دکتر علی Mogharei اعلام بازگشایی دفتر خود تحت CDA و دستورالعمل های WHO برای کار با خیال راحت عامل در طول همه گیر

سانتا مونیکا, دندان, دکتر, پیشرو در دفتر دندانپزشکی در Santa Monica, CA عامل توسط دکتر علی Mogharei. پس از مصر

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

سانتا مونیکا, دندان, دکتر, پیشرو در دفتر دندانپزشکی در Santa Monica, CA عامل توسط دکتر علی Mogharei. پس از مصرف یک پیشگیرانه شکستن و بستن خدمات خود را برای جلوگیری از گسترش coronavirus سانتا مونیکا دندان پزشک است و خوشحالم که اعلام بازگشایی دفتر خود تحت CDA ایالت کالیفرنیا که دستورالعمل های ایمنی.

سانتا مونیکا, دندانپزشک, دکتر, Mogharei ارائه می دهد به طور کلی لوازم آرایشی و بهداشتی و دندانپزشکی خانواده با تکنولوژی پیشرفته. اگر شما به دنبال یک حرفه ای انجام می شود ایمپلنت دندانی روش در Santa Monica, CA, دکتر Mogharei است قطعا رفتن به بهترین دندانپزشک. کلینیک نیز ارائه می دهد خدمات دیگر مانند Invisalign, لوازم آرایشی و بهداشتی دندانپزشکی تمیز کردن دندان تاج دندان پل کانال ریشه TMJ درمان و آرام بخشی دندانپزشکی دندان های سفید و بیشتر. افرادی که به دنبال کیفیت روکش پرسلن در Santa Monica, CA باید دریغ نکنید برای تماس با سانتا مونیکا دندان دکتر امروز برای مشاوره. جزئیات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط این کلینیک می توان در 'خدمات' تب از وب سایت.

دکتر Mogharei دریافت مدرک لیسانس خود را در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است. او با حضور در مدرسه USC دندانپزشکی فارغ التحصیل شد و در لیست افتخار دین. او نیز انجام شده محقق با چندین انتشارات را در مجلات مورد بررسی. دکتر Mogharei به طور مداوم نگه می دارد و پیش از آخرین فن آوری و تحولات در زمینه دندانپزشکی شرکت در های متعدد کارشناسی ارشد آموزش و پرورش و به ویژه دوره های آموزشی. در کلمات: "هدف ما این است که برای ایجاد یک تمرین دندانپزشکی است که ایده آل برای بیماران ما. یک عمل که در آن هر یک از کارکنان بسیار آموزش دیده حرفه ای دندان پزشکی. تیم ما متشکل از افراد اختصاص داده شده که نوع دوستانه و مراقبت. تیم ما است که در اینجا برای اطمینان از یک تجربه لذت بخش در طول سفر خود را به دفتر ما."

در حال حاضر سانتا مونیکا, دندان, دکتر, عملیاتی است از دوشنبه تا جمعه. لطفا به وب سایت مراجعه کنید برای این ساعت از عملیات. افراد می توانند کتاب قرار ملاقات خود را آنلاین با دکتر Mogharei به راحتی با مراجعه به این سایت (https://www.santamonicatoothdr.com/).

موجود بیماران دکتر Mogharei باید به سادگی این خدمات دریافت کردند در سانتا مونیکا دندان پزشک است. در کلمات از یکی از بیماران: "دفتر بزرگ را تجربه کنند. بسیار آرام می کند و احساس می کنم مثل یک مطب دندان. کارکنان فوق العاده است و به خوبی آموزش دیده است. البته, ما عاشق علی و هرگز تبدیل به یکی دیگر از دندانپزشک. عالی حرفه ای و برش لبه دندانپزشکی."
 
 
در مورد شرکت:

سانتا مونیکا, دندان, دکتر, واقع در سانتا مونیکا ،

اطلاعات تماس:
شخص تماس با ما نام و نام خانوادگی: دکتر علی Mogharei
شرکت: سانتا مونیکا دندان پزشک است.
ایمیل: smile@santamonicatoothdr.com
تلفن: (310) 919-0880
(310) 829-2224
آدرس: 2222 بلوار سانتا مونیکا #202
موقعیت: Santa Monica, CA 90404, ایالات متحده آمریکا
وب سایت: https://www.santamonicatoothdr.com/

آزادی مطبوعات ارائه شده توسط پزشکی optimizer
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب