روز قیامت او را در بازداشت پس از انسان باقی می ماند بر روی اموال خود را

روز قیامت نویسنده چاد Daybell گرفته شده بود را بازداشت سه شنبه پس از بررسی مقامات ناپدید شدن او stepchildren ی

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

روز قیامت نویسنده چاد Daybell گرفته شده بود را بازداشت سه شنبه پس از بررسی مقامات ناپدید شدن او stepchildren یافت بقایای انسانی در آیداهو خانه—ترسناک توسعه در, عجیب و غریب, پرونده افراد گمشده.

"در طول این تحقیقات کارآگاهان و محققان را بهبود آنچه است که تصور می شود انسان باقی مانده است که مشخص نشده اند در این زمان" رکسبرگ دستیار رئیس پلیس Gary هاگن گفت: در طول یک شنبه در کنفرانس خبری.

مقامات گفت: search حکم اعدام در حدود 7 صبح روز سه شنبه مربوط به ناپدید شدن J. J. Vallow و Tylee رایان فرزندان Daybell زن دوم لری Vallow که در زندان است در کودک ترک و اتهامات دیگر.

این حکم در حال مهر و موم شده پس از آن مشخص نیست چه شواهد پلیس ایجاد شده بود که باعث آنها را به backhoes و K-9 unit به Daybell اموال. عکس هوايی نشان داد مقامات حفر کردن یک پچ از زمین و نصب چادر.

با توجه به شرق آیداهو, اخبار Daybell کشیده شد بیش از یک مایل از جاده در حدود 11:30 صبح دست به دستبند و رانده و دور. پلیس گفت که او گرفته شده بود برای بازجویی و آن ناشناخته بود اگر او هر گونه اتهام.

J. J. 7 و Tylee, 17, شده اند دیده می شود که از سپتامبر و پلیس گفت: آنها معتقد بودند زندگی خود را در معرض خطر بودند. خود را motherhas حاضر به همکاری با این تحقیقات است و در حال حاضر برگزار می شود در $1 میلیون وثیقه برای تحقیر دادگاه و دیگر جرائم.

Daybell و Vallow شده است در زیر ابر از سوء ظن از پلیس خواسته شد به بررسی بر روی کودکان و نوجوانان رفت و به خانه خود رفتهاند و یک داستان ساختگی در مورد محل نگهداری آنها. زمانی که پلیس بازگشت و یک روز بعد برای بررسی بیشتر بزرگسالان بودند هیچ جا یافت می شود.

در مصاحبه اخیر خود با EastIdahoNews.com یکی از دوستان این زوج نشان داد که او خواسته شده بود که به دروغ به پلیس و می گویند بچه ها با او بودند. او گفت که او خودداری کرد و بعد فشرده Daybell و Vallow در مورد کودکان.

"من فکر می کنم اولین سوال من گفت:" چرا که نه شما به ما گفت که در آن کودکان و نوجوانان هستند؟'" ملانی Gibb گفت. "[لری, پاسخ,], 'خوبی برای ایمنی خود را, ما می توانیم به شما بگویم.' که فقط هشدار دهنده به من. چه امنیت ؟ چرا من در خطر است ؟ من احساس مثل من در خطر بود."

در متعاقب آن هفته بررسی کشف لایه لایه از اخلال فتنه—از زن و شوهر آخرالزمانی اعتقادات مذهبی های اخیر مرگ و میر ناشی از همسران سابق خود به یک رشته از دیگر حوادث شوم.

در ضمن Daybell و Vallow تا به حال قلم به هاوایی که در آن پلیس او را دستگیر و در یک حکم از آیداهو که در آن او به زودی تحویل.

ناپدید شدن کودکان موجب تحقیقات به چندین حوادث دیگر:

—اکتبر. 19 مرگ يگان همسر اول Tammy. او گفت که او به رختخواب رفت و با یک سرفه و هرگز از خواب بیدار شدم و او به خاک سپرده شد بدون کالبد شکافی. او و Vallow ازدواج کردم در هاوایی هفته بعد با هیچ نشانه ای از کودکان است. مقامات از آنجا که Tammy بدن برای انجام کالبد شکافی.

—جولای 11, مرگ Vallow قبلی, شوهر, چارلز. او به مرگ توسط برادر الکس کاکس در آنچه که در ابتدا به عنوان یک مورد دفاع از خود. Cox پس از مرگ طبیعی فوت و پلیس در حال گرفتن یک نگاه دوم در تیراندازی. چارلز Vallow گزارش شده بود که لری تبدیل شده بود با وسواس روز قیامت سند چشم انداز و تهدید کرده بود در زندگی خود.

— اکتبر. 2 درایو توسط تیراندازی در آریزونا خانه براندون Boudreaux بود که در روند طلاق گرفتن از لری خواهر زاده Melani Boudreaux. در حالی که Boudreaux دیدم هرگز تیرانداز وسیله نقلیه استفاده می شود به ثبت رسید به چارلز Vallow که مرده برای ماه می باشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن