دکتر Fauci دوباره ظهور از رسانه های خاموشی می گوید: ما خواهید بود " دیدن بیشتر از او

بالا بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci دوباره پدید آمده از یک غیبت طولانی از رسانه ملی در پنجشنبه ظاهر

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

بالا بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci دوباره پدید آمده از یک غیبت طولانی از رسانه ملی در پنجشنبه ظاهر می شود در سی ان ان coronavirus تاون هال خود را به علامت عمده مصاحبه تلویزیونی پس ممکن است 4.

در حالی که Fauci اخیرا در یک "اصلاح قرنطینه" با توجه به امکان قرار گرفتن در معرض به کاخ سفید کارکنان شما با COVID-19 موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی رئیس جمهور ادامه داد: برای شرکت در کاخ سفید coronavirus نیروی کار و شهادت قبل از سنا هفته گذشته از طریق کنترل از راه دور.

Fauci شده است که هدف pro-مغلوب ساختن پیشی جستن ارقام پس از ظاهر شدن در تناقض با برخی از رئيس جمهور در نظرات به این ویروس شده است آشکارا وجود ندارد و از تلویزیون به کاخ سفید فشار قوی بازگشایی اقتصاد به عنوان سی ان ان الیور دارسی گزارش داد اوایل این هفته. دیگر کارشناسان بهداشت عمومی در نیروی کار مانند دکتر دبورا Birx نیز به طرز محسوسی وجود ندارد.

سی ان ان لنگر اندرسون کوپر بلافاصله استقبال دکتر Fauci پنج شنبه شب با پرسیدن چرا ما شنیده نمی, بیشتر از نیروی کار و کارشناسان پزشکی در هفته های اخیر.

"و اگر آنها در حال رفتن به جلسات روزانه در مورد حقایق و علم می تواند به شما و یا NIH و یا می توانید سی دی خود را روزانه جلسات با برترین دانشمندان ؟ وجود دارد بسیاری از آمریکایی ها وجود دارد که هنوز هم می خواهید به شنیدن از دانشمندان هر روز" کوپر اضافه شده است.

"این یک نقطه خوب" Fauci واکنش نشان داد. "من فکر می کنم شما احتمالا رفتن به دیدن یک کمی بیشتر از من و همکاران من. وجود دارد یک دوره از زمان وجود دارد کمی آرامش از ما که در خارج وجود دارد با مطبوعات است."

"من باور دارم که رفتن به تغییر دهید. ما شده ایم صحبت کردن با ارتباطات مردم و آنها متوجه ما نیاز به دریافت برخی از این اطلاعات به خصوص برخی از مسائل علمی که من عمدتا مسئول برای. بنابراین امیدوارم ما شاهد خواهید بود بیشتر از ما," او ادامه داد.

Fauci را در رفتن به می گویند که وظیفه نیروی "تغییر یک بیت" است و او را در یک گروه با دیگر بهداشت عمومی رهبران "صحبت کردن در مورد برخی از مسائل علمی." او در ادامه به ذکر است که نیروی کار به عنوان یک کل است که بیشتر متمرکز بر بازگشایی اقتصاد و تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر.

علاوه بر ظاهر شدن در سی ان ان town hall در پنجشنبه Fauci همچنین نشستم برای مصاحبه با بازیگر برنده جایزه اسکار, جولیا رابرتس که پخش شد توسط یکی جهانی سازمان های غیر دولتی اختصاص داده شده برای پایان دادن به فقر شدید و پیشگیری بیماری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن