داو اعلام $1 میلیون نفر در امداد رسانی کمک های مالی برای سیل بازیابی

در پاسخ به گسترده خرابی های ناشی از گسترده باران و سد شکست و تأثیر جهانی آن مقر جامعه داو (NYSE: داو) و داو شر

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

در پاسخ به گسترده خرابی های ناشی از گسترده باران و سد شکست و تأثیر جهانی آن مقر جامعه داو (NYSE: داو) و داو شرکت بنیاد اعلام کرد امروز 1 میلیون دلار کمک مالی فوری برای تسکین و بهبودی طولانی مدت تلاش همراه با جاری شدن سیل و پیامدهای آن.

"میشیگان دریاچه های بزرگ Bay منطقه شده است داو را برای بیش از 120 سال است و ما متعهد به کمک به کارکنان ما و همسایگان ما به عنوان ما بهبود می یابند از این تاریخی سیل گفت:" جیم Fitterling داو رئیس و مدیر اجرایی. "ایمنی کارکنان خود خانواده ها و جوامع ما بوده است و همیشه خواهد بود اولویت شماره یک ما است و ما در حال همکاری نزدیک با ما داو همکاران کسب و کار محلی و سازمان های غیر انتفاعی همکاران و مقامات دولتی برای بازیابی و بازسازی و حرکت رو به جلو و حتی قوی تر با هم."

به عنوان بخشی از این تعهد داو همکاری با شرکای محلی ارائه خدمات اساسی به افراد بلافاصله تحت تاثیر جاری شدن سیل.

برای کمک به رسیدگی به نیازهای داو اهدا خواهد شد:

  • $250,000 سمت جدید داو کارمند صندوق کمک در منطقه میدلند جامعه بنیاد برای کمک به داو کارکنان که دچار اضطراری سختی به عنوان یک اثر مستقیم از جاری شدن سیل.
  • 250.000 دلار به ایران راه Midland County افزایش هم صندوق ارائه امید و منابع برای هزاران نفر از خانواده های نیازمند در سراسر Midland County شده اند که تحت تاثیر وقایع اخیر است. این وجوه خواهد شد لطف همسان با هربرت H. و فضل A. داو بنیاد دو برابر شدن پشتیبانی در دسترس به جامعه است.
  • $500,000 برای تخصیص به نیازهای سطح در سراسر بازیابی و بازسازی فاز.

ما ادامه خواهد داد به کار با شرکای اجتماعی برای ارائه به داوطلب کمک در مطابق با COVID-19 خط مشی ایمنی و سلامت.

این کمک مالی در علاوه بر این به قبلا اعلام تعهد از داو شرکت بنیاد برای کمک به دریاچه های بزرگ Bay منطقه COVID-19 دانست.

در مورد داو

داو (NYSE: DOW) ترکیبی از جهانی وسعت دارایی ادغام و مقیاس متمرکز نوآوری و پیشرو در کسب و کار موقعیت برای رسیدن به سود و رشد. شرکت جاه طلبی برای تبدیل شدن به نوآورانه ترین مشتری محور فراگیر و پایدار علم مواد شرکت. داو نمونه کارها از پلاستیک صنعتی ميانجی پوشش و سیلیکون کسب و کار ارائه طیف گسترده ای از تمایز علم مبتنی بر محصولات و راه حل برای مشتریان خود در بازار رشد بخش مانند بسته بندی زیرساخت ها و مصرف کننده مراقبت. داو عمل 109 ساخت سایت در 31 کشور و استخدام حدود 36,500 مردم است. داو تحویل فروش حدود 43 میلیارد دلار در سال 2019. مراجع به داو و یا شرکت معنی داو Inc. و شرکت های تابعه آن. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.dow.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن