جمهوری دموکراتیک کنگو را بی امان مبارزه با ابولا

جمهوری دموکراتیک کنگو در حال مبارزه با یک جدید شیوع ویروس ابولا در بخش شمال غربی این کشور است. هشتمین شیوع از

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

جمهوری دموکراتیک کنگو در حال مبارزه با یک جدید شیوع ویروس ابولا در بخش شمال غربی این کشور است. هشتمین شیوع از سال 2007 در این کشور به نظر می رسد آماده مسئولیت رسیدگی به آن است.

یک شیوع ابولا در بخش شرقی دموکراتیک کنگو که در جریان بوده است برای نزدیک به دو سال بود که تقریبا شامل زمانی که یکی دیگر از شیوع تایید شد در پایان دور این کشور در شمال غربی. این دو منطقه حدود 1200 کیلومتر (745 مایل) از هم جدا.

چهار نفر فوت کرده اند تا کنون وزارت بهداشت گفت: در روز دوشنبه. این صندوق کودکان سازمان ملل متحد یونیسف گفت: پنج تا درگذشت ویروس. چهار نفر دیگر را نیز آلوده شده است.

این کشور وزیر بهداشت Eteni Longondo گفت: DW وجود دارد که 12 مشکوک به ابولا که از سه شنبه. منطقه آسیب دیده است مبندکا پایتخت Equateur استان است. آن را دارای مسیرهای حمل و نقل مهم مانند کشتیرانی بخشی از رودخانه کنگو که از طریق آن ویروس ابولا می تواند از گسترش بیشتر است.

A health worker vaccinates a man in DRC (Reuters/O. Acland)

بیشتر و بیشتر کشور در حال حاضر تصویب استفاده از جدید ابولا, واکسن

ادامه مطلب: ابولا: کنگو اعلام اپیدمی جدید

برخورد با ابولا جدید است برای استان. شیوع در منطقه از دو سال پیش به طول انجامید حدود دو و نیم ماه. در آن شیوع 54 نفر قرارداد ویروس و 33 از آنها درگذشت.

بهتر در ردیابی ابولا

2018 تجربه قطعا یک نقطه عطف است.

"این یک نشانه مثبت است که چگونه به سرعت شیوع متوجه شده بود," ناتالی رابرتز پزشکی خیریه Medecins sans Frontieres (پزشکان بدون مرز) گفت. "افرادی که کار در منطقه درک نشانه های ابولا بسیار بهتر است. آنها دسترسی به تست و می توانید نتایج به سرعت."

رابرتز گفت او خوشبین است که شیوع این بیماری در غرب به سرعت می تواند شامل شود.

An Ebola awareness banner in Sierra Leone.(picture-alliance/AP Photo/A. Marrier d'Unienville)

این 2013-2016 شیوع بیماری ابولا در گینه سیرالئون و لیبریا به کشته شدن بیش از 11000 نفر

با توجه به یونیسف از کشته شدگان توسط ویروس درگذشت ممکن است بین 18 - 30. در دو تا از بزرگترین شیوع ابولا در جهان در غرب آفریقا شیوع از سال 2013 به 2016and شده است که یکی در شرق کنگو پس از 2018 خیلی بیشتر زمان می گذشت قبل از وقوع اعلام شد رابرتز گفت. "ما از دست داده کنترل گسترش قبل از شیوع بود و حتی متوجه," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: چه کسی برای تلفن های موبایل زنگ جدید بیش از مورد ابتلا به ابولا در کنگو

عامل زمان بسیار مهم است. هر چه زودتر یک خوشه شناخته شده است کوچکتر شانس افراد آلوده را نقل مکان کرد و در حالت ایده آل کوچکتر شبکه ای از مخاطبین است که باید جدا شده و یا prophylactically درمان می شود.

اولین بار, ابولا, واکسن

علاوه بر پیشرفت در زمینه پزشکی بسیار بیشتر همراه از طی قبلی بوده است ، در پایان 2019 هر دو ایالات متحده و اتحادیه اروپا مورد تایید بود Ervebo واکسن. به گفته سازنده Merck, جمهوری دموکراتیک کنگو غنا زامبیا و بروندی در حال حاضر نیز مجاز واکسن. کنگو Ministery بهداشت در حال حاضر اعلام کرد که واکسن و دارو هستند به ارمغان آورد به Equateur.

صرف نظر از واکسن تایید این دارو در حال حاضر در شرایط اضطراری در شیوع بیماری. برای مثال دو سال پیش در استان Equateur چند هزار نفر از جمله تماس با افراد آلوده مردم و پرسنل بهداشتی واکسینه شدند.

استاد Marylyn Addo, تحقیق سر از بیماری های عفونی در مرکز پزشکی دانشگاه Hamburg-Eppendorf رهبری یکی از مطالعات انجام شده در مورد اثربخشی و تحمل پذیری از واکسن. "کسانی که واکسینه شدند در سال 2018 ممکن است هنوز هم برخی از حفاظت" پزشک گفت. هنوز هم وجود دارد هیچ داده ها در چه زمانی ایمن سازی واقعا طول می کشد پس از دریافت واکسن.

Marylyn Addo

Infectiologist Marylyn Addo در زمان بخشی در توسعه واکسن ابولا

تا به حال واکسن تجویز شده برای جلوگیری از این بیماری از گسترش: "شما واکسینه کردن تمام تماس با افراد و همسایگان. یکی تلاش می کند به یک واکسیناسیون نوار در اطراف یک شیوع" Addo توضیح داد.

چالش های حاوی ابولا

این است که چگونه این واکسن بود و سعی در شرق کنگو است. پس از شیوع بیماری در اوایل ماه اوت سال 2018 وجود داشته است 3,463 موارد از ابولا تقریبا دو سوم از کسانی که آلوده شده اند و از عفونت است. بیش از 300,000 مردم باید واکسن دریافت وجود دارد. ناتالی رابرتز حدود یک سال و نیم در شمال کیوو در سال 2019 کار با پزشکان بدون مرز' برنامه واکسیناسیون. او گفت: آنها در مواجه با برخی از چالش است.

واکسن باید ذخیره شده در -80 درجه سانتیگراد (-112 فارنهایت). "این آسان نیست در یک کشور مانند جمهوری دموکراتیک کنگو که در آن برق و یا جاده ها همیشه قابل اعتماد" رابرتز گفت. پس از آن هنوز هم یک واکسن آزمایشی در آن زمان تعداد دوز واکسن محدود بود.

پس از ابولا علائم شبیه به کسانی که از مالاريا شايع است که در منطقه مالاریا موارد تا به حال به دقت فیلتر کردن. مشکل دیگر این بود که برخی از مردم به ابولا حتی اگر آنها واکسینه شدند. این به این معنی است که آنها در حال حاضر آلوده در زمان واکسیناسیون اما این بیماری تا به حال نشان داده نشده است علائم.

"بسیاری از مردم واقعا نمی دانند این" رابرتز گفت.

عامل انسانی

وجود دارد یکی دیگر از عوامل مهم در مبارزه با ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو: شهروندان است. وجود دارد گزارش می دهد که بخش هایی از جمعیت نیست اعتماد به سازمان کمک وجود دارد تکرار حملات ابولا در مراکز و در برخی موارد بیماران ابولا فرار کرد.

رابرتز افزود که کمک های سازمان ها نیز اشتباهات. "ما در حال ایجاد یک سیستم است که تنها برای بیماران ابولا," رابرتز گفت. "پزشکان بدون مرز نیاز به درک که بیماران تمایل خود را برای رفتن به سرویس بهداشتی از اعتماد. این را می توان از داروخانه های محلی سنتی شفا دهنده و یا محلی کلینیک خصوصی. آنها لزوما رفتن به یک سازمان غیر دولتی است که می آید از خارج و می گویند: "من فکر می کنم من ممکن است ابولا ؛ من شما را به مرکز خود را?'". کمک های سازمان باید در انطباق با رفتار مردم, نه راه دیگری در اطراف او اضافه شده است.

A Congolese health worker educating the mass. (picture-alliance/AP/A. Kudra Maliro)

سلامت آگاهی مبارزات مهم در مهار شیوع بیماری ابولا

تحقیقات بر روی ویروس ابولا ادامه دارد در زمینه های پزشکی. با توجه به Infectiologist Addo دوم واکسن در حال حاضر در حال توسعه است اما باید آن را اداره در دو دوز 56 روز از هم جدا. آن است که مناسب نیست به صورت حاد شیوع و نه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ایمن سازی پرسنل بهداشتی. با توجه به ناتالی رابرتز امید وجود دارد که این واکسن را فراهم خواهد کرد دیگر حفاظت در برابر عفونت است. علاوه بر این وجود هنوز مطالعات در دست انجام در داروها برای درمان زمانی که این بیماری را شکسته است.

ابولا را حفظ خواهد کرد بازگشت

اما مهم نیست چقدر سخت این ویروس مبارزه است: ابولا همیشه بازگشت Addo گفت: از آنجا که این ویروس نیز یافت می شود در حیوانات: "از وجود این بیماری می تواند به انسان منتقل می شود." اصطلاح فنی برای چنین بیماری های مشترک بين انسان و حيوان است. به عنوان counterexamples, Addo ذکر شده سرخک: "در سرخک وجود دارد که تنها انسان به عنوان یک مخزن. این بدان معناست که اگر ما از بین بردن سرخک از انسان راه ما ریشه کن آبله آن را نمی خواهد آمد."

ادامه مطلب: Coronavirus: از خفاش ها به pangolins, چگونه ویروس رسیدن به ما ؟

Addo گفت: جمهوری دموکراتیک کنگو است که به طور کلی آماده برای شیوع بیشتر: "تا 10 شیوع [در شرق کنگو] همه آنها نسبتا کوچک است. کنگو همواره موفق به کنترل این بیماری توسط خود را حتی بدون یک واکسن."

An Ebola patient lies in bed as two health workers examine him. (Reuters/Z. Bensemra)

مراکز بهداشتی و درمانی که تنها برای مراقبت از بیماران مبتلا به ابولا چشم پوشی از دیگر نیازهای پزشکی مردم

رابرتز گفت که او انتظار دارد بیشتر شیوع بیماری تشخیص داده می شود در آینده. برای آنها این است که "یک چیز مثبت است."

"من فکر می کنم شیوع بیماری همیشه وجود دارد و تنها در دو یا سه مورد از مردم حتی متوجه نیست آن را," او گفت:, و اضافه کرد که او فکر می کند این احتمال وجود دارد که مردم در حال حاضر بسیار بیشتر حساس شده و بنابراین احتمال بیشتری برای تشخیص یک بیماری همه گیر.

اما مبارزه با بیماری های دیگر نمی توان نادیده گرفت: در سال 2019 بیش از 6,000 نفر در جمهوری دموکراتیک کنگو کشته شدند از سرخک تر از ابولا.

اریک Topona کمک به این مقاله است.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن