Dr. Anthony Fauci یک مجله پوشش مد ستاره—فقط به عنوان او باید

InStyle magazine دارای یک پوشش جدید star—NIH مدیر Dr. Anthony Fauci. این متخصص بیماری های عفونی صرف شده در این

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

InStyle magazine دارای یک پوشش جدید star—NIH مدیر Dr. Anthony Fauci.

این متخصص بیماری های عفونی صرف شده در این سال خدمت به عنوان یک avuncular برخی برای بسیاری از آمریکایی ها از جان گذشته برای حقایق و برخورد با یک حقیقت سوء مدیریت.

در ویژه دیجیتال موضوع InStyleدکتر Fauci شده است مدل دهید کمتر به عنوان یک مهربانی و verges به تمام پدر خاک. (مجله خریداران را پیدا خواهد کرد درو بریمور احتراما به اوت دکه روزنامه فروشی مسئله است.)

سیاه, کون, مربع, عینک آفتابی منعکس کننده اشعه خورشید به چشم دوربین. خود را آبی و سفید را فشار دهید تا است بازگشت در گردن و شلوار جین خود را جا تنگ است. آن را به عنوان اگر Fauci بازی دانیل کریگ بازی راجر سنگ در اجتناب ناپذیر biopic. او را نشسته بر روی یک foldout صندلی قرار داده شده بر عرشه استخر; این است چگونه بالا هر انسان صرف تابستان خود را در حومه شهر.

تحت راس editor-in-chief و رسانه های اجتماعی دینامو لورا براون, InStyle's star افزایش یافته است. لیدی گاگا, Carey Mulligan و کتی هولمز به نظر می رسد در آخرین سه را پوشش می دهد پوشیدن لباس طراح و انبوهی از آرایش. صرف نظر از Fauci محبوبیت آن را کاملا محوری به شیر 79 ساله immunologist بعدی.

به هر Fauci ممکن است در فقدان آشکار زرق و برق او باعث می شود تا در همه جا. برای بسیاری از سال 2020 مشهور خود را باقی می ماند بی نظیر است. او شده است با بازی براد پیت در SNLخود را تصویر کرده است graced, دونات, کوکی ها و دیگر محصولات پخته شده از دریا به درخشان دریا. بدون تلاش—تنها با نشان دادن به کار و به اشتراک گذاری حقایق—دکتر Fauci رسیده نوع از بت سازی مغلوب ساختن پیشی جستن به شدت اشتیاق.

در ساده ترین شرایط, دکتر Fauci خوبی است برای InStyle. براق بازگشت به نفع او اجازه می دهد یک پروفایل با نگه داشتن مصاحبه های انجام شده توسط CBS Evening News لنگر نورا اودانل مستقیم رو به جلو و اخبار گرا. (O'donnell نیز اتفاق می افتد به همسایگان با دکتر Fauci و همسرش کریستین Grady و توصیف زن و شوهر به عنوان "مهمان های مکرر در شوهرم رستوران.")

InStyle نورد پوشش در روز چهارشنبه; آن را در طولانی برای منتقدان به افسوس و یا سوال دکتر Fauci را انگیزه برای deigning ژست برای یک مد انتشار. "چه در آینده....رقص با ستاره ها?" خواندن یک صدای جیر جیر. "مسخره پوشش برای یک سبک مجله" دیگر اضافه شده است.

Laura Ingraham ذکر این عکس در فاکس نشان می دهد. "در اینجا او در جدیدترین جلد مجله InStyle," او گفت:. "اوه چه او با پوشیدن ؟ که در آن است ، فقط شوخی است." (لورا براون gleefully اعلان مجدد این تلاش در گزارش روز بر او Instagram صفحه.)

درست است که سرمایه-F مد رفتن در Fauci تصاویر. او فقط یک مرد دیگر نشسته استخر, خیره به خورشید و تعجب که در آن همه رفت. (نیست همه ما انجام می دهند که در حال حاضر حداقل از نظر احساسی اگر از لحاظ جسمی نمی?)

مطمئن, استقبال از دکتر Fauci به glitterati در طول زمان بحران جهانی و سقوط اقتصادی می خواند که یک بیت بیهوده و بیمعنی. اما چرا این رفتار از روی خودستایی بیش چرا NIH مدیر باز خواهد بود تا به یک مجله مثل InStyle?

آن reeks از نخبه گرایی به ذکر جنسیتی به این معنا است که زنان را انتشار ناتوان از دست زدن به یک "جدی" پروفایل فقط به خاطر لباس های بسیار زیبا شامل چند صفحه بعد.

پس از سال 2016 انتخابات وگ نوجوان منتشر شده یک قطعه توسط لورن Duca با عنوان "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است Gaslighting امریکا" که به سرعت ویروسی رفت. اما تا آنجا که op-ed طنین انداز با خوانندگان محتوای آن دیگران شد و بیشتر تعجب در منبع آن است.

چگونه زیبا, بسیاری از استدلال است که یک سایت برای خانم های جوان می تواند اجازه می دهد فضا برای مقالات در مورد فعالیت همراه با مدل لباس دستگیری. (هر کسی که به طور منظم به عنوان خوانده شده سایت بود احتمالا کمتر تکان داد: پس از آن EIC ایلین Welteroth یک نقطه به نقطه با شوق و ذوق پوشش سیاست و عدالت اجتماعی مسائل.)

برایان گلدبرگ اغلب parodied دره سیلیکون فرض کارآفرین و بنیانگذار شلوغی بود به طور گسترده ای کشیده زمانی که او اعلام کرد این شرکت راه اندازی در سال 2013 است. "آیا این زمان برای انتشار قرار می دهد که اخبار جهان و سیاست در کنار زیبایی راهنمایی کنید؟" گلدبرگ خواسته در یک پست وبلاگ به وضوح از دست رفته چهل سال گذشته در رسانه ها است که شاهد ظهور Cosmo, Glamour, Elle, و دیگران بی شماری است.

آن است که مناسب برای برخی از به فرض وجود دارد دودویی بین اخبار عمومی و "زنان در رسانه ها." اگر نویسندگان مد نیست "واقعی روزنامه نگاران" سپس آنها در نظر گرفته نشده رقابت است. که ممکن است یکی از دلایل این Twitterati نمی تواند بر این باورند که یکی از Ivanka Trump را "سخت ترین مصاحبه" انجام شد توسط Prachi گوپتا برای جهان وطنی.

بنابراین تعجب نکنید که این کشور قبل از هر چیز هر چیزی—از جمله دکتر Fauci—نشسته برای یک عکس با یک نام تجاری شیوه زندگی کرگدن. اگر انتخاب خود را انجام دهید تا دچار سردرگمی شما و سپس شاید شما نشده اند با توجه به آنچه در داخل این مجله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن