دکتر LaShawn گیل "تسلط بر استرس به حداکثر رساندن موفقیت" - دانلود رایگان فردا (6/1/2020)

بهترین فروشنده انتشار و اعلام کرد آزادی دکتر LaShawn گیل جدید کتاب "تسلط بر استرس به حداکثر رساندن موفقیت: راه

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار و اعلام کرد آزادی دکتر LaShawn گیل جدید کتاب "تسلط بر استرس به حداکثر رساندن موفقیت: راهنمای کامل خود را برای غلبه بر اضطراب و پیدا کردن هدف در زندگی خود را." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 1سنت.

استرس یک نفرین و همچنین به عنوان یک برکت و رحمت در آن رخ می دهد در بدخيم به عنوان به خوبی به عنوان خوش خیم اشکال. استرس می تواند هر دو سازنده و مخرب که در آن ممکن است باز کردن درب از احتمال بستن درب از دیگران است. از آن طرف منفی استرس است که باعث ایجاد کلی مشکل برای ما به عنوان موجودات زنده است. استرس شناخته شده بود ویران کننده و مشکل ساز به ما. آن را باعث ایجاد مشکلات برای ما که آن را اجازه نمی دهد تا و هنگامی که آن را باعث شده است عادی و روزمره حوادث. ما در حال حاضر زندگی در یک روانی, کرات تا خسته و تاکید کرد جامعه; به موجب آن ما دچار ضعف اعصاب فرسودگی شغلی و استرس های مربوط به بیماری و در نهایت مرگ است. چه هستم من آماده برای انجام این کار در مورد این استرس که من تجربه می کنید ؟ وجود دارد بیشتر سازنده راه از دست زدن به استرس است. این کتاب در نظر گرفته شده است به یک "انجام آن را به خودتان" راهنمای سلامت روحی و روانی اگر چه آن ممکن است به ارائه اطلاعات و بینش است که راه مستقیم به سوی خود بهبود می باشد. این کتاب طراحی شده است برای کمک به هر دو افراد و سازمان ها.

"تسلط بر استرس به حداکثر رساندن موفقیت" توسط دکتر LaShawn Gill رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/1/2020 – 6/5/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B088J9S3VD.

"تسلط بر استرس به حداکثر رساندن موفقیت" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:
 
"من با افتخار از این زن زیبا خدا و همکلاسی در یکی دیگر از خوبی نوشته شده و کتاب با برنامه های عملی ما اعمال می شود به زندگی روزمره. آن است که بسیار مهم است برای ما به ابزار مناسب و راهنمایی برای مدیریت استرس بهتر است در هر جنبه از زندگی ما! براوو! دانلود کپی خود را امروز!" – Queen Vee

"وای! این کتاب قدرتمند عملی باز کردن چشم و احتمالا طولانی بیش از دلیل برای مسیحیان و یا هر کس دیگری مبارزه با افسردگی است. Dr. L. L. گیل ارائه موضوع افسردگی در یک نور جدید با اشاره به آن به عنوان "سرماخوردگی از احساسات" است که خوانندگان را تشویق می کند به بقیه اطمینان دهم که آنها تنها نیستند و یا کمتر از یک مسیحی اگر آنها مبارزه با افسردگی است. و این امید وجود دارد!" – C. بل

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

Dr. L. L. Gill LPC متولد شد و در اکرون اوهایو و بزرگ شده در Huntsville, AL و نچیز خانم او ازدواج و مادر از فرزندان. او در حال کار با یک گروه متنوع از افراد برای 20+ سال است و علاقه واقعی برای کمک به مردم در درمان از طریق مسیح است. او اولین کار منتشر شده است "درد را تحمل...شاعرانه سفر" است که نزدیک به دنبال درمانی لائه-LAH سری (کتاب های کودکان); و جدیدترین نسخه "تسلط بر استرس به حداکثر رساندن موفقیت: راهنمای کامل خود را برای غلبه بر اضطراب و پیدا کردن هدف در زندگی خود را." برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نویسنده مراجعه کنید www.lashawnlewis.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب