دستگیری دهها تن در ضد مافیا, حملات, در, ایتالیا, آلمان

ده ها تن از مردم بازداشت شده اند گسترده ضد مافیا حملات در سیسیل با یکی بیشتر مظنون بازداشت شده در آلمان است. د

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

ده ها تن از مردم بازداشت شده اند گسترده ضد مافیا حملات در سیسیل با یکی بیشتر مظنون بازداشت شده در آلمان است. در میان اتهامات قاچاق مواد مخدر اخاذی و غیر قانونی سلاح گرم در اختیار داشتن.

در مقیاس بزرگ مافیا حمله منجر به دستگیری 45 نفر در سیسیل و یک نفر در شهر ولفسبورگ ایتالیا Carabinieri اعلام کرد.

یک عملیات مشترک بین Carabinieri آلمان فدرال جنایی پلیس (BKA) و Europol هدفمند قبیله از Cosa Nostra — سیسیلی مافیا — از شهرهای بررفرنکا و Pietraperzia در سیسیل داخلی استان Enna.

پلیس متهم یک سیاستمدار در حال اجرا مافیای محلی ، او منتشر شد دلایل پزشکی از زندگی جمله برای اراذل و اوباش و جرایم در سال 2018 و گفته بلافاصله از سر گرفته و نقش خود را به عنوان یک نوع از پدرخوانده است.

او و دیگران فقط بازداشت چهره اتهامات از جمله انجمن مافیا قاچاق مواد مخدر, اخاذی, تشدید فساد و غیر قانونی اسلحه در اختیار داشتن.

یکی دیگر از اعضای خانواده به عنوان برجسته کاردانی دستگیر شد در آلمان است. پلیس همچنین از کشف و ضبط دارایی های با ارزش بیش از €1 میلیون.

این می آید به عنوان بخشی از یک سری از مافیای سرکوب در ایتالیا.

ادامه مطلب: Camorra قبیله مافیایی تلاش باز گشت میان coronavirus

آلمانی و دولت اسلامی لینک

در جدا مافیا حملات پلیس کشف و ضبط 84 میلیون آمفتامین با قرص امکان پذیر است, دولت اسلامی ریشه که داخل آلمانی-منبع مقاله سیلندر. پلیس 14 تن از قرص های مشخص شده Captagon — بسیار اعتیاد آور مواد مخدر مبتنی بر آمفتامین است که به طور گسترده ای قاچاق است — که پلیس گفته بود که از سوریه منبع.

آن است که "شناخته شده" است که دولت اسلامی "امور مالی فعالیت خود را تا حد زیادی با قاچاق مواد مخدر مصنوعی تا حد زیادی تولید شده در سوریه تبدیل شده است که پیشرو تولید کننده جهان از آمفتامین در سال های اخیر" پلیس گفت:.

Guardia di Finanza گمرکی و جرایم مالی پلیس گفت که آنها مظنون به دخالت Camorra این سازمان مافیایی است که در عمل در ناپل منطقه درگیر مواد مخدر که ره در بندر سالرنو.

Guardia di Finanza گفت: این احتمال وجود دارد که اروپا قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل شده بود به سوریه تامین کنندگان پس از آمفتامین تولید مواد مخدر در اروپا بود تا حد زیادی متوقف شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

و در یکی دیگر از مجسمه نیم تنه ایتالیا را ضد مافیا پلیس روز یکشنبه در گفت و مختل کننده عمده بین المللی قاچاق مواد مخدر حلقه بین آلبانی و ایتالیا.

دو سال از تحقیقات نشان داد اتهام شبکه ایتالیایی و آلبانیایی اپراتور که در قاچاق مواد مخدر در سراسر دریای آدریاتیک به جنوب ایتالیا منطقه Puglia. سی و هفت نفر دستگیر شده بودند در روز سه شنبه نیش.

aw/rs (dpa, AP, AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب