیاده روی اما شما به احتمال زیاد به آن نیاز دارید در ابتدای عمده دنباله سر در حالت استراحت متوقف می شود و ایستگاه های گاز (فرض کنید شما در حال رانندگی به مقصد خود را). من با استفاده از Coolibar اکریلیک اشعه ماوراء صورت از آن فتیله رطوبت دور فراهم می کند حفاظت از آفتاب.

خرس قوطی

اگر وجود خواهد داشت خرس در نزدیکی اردوگاه خود را, شما نیاز به امن خرس قوطی به فروشگاه و نه فقط مواد غذایی خود را, اما هر چیزی را با یک عطر و بوی مانند خمیر دندان و صابون است. من دوست دارم Frontiersman خرس قوطی چون مکانیسم قفل باعث می شود آن را سخت تر برای خرس به داخل. خرس بسیار حاد حس بویایی بنابراین حتی اگر این قوطی ادعا می شود عطر و بوی ضد (پارک رنجرز به من گفت هیچ چیز بوی ضد) شما می خواهید برای ذخیره کردن آن ها به دور از اردوگاه خود را یک شبه.

دوباره کیسه های پلاستیکی بدون منفذ

چند منظوره کیسه های پلاستیکی را می توان مورد استفاده برای ذخیره تنقلات خود را در راه در و مناسب برای حمل زباله خود را از جمله با استفاده از کاغذ توالت. شما نمی فکر می کنم ما می خواهم آن را تمام راه را از طریق این مقاله بدون ذکر چه چیزی برای انجام با استفاده از کاغذ توالت, آیا شما?

بنابراین گرفتن یک ماسک و یک رول های مورد علاقه خود را کاغذ توالت و خارج وجود دارد.

خوشحال پیاده روی!

کاساندرا بروکلین یک نویسنده مستقل است, سفر متخصص و گروه تور رهبر. او اجرا می شود EscapingNY خارج-از-ضرب و شتم-راه سفر شرکت و نویسنده کتاب راهنما کوبا با دوچرخه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن